Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minun erikoinen ystäväni.. vai onko hän erikoinen?

Vierailija
01.02.2015 |

Ei koskaan kerro mitään asioitaan. Esim missä tarkalleen asuvat, siis osoitetaan. Kaupungin alueen tiedän ja itse asun kokonaan eri kaupungissa. Eli en ole tulossa vierailulle. Hänen poikansa vaihtoi kouluaja kysyi muuten vain mihin kouluun meni, ei kertonut kun on kuulemma pojanhenkilöhtainen asia.
Hänen tätinsä muutti ja sekin kaupunginosa mihin muutti on kuulema salaisuus, täti kuulemma ei pidä siitä että hänen asioitaan kerrotaan..
Jotenkin tulee mieleen että olenko jotenkin niin epäluotettava tms. Että kaikki on salaisuutta. Ystävälläni ei juuri muita kavereita edes ole.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen. Ei kerro osoitetta eikä kutsu käymään..

Vierailija
2/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö häntä todella ystävänäsi? Mistä te yleensä juttelette?

Vierailija
4/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla salattavaa. 

Vierailija
5/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juttelemme netissä arkipäiväisistä asista, ruoanlaitosta ja pyykipesusta lähinnä. Heh..

Ap

Vierailija
6/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juttelemme netissä arkipäiväisistä asista, ruoanlaitosta ja pyykipesusta lähinnä. Heh..

Ap

Vierailija
7/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain netissä?

Vierailija
8/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koska asumme kaukana toisistamme. Puhelimessa jutustelu vie enemmän aikaa ja viestittely netissä kätevämpää. Olemme tunteneet tosi kauan, lapsuudesta saakka.
Ap

Vierailija
9/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans samanlainen ystävä. Tuntui lopulta että kaikesta jäi osa kertomatta. En jaksanut sitä tyyliä. En enää halunnut olla avoin, kun hänen puoleltaan niin moni asia jäi hämäräksi, ihan yksinkertaisissakin asioissa. Esim kuinka monta sisarusta ystävälläni on.

Vierailija
10/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hämmästyn välillä sitä epämääräistä salailua. Hän elää erilaista elämää , ihmispelko tuntuu hallitsevan häntä paljon ja hän ei kyllä tunnu olevan kiinnostunut maan kehittämään sosiaalista elämäänsä.
Ap

Vierailija
11/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:44"]

Joo koska asumme kaukana toisistamme. Puhelimessa jutustelu vie enemmän aikaa ja viestittely netissä kätevämpää. Olemme tunteneet tosi kauan, lapsuudesta saakka. Ap

[/quote]

Ei mullakaan nettitutut (ei edes ne, jotka olen "oikeasti" tuntetut lapsuudesta) tiedä mun kotiosoitetta tai lasten koulua/päiväkotia. En näe tarpeelliseksi sitä siellä kuullutella eikä kortteja lähetellä. Jos kaupunkiin eksyvät tai itse pohjoiseen, niin kyllä ne kaffet voi juoda muuallakin tai kertoa osoitteen, jos on ajankohtaista.

Vierailija
12/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä. Minun periaatteessa paras lapsuusystäväni, edelleen paljon tekemisissä ihan kasvotustenkin, kertoi vasta nyt, että oli muutama vuosi sitten ollut menossa naimisiin. Lopulta peruuntui vain muutama päivä ennen maistraattihäitä.

Tai kertoi ja kertoi, luin sen hänen muistelemanaan ohimennen Facebook-päivityksestä. Oli kuva siitä hääpuvusta.

Ap:n "ystävä" ei kyllä taida ystävä ollakaan. Tämä minun ystäväni, en oikein enää tiedä...

Vierailija
13/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertonut koskaan muutamalle kaverilleni, että poika oli erityiskoulussa. Nykyään poika elää normaalia elämää ja opiskelee tavallisesti, joten ihan oikea ratkaisu se oli. Heillä oli se tietynlainen "asenne", että en halunnut kertoa. En tykkää vieraista, joten kutsun kotiin vain lähisukua. Käyn kavereiden kanssa mieluiten syömässä tai kahvilla kaupungilla. Mä en vaan osaa olla kotonani vieraiden kanssa, luontevampaa on olla jossain muualla. 

Vierailija
14/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:44"]

Joo koska asumme kaukana toisistamme. Puhelimessa jutustelu vie enemmän aikaa ja viestittely netissä kätevämpää. Olemme tunteneet tosi kauan, lapsuudesta saakka. Ap

[/quote]

Ei mullakaan nettitutut (ei edes ne, jotka olen "oikeasti" tuntetut lapsuudesta) tiedä mun kotiosoitetta tai lasten koulua/päiväkotia. En näe tarpeelliseksi sitä siellä kuullutella eikä kortteja lähetellä. Jos kaupunkiin eksyvät tai itse pohjoiseen, niin kyllä ne kaffet voi juoda muuallakin tai kertoa osoitteen, jos on ajankohtaista.

[/quote]

"Kuuluttamatta" jättäminen on eri asia kuin tuo ap:n tapaus, että kieltäydytään kertomasta ihan normaalia asiaa tavallisessa keskustelussa.

Vierailija
15/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tykän tavata ystäviäni jossain ryikaoaikassa , kahvilassa jne. Mutta kotuosoitteeni ei ole salaisuus, eikä työpaikkani eikä lapsen koulu. Miksi olisi?
Vierastan sellaista epäsosiaalista elämäntapaa, se tekee elämästä vain vaikeampaa.
Olen kyllä ajatellut että otan häneen välimatkaa ,
koska hänen asenteensa häiritsee enkä tunne olevani arvostettu ystävä.

Ap

Ap

Vierailija
16/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet.. Siis tykkään tavata ystäviäni ravintoloissa , kahviloissa.

Ap

Vierailija
17/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä ihminen, joka normaalissa kahvipöytäkeskustelussa kieltäytyi kertomasta, missä alueen kunnista asui. Ei siis aikuisten oikeasti suostunut kertomaan, meni vaikean näköiseksi. Myöhemmin hänen jo lähdettyään paljastui, että asui ihan tässä samassa kaupungissa, ei edes naapurikunnassa.

Vierailija
18/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että pitää itseään ylempi arvoisena ?ihmisen todellisuudentaju saattaa kadota jos liiaksi eristäytyy. Alkaa epäilemään toisia kaikesta.

Vierailija
19/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityiskoulusta ei tosiaan moni halua kertoa. Sitten on yksi juttu, että jos on lähestymiskielto jollekin ihmiselle, niin ei kerro kellekään, jolta ko. ihminen voisi yrittää tietoja urkkia. Tämä olisi aika looginen selitys esim. 18 tapauksessa. 

Vierailija
20/32 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. Ainakaan ystäväni tapauksessa ei tuosta ole kyse. Kaikki on salausta , sisarusten siviili säädyt kun vaikka tiedänhän minä ne ennestäänkin. Mutta ne on myös hyshys.. Varsinkin vuosia sitten tapahtuneet avioerot.
Ap