En haluaisi tulla tatuoidun lääkärin hoitamaksi
Tulee epähygieeninen vaikutelma.
Kommentit (28)
Ap loukkaa pahasti itsensä, tulee ambulanssilla tatuoidut hoitsut. Ap lähettää ne tiehensä ja delaa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. En tatuoidun hoitajankaan.
Minusta tatskat tekee epäluotettavan, epäsiistin ja suttuisen vaikutelman. Jos niitä väkisin haluaa ottaa, niin jonnekin piiloon vaatteiden alla olevaan paikkaan. Ei käsivarsiin tai kaulaan.
Yksityisellä voi valita varmasti lääkärinsä. Tosin niistä on yleensä pelkät naamakuvat. Tämä tatuointitilanne täytyy kysyä sitten erikseen. Lääkäri vastaa, jos vastaa. Et voi kuitenkaan väkisin alkaa lääkäriä riisumaan ja tarkistamaan hänen ihoaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös sitä ihmistyyppiä, jonka mielestä luonnonkikkara tukka on epäsiisti ja suoristettava?
Ylipäänsä kuulisin mielelläni, miksi et perusta näkemyksiäsi faktoille jos oletat tatuoinnin olevan likaa.
Tatuointi antaa mielikuvan et jotain on henkilön harkintakyvyssä pielessä.
Ymmärrän jonkin maskotin persiis tai nilkassa mutta tällaiset laaja-alaiset tai naamaan kiitos, jotain on pahasti pielessä.
Minulle kelpaa vain komea ja nuori mieslääkäri.
Olin alkuvuodesta sairaalassa (ei koronan takia) ja tatuointeja oli sekä lääkäreillä että hoitajilla. Ei haitannut minua millään tavalla eikä varsinkaan vaikuttanut hoitoon.
Olisihan se hupaisaa, jos sairaalassa lääkärikierrolla ap rupeaisi rääkymään lääkärin tatuoinneista! Kirjattaisiin mahdolliset mielenterveyden häiriöt muiden sairauksien lisäksi.
Voi kuule, ihminen menee sille lääkärille joka on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihmetyttää, Suomessa on taatusti tatuoiduimmat 20-30v naiset Euroopasta. Kädet ja jalat yhtä mustesotkua, hiukset kaikissa sateenkaaren sävyissä. Tulee mieleen entisaikojen freak showt, tivolit joissa kansa kokoontui hämmästelemään friikkejä. Haluaako sivistyneet nuoret naiset että heitä luullaan friikeiksi?
Luuletko sinä, että kuvaamasi henkilöt ovat sivistyneitä nuoria naisia?
Aivan ja aloittajan tapaisen henkilön ollessa kyseessä onkin parempi jättää hoitamatta.