Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko klamydia alkaa oireilemaan vasta 2kk jälkeen?

Vierailija
01.02.2015 |

Aloin tapailemaan uutta miestä reilu 2kk sitten. Kävin silloin testeissä ja näyte oli puhdas. Mies ei ole suhteen aikana testeissä käynyt. Suojaamatonta seksiä ollaan ikävä kyllä harrastettu. Nyt mulla ollut 2vk vuotohäiriöitä, yhdynnän jälkeen tullut myös runsaasti veristä vuotoa ja alavatsakivut sietämättömät aina ajoittain. Kysyms kuuluu että jos mieheltä olen klamydian saanut niin se luultavasti on tarttunut jo ailloin 2kk sitten. Voiko se olla piilevänä 2kk ja alkaa vasta sitten oireilemaan? Netistä luin ristiriitaista tietoa: jossain luki että piilevä klamydia ei ikinä ala oireilemaan ja että jos oireita tulee niin ne tulee 1-3vk tartunnasta. Mikä on totuus? Testeihin mennään ensi viikolla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. Nyt sitten vain testejä odottamaan. Toisaalta toivoisin että sieltä klamydia paljastuisi koska silloin olisi epätodennäköisempää että olisi mitään sen vakavampaa. Nämä oireet kun viittaavat niin moneen muuhunkin. Olen koko yön valvonut kipujeni kanssa ja yrittänyt helpottaa kuumalla suihkulla. Nyt jo hieman parempi tilanne ja pääsen ehkä nukkumaan muutamaksi tunniksi.

Olo on ristiriitainen koska jos klamydia löytyy niin mies on sen minuun tartuttanut. Tietenkin ymmärrän etten voi suuttua aiemmista seksisuhteista mutta mielestäni minulla on oikeus suuttua siitä että mies ei ole käynyt testeissä. Vaikka toisaalta itsehän olen suostunut suojaamattomaan seksiin hänen kanssaan :/

Vierailija
22/25 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaita nyt ihmeessä samalla myös HIV.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 07:17"]Testaita nyt ihmeessä samalla myös HIV.
[/quote]

Se on mukavaa kun joku jaksaa heti aamusta olla noin hyväntuulinen. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi, mutta HIV-testeihin ei ole mitään tarvetta. -ap

Vierailija
24/25 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko klamydia olla naisella oireeton vuoden ja sen jälkeen alkaa oireilemaan? Ei kiitos mitään vittuiluja vaan vastauksia kyseisestä aiheesta. Kiitos.

Vierailija
25/25 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tehdä tuhoja joten testiin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi