Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi tulla tatuoidun lääkärin hoitamaksi

Vierailija
14.11.2021 |

Tulee epähygieeninen vaikutelma.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008404032.html

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan toki toivettasi, ja jätän hoitamatta mikäli et minua tahdo lääkäriksesi.

Aivan ja aloittajan tapaisen henkilön ollessa kyseessä onkin parempi jättää hoitamatta.

Vierailija
22/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap loukkaa pahasti itsensä, tulee ambulanssilla tatuoidut hoitsut. Ap lähettää ne tiehensä ja delaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. En tatuoidun hoitajankaan. 

Minusta tatskat tekee epäluotettavan, epäsiistin ja suttuisen vaikutelman. Jos niitä väkisin haluaa ottaa, niin jonnekin piiloon vaatteiden alla olevaan paikkaan. Ei käsivarsiin tai kaulaan.

Yksityisellä voi valita varmasti lääkärinsä. Tosin niistä on yleensä pelkät naamakuvat. Tämä tatuointitilanne täytyy kysyä sitten erikseen. Lääkäri vastaa, jos vastaa. Et voi kuitenkaan väkisin alkaa lääkäriä riisumaan ja tarkistamaan hänen ihoaan. 

Vierailija
24/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös sitä ihmistyyppiä, jonka mielestä luonnonkikkara tukka on epäsiisti ja suoristettava?

Ylipäänsä kuulisin mielelläni, miksi et perusta näkemyksiäsi faktoille jos oletat tatuoinnin olevan likaa.

Tatuointi antaa mielikuvan et jotain on henkilön harkintakyvyssä pielessä.

Ymmärrän jonkin maskotin persiis tai nilkassa mutta tällaiset laaja-alaiset tai naamaan kiitos, jotain on pahasti pielessä.

Vierailija
25/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa vain komea ja nuori mieslääkäri. 

Vierailija
26/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuvuodesta sairaalassa (ei koronan takia) ja tatuointeja oli sekä lääkäreillä että hoitajilla. Ei haitannut minua millään tavalla eikä varsinkaan vaikuttanut hoitoon.

Olisihan se hupaisaa, jos sairaalassa lääkärikierrolla ap rupeaisi rääkymään lääkärin tatuoinneista! Kirjattaisiin mahdolliset mielenterveyden häiriöt muiden sairauksien lisäksi.

Vierailija
27/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ihminen menee sille lääkärille joka on saatavilla.

Vierailija
28/28 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihmetyttää, Suomessa on taatusti tatuoiduimmat 20-30v naiset Euroopasta. Kädet ja jalat yhtä mustesotkua, hiukset kaikissa sateenkaaren sävyissä. Tulee mieleen entisaikojen freak showt, tivolit joissa kansa kokoontui hämmästelemään friikkejä. Haluaako sivistyneet nuoret naiset että heitä luullaan friikeiksi?

Luuletko sinä, että kuvaamasi henkilöt ovat sivistyneitä nuoria naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan