En haluaisi tulla tatuoidun lääkärin hoitamaksi
Tulee epähygieeninen vaikutelma.
Kommentit (28)
Oletko myös sitä ihmistyyppiä, jonka mielestä luonnonkikkara tukka on epäsiisti ja suoristettava?
Ylipäänsä kuulisin mielelläni, miksi et perusta näkemyksiäsi faktoille jos oletat tatuoinnin olevan likaa.
Kaikkea sitä kirjoitti:
Tietysti sinä mielummin kieltäytyisit hoidosta.
Ei vaan vaatisin paikalle tatuoimattoman lääkärin.
Ap:n kaltaiset hörhöt ovat kyllä ihan omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös sitä ihmistyyppiä, jonka mielestä luonnonkikkara tukka on epäsiisti ja suoristettava?
Ylipäänsä kuulisin mielelläni, miksi et perusta näkemyksiäsi faktoille jos oletat tatuoinnin olevan likaa.
Onhan se likaa, mutta syvemmällä ihossa.
Entä jos et tiedä, että hänellä on tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaista likaa se on kuin jos esim. lapsi sotkee tussilla pöytäliinan.
Entä, jos hänellä on lävistys alapäässä? Vaikuttaako siihen, otatko vastaan hoitoa?
Ja entä jos olet hoidon alkaessa tajuton (vaikka nyt auto-onnettomuuden jäljiltä)? Haastatko jälkeenpäin oikeuteen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä kirjoitti:
Ei vaan vaatisin paikalle tatuoimattoman lääkärin.
Minä vaadin uutta fillaria.
kerran olin lääkärillä jolla oli huuli- ja korvakorut (mies)
ei ne haitanneet sen työtä vaan sain hoidon kun pitikin
Kunnioitan toki toivettasi, ja jätän hoitamatta mikäli et minua tahdo lääkäriksesi.
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos hänellä on lävistys alapäässä? Vaikuttaako siihen, otatko vastaan hoitoa?
Ja entä jos olet hoidon alkaessa tajuton (vaikka nyt auto-onnettomuuden jäljiltä)? Haastatko jälkeenpäin oikeuteen?
Ehkä Kantaan voisi kirjata kiellon tatuoitujen antamasta hoidosta?
En minäkään. En tatuoidun hoitajankaan.
Minusta tatskat tekee epäluotettavan, epäsiistin ja suttuisen vaikutelman. Jos niitä väkisin haluaa ottaa, niin jonnekin piiloon vaatteiden alla olevaan paikkaan. Ei käsivarsiin tai kaulaan.
Tämä ihmetyttää, Suomessa on taatusti tatuoiduimmat 20-30v naiset Euroopasta. Kädet ja jalat yhtä mustesotkua, hiukset kaikissa sateenkaaren sävyissä. Tulee mieleen entisaikojen freak showt, tivolit joissa kansa kokoontui hämmästelemään friikkejä. Haluaako sivistyneet nuoret naiset että heitä luullaan friikeiksi?
Vierailija kirjoitti:
kerran olin lääkärillä jolla oli huuli- ja korvakorut (mies)
ei ne haitanneet sen työtä vaan sain hoidon kun pitikin
Mä olin kerran lääkärillä (nainen), jolla oli molemmat korvalehdet ihan täynnä korvarenkaitaja -koruja. Ei herättänyt luottamusta. En mennyt toista kertaa.
Kunpa pääsisi ihan mihin tahansa lääkäriin. Koronan vuoksi kaikki ruuhkautunut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihmetyttää, Suomessa on taatusti tatuoiduimmat 20-30v naiset Euroopasta. Kädet ja jalat yhtä mustesotkua, hiukset kaikissa sateenkaaren sävyissä. Tulee mieleen entisaikojen freak showt, tivolit joissa kansa kokoontui hämmästelemään friikkejä. Haluaako sivistyneet nuoret naiset että heitä luullaan friikeiksi?
Jep, nykyään tatuoimaton on se rohkea, erilainen, massasta erottuva nuori.