Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoidosta?

Vierailija
09.09.2006 |

Kyselisin kokemuksia perhepäivähoidosta? Minkä ikäisenä olette laittanut lapsenne hoitoon? Oletteko olleet tyytyväisiä hoitopaikkaan? Miten varahoito järjestetty, esim. jos hoitaja sairastuu?

Tietäisikö joku myös, että onko olemassa joku " etäisyysraja" , että kuinka kauaksi voi joutua lapsensa viemään hoitoon? Minulla kun ei ole autoakaan... Äitini sanoi, että silloin kun minä ja sisarukseni olimme pieniä, meille olisi tullut hoitaja kotiin jos isämme ei olisi voinut työmatkallaan viedä meitä hoitoon, jonne matkaa oli noin 5km...Lähempää ei hoitopaikkaa olisi löytynyt...

Kaikenlaiset kokemukset perhepäivähoidosta otetaan kiitollisena vastaan... Minulla olisi mahdollisuus aloittaa työt vanhempainloman loputtua, jolloin lapsemme olisi melkein 9kk...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lain mukaan.

Vierailija
2/2 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on, että hoitaja on paljon sairaana ja silloin lapsi joutuu päiväkotiin hoitoon. Itkuisia päiviä ovat nuo varahoitopäivät.

Se vähän ärsyttää, että pph tekee sellaisia asioita, joista en vanhempana itse pidä: ruoka on yksipuolista (ei juuri koskaan vihanneksia tai hedelmiä, lähes päivittäin herkkuja välipalaksi). Aktiviteetit ovat aika vähäisiä ja videoita katsotaan lähes päivittäin (esim Pokemon). Ulkoilevat sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi