Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (1208)
Kannattaa lopettaa se musiikin kuuntelu kokonaan, mikäli kaikista biiseistä löytää jotain kaksmielistä tai ällöttävää.
Sleepy-Sleepers: ..Seimestä löysin elämäni naisen, seitsenvuotiaan kaunokaisen..!
Vierailija kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen
T: Terno
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama on inhonnut Yön biisejä, kertomatta (sanoitusesimerkkejä käyttäen) mikä niissä nappaa?
Sellainen itsesäälinen melankolia ja aivottomat tekstit.
Esimerkki aivottomasta tekstistä, kiitos?
Yölle teki sanoituksia moni tekijä, esim. Juice, Pauli Hanhiniemi, Olli Lindholm, Jussi Hakulinen ja Mielonen. Näistä Mielosen teksteistä en pidä (ovat vähän "aivottomia" tai sitten en ymmärrä) muiden ym. tekijöiden tekstit ovat hyviä ja Hakulisen suorastaan nerokkaita, melankolisia kyllä, koska sellaisia Jussi halusi tehdä, piti enemmän surullisesta musiikista, näin on sanonut. (Jussi itseasiassa oli tehnyt uusia biisejä joilla halusi antaa ihmisille "toivoa eikä hirttosilmukkaa", on aikamoista kohtalon ivaa että hän kuoli ennenkuin näitä ehdittiin julkaista)
Vierailija kirjoitti:
Pave Maijanen "Mullon jano sun lähteesi vettä, mullon jano sun kukkasi mettä"
Juha Vainio "Käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa. Ei estä kukaan kun matkaa teen"
Miksei mieluummin että "ei estä mikään", kuten tietyö? Tai se että tulee räntää vaakatasossa?
Tietyö ahon laidalla? Aho on nurmettunutta peltoa, ei siellä tietöitä tehdä. Tyyppi on lomalla, esimies ei pakota laittamaan paitaa päälle.
Nopsajalan Lupaan olla sun.
Jätkä , joka mitä ilmeisimmin on parisuhteessa, laulelee iloisista vuosistaan, bileistä ja vähäpukeisista tytöistä, joita on ollut tarjolla ja rempseästä menosta.
Ja sitten kun ikää tulee lisää, ei jaksa enää bilettää ja ei saa enää nuoria naisia, eikä yöjuoksut maistu niin....palaa häntä koipien välissä kotiin puolison luo ja alkaa elättelemään toiveita yhteiselämästä. Yök.
Oikaiskaa, jos ole käsittänyt sanat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkän Morsian.
Haaveissa elävä, naapurintyttöä stalkkaava peräkammarinpoka, joka on suunitellut koko elämän valmiiksi naiselle, jote ei selvästi edes tunne.
+ odottaa 15 vuotta, miksi ????
Vierailija kirjoitti:
"Kobra vanha valkoinen, pystyy nouseen huojuen."
Tämähän voisi toimia tunnelman nostattamisessa.
Every bread you take, every movie you make. Jokainen leipä jonka otat, jokainen leffa jonka duunaat! En tajua sanoitusta ?
Ällöttävää että pitäisi rakastella naista YÖK
Sirkesalon sisko ja miljoonan moottoritie on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se Jukka Poika mikä vinkuu jotain "mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa" 🤮💩
Nopsajalka on tehnyt vielä kamalampia renkutuksia. Alla taidonnäyte nimeltä "Puu Kaatuu":
"Mun polvet pettää, koittaa ottaa asentoo
Ota mut kyytiin, vie mut suoraan asuntoos
Pikkasen kipiänä tarvis hoitoo
Sä saat mut myöntymään, sisääsi työntymään
Sä voit päästää kun, kun
Päälle panee pum, pum
Kun sä haluut mun, mun
Ja mä haluun sun, sun
Mä oon ilmiliekeissä, lemmenleikeissä"Pum pum vaan.
Yääk
Sun pitää haistaa, sun pitää maistaa... rakastellessasi naista. HYI H****VTTI
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa se musiikin kuuntelu kokonaan, mikäli kaikista biiseistä löytää jotain kaksmielistä tai ällöttävää.
Kyllä juuri se on suositeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen
T: Terno
Ei ennen edes tehty sunnuntaisin, kun piti lepopäivä pyhittää.
T:Nohka
Vierailija kirjoitti:
Mamban "Älä jätä minua". Ankea valitusvirsi.
Tulevaa kirkkomusiikkia eli mihin tämä kehitys vielä ehtiikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljen herrojen kanssa pellon laitaa
Tässä on herroja monikossa ja sorrettu maalaispiikatyttö. Hyi.
Ei tiedä vaikka ne herrat olisi tytöllä talutusnuorassa kiinni konttaamassa. HUI!
Vierailija kirjoitti:
Antiikkinen Jukka Kuoppamäki kertoo biisillään "Pieni Mies" hokemansa.
Pieni mies on lausuttu kappaleessa kaikkiaan 47 kertaa.
Jää vaivaamaan liian hiljaisilla hetkillä.
Pienen Miehen voisi tunkea takaisin Isänsä Peppuun, josta on tullutkin.
Pieni Mies
Pieni Mie
Pieni Mi...
Ehkä uni tulee ensi yönä, v[SENSUROITU!]tu!
En pitänyt pienenä tyttönä tästä laulusta yhtään kun luulin että siinä lauletaan oikeasti jostain lyhyestä miehestä ja vielä toivotaan että kasvaa. (Eihän aikuiset kasva!). Sitten äiti kertoi että siinä lauletaan pikkupojasta. No hitti, sanoisi sitten niin, eikai pikkutytyökään ole mikään "pieni nainen".
En tajua clue:ta, siis ollenkaan en tajua. Jos ero siis merkitsisi lähtijälle jotain, niin hän kävelisi suoraan lätäkköön vaiko??