Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ulkonäöstä päätellä onko tyttö kiltti vai tuhma?

Vierailija
01.02.2015 |

Itse kyllä teen päätelmiä ulkonäön pohjalta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisia päätelmiä sulla on?

Vierailija
2/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksistä, tatuoinneista, paksusta meikkikerroksesta ja räikeästi värjätyistä tai puhkiblondatuista hiuksista ei tule mieleen kiltti tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat kyydit olen saanut harmaalta hissukalta.

Vierailija
4/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuhmilla on sellainen vittumainen katse silmissään ja virne naamallaan.

Vierailija
5/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se tärkeintä on.

Vierailija
6/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiltin tytön kuori on oiva valeasu. Ulkonäkö on erittäin huono arviointi kohde näissä asioissa.

Vierailija
7/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Itse olen aina ollut kiltin näköinen ja kuinka monesti olen kuullutkaan siitä. Takana lukemattomia yhden illan hoitoja, poikaystäviä olen pettänyt jne.

Vierailija
8/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti ns kovan tytön näköiset,meikatut,lävistyksiä,paljastava pukeutuminen,rivot jutut,juhliminen,jätkien kaulassa roikkuminen,ym. peitellään jotain epävarmaa sisintä ja todellisuudessa ovat ihan perseestä.

mutta onhan niitä poikkeuksia suuntaan jos toiseen.

Vierailija
9/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:26"]monesti ns kovan tytön näköiset,meikatut,lävistyksiä,paljastava pukeutuminen,rivot jutut,juhliminen,jätkien kaulassa roikkuminen,ym. peitellään jotain epävarmaa sisintä ja todellisuudessa ovat ihan perseestä.

mutta onhan niitä poikkeuksia suuntaan jos toiseen.
[/quote]

Rivot jutut, paljastava pukeutuminen, kunnon juhliminen ja jätkien kaulassa roikkuminen ovat tuhman tytön merkki. Ihan sama mitä sisin on, olennaista on miten käyttäytyy.

Vierailija
10/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoitat kiltillä ja tuhmalla. Tyhjä katse silmissä ja paksu meikki naamalla/ulkonäkö elämän keskipisteenä kielii yleensä pinnallisesta ja ilkeästä luonteesta.

Sen sijaan jos seksihommia mietitään, ulkokuori ei välttämättä paljasta mitään. Kiltin näköinen tyttö saattaa olla seksipeto, tyrkyn näköinen saattaa olla lahna.

Minä esimerkiksi näytän viattomalta tytöltä, mutta saan kyllä miehen sängyssä hulluuden partaalle ja nautinnosta sekaisin.

Vierailija
12/12 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lävistyksiä, tatuointeja ja toisinaan melko vahva meikki, mua on sanottu häijyn näköiseksi, vaikka olen oikeasti kaikkea muuta.
Pohjimmiltani olen herkkä ja eläinrakas tyyppi, osaat käytöstavat ja huomioida muut.
En harrasta yhdenillan juttuja enkä roiku jätkien kauloissa, niinkuin tuossa ylläällä mainittiin minun näköisteni tekevän...
Ulkonäöstä on oikeasti tosi huono tehdä mittää päätelmiää, ihmiseen kannattaa ensin tutustua ennenkuin tuomitsee, eikä se ensivaikutelmakaan aina anna oikeaa kuvaa.
Nyt vaan suljette silmänne kaikelta typeryyksiltä ja rohkeasti tutustumaan erilaisiin ihmisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan