Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sini Ariel on nyt kalju

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle tyylinsä, kunhan ei ole muilta pois, toki suotakoon.

Vierailija
22/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vissiin rahat loppu kun pitää turhaa julkisuutta tyrkyttää

Niin paitsi, että Iltalehti on itse käynyt stalkkaamassa ja "pöllimässä" jutunjuurta Sinin instagram profiilista eikä Sini ole itse tyrkyttänyt tätä Iltalehdelle:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot silikonit 😐

Vierailija
24/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis Sini, hiuksilla tai ilman. Kateellisten panettelusta ei tarvitse onneksi välittää.

Vierailija
25/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pääni ajanut kaljuksi noin 2 vuotta,syystä tai toisesta!. Sitä paheksutaan koska olen vanha nainen. Kommentoidaan onko sinusta tullut rasisti? EI OLE !Eniten sattui kun oma siskokin kysy tuon typerän kysymyksen? Tutuissa kaupoissa jos olen ilman päähinettä ? Kassa vieras,eli uusi tai lomittaja: Katsoo minua kuin olisin ET ja sen mukainen palvelu ! Itis-Kauppakeskus liikeet on turvallista liikkua mummo ikäisenä.Koska myymälä etsivä on perässä,niin kauan kuin liike viivyn: Jos ilman päähinettä , Vain koska olen kalju.Silloin Ei jos on pipo tai huivi päässä!

Vierailija
26/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot silikonit 😐

Koripallon kokoiset 😮

Vierailija
27/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ihminen.

Vierailija
28/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää muuttaa ulkonäköään, tehdä siitä numero ja tämän jälkeen ohjeistaa lapsia keskittymään siihen miten he käyttäytyvät kuin miltä he näyttävät? Hieman ristiriitaista ja typerää, mutta mitäpä muuta tämän tason turhilta julkkiksilta voi odottaakaan...

Vierailija
29/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68v. kirjoitti:

Itse olen pääni ajanut kaljuksi noin 2 vuotta,syystä tai toisesta!. Sitä paheksutaan koska olen vanha nainen. Kommentoidaan onko sinusta tullut rasisti? EI OLE !Eniten sattui kun oma siskokin kysy tuon typerän kysymyksen? Tutuissa kaupoissa jos olen ilman päähinettä ? Kassa vieras,eli uusi tai lomittaja: Katsoo minua kuin olisin ET ja sen mukainen palvelu ! Itis-Kauppakeskus liikeet on turvallista liikkua mummo ikäisenä.Koska myymälä etsivä on perässä,niin kauan kuin liike viivyn: Jos ilman päähinettä , Vain koska olen kalju.Silloin Ei jos on pipo tai huivi päässä!

Miksi yrität erottua joukosta esittämällä kirjoitustaidotonta?

Vierailija
30/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnin orjat tatuoitiin faaraon maassa mikä on koko lähi itä .

Vierailija
31/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että mikä edelläkävijä ja suunnannäyttäjä. Vai ihan tavaramerkki ollut pitkät hiukset, ihan kuin joku suuri starba :D tavaramerkki...salli mun nauraa.

Minkähänlaisen kuvan tuon näköinen tatuoitu, silikonitissinen maalinaama antaa lapsilleen naiseudesta? Ei ainakaan ulkonäkökeskeistä... Ja tämä sitten vielä haluaa ihan jutun lehteen kuinka hän on tällainen erilainen äiti, joka opettaapi lapsilleen ettei ulkonäkö ole naisessa pääasia 😂😂😂😂

P.s onko nuo iltapaskojen toimittelijat jotenkin hieman simppeleitä tapauksia, kun tekevät näinkin laadukasta journalismia?

Vierailija
32/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas bosat!

Vierailija
33/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini Ariel on loistava esimerkki siitä, miten älyllistä porukkaa päälaesta kantapäihin tatuoidut naiset yleisesti ottaen ovat.

Vierailija
34/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen mutta liikaa tatuointeja.

Vierailija
35/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköinen nyt kaljuna kun vertaa noita kuvia IL uutisessa. Nuo litteät pitkät hiukset ei kovin näyttäviä.

Kauniit kasvot kuitenkin joten kalju sopii oikein hyvin.

Vierailija
36/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpäsen kiitorata jo on, ja kaljamaha. On valkoinen heteromies nyt.

Kaljamaha? Se on synnyttänyt pari kuukautta sitten.

Vierailija
37/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala.

Vierailija
38/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuna siis voi kohdella muita paremmin kuin pitkähiuksisena? Vai millä tavalla hiustyyli liittyy siihen, miten muita kohtelee? Menee yli mun ymmärryksen, mutta ehkä tää on sitä korkeempaa matematiikkaa.

Vierailija
39/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on julkisuudessa?

Vierailija
40/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen hiuksilla tai ilman. Tätä ei voi monestakaan sanoa.

Meikin kanssa ihan ok. Ilman meikkiä ikävä kyllä vähemmän nätti. Malli esimerkki meikin voimasta.