Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA lokakussa 2015

31.01.2015 |

Löytyykö muita? Täällä laskettu lokakuun puolessa välissä, olisi mukava löytää muitakin odottajia :)

Kommentit (136)

61/136 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja kiitos kommenteista vuotoasiaani! Hieman rauhallisempi olo mutta häiritsee aika paljon että miksi ei vieläkään lopu, pysyy kyllä niukkana.

Happy81, luin tarinasi ja täytyy sanoa että olet kyllä valtavan työn tehnyt vauvan eteen jo painon osalta. On vaatinut varmasti pitkäjänteisyyttä ja paljon työtä, onnea siitä ja plussasta :)!

62/136 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!
Tänään testasin aamulla hyyyyvin heikon ja haalean viivan rfsu:n testillä, nyt olis menossa viikot 4+2. En pysty vielä uskomaan täysin, enkä ajatellut kertoa miehelle kun vasta ystävänpäivänä JOS saan vahvemman plussan silloin. Kuukautisten pitäisi alkaa nimittäin vasta kahden päivän päästä.. Lähetin myös pyynnön tuonne ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/136 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tänä aamuna tein positiivisen testin. Kolmas PAS toden sanoi. Laskettu aika olisi 18.10. Todella hämmentynyt ja onnellinen olo. Laitoin pyynnön ryhmään.

64/136 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Laitoin pyyntöä ryhmään, tänään plussattu:) lasketusta ajasta ei voi sanoo muutakun että johonkin päin lokakuuta sijoittuu niin epäsäännölliset kierrot olleet:D

65/136 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille :) Minäkin laitoin liittymispyynnön ryhmään:) täällä on plussailtu sunnuntaina ja laskurin mukaan LA olisi 13.10 :) ja esikoista odotellaan :)

Vierailija
66/136 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Minä laitoin myös liittymispyynnön ryhmään, vaikka hyvin aikaiseen tässä olen jo liikkeellä. Laskettu aika olisi 26.10.2015. Vähän jännittää edes puhua asiasta tässä vaiheessa, mut... eipä se mihinkään muuta lopputulosta, liityn tänne tai en :) 

Toivottavasti perheeseemme saadaan lokakuinen vauvanen <3

Minä olen 82vm ja mies 76vm. Toista lasta nyt toivottavasti odotetaan <3

Onnea kaikille plussanneille !!

67/136 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kans pyynnön tuonne ryhmään. Täällä plussattiin 11.päivä,laskurin mukaan ois LA 13.10.

meillä odotetaan 5:ttä rakkautta ❤️ Jotenkin epätodellinen olo.. Tämä vauva on erittäin haluttu. Neuvolaan soittelen vasta maanantaina.  Ja tosiaan itse olen -85 syntynyt ja isäntä -83

68/136 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Eilen plussattu ja laskurin mukaan LA 23.10.

Laitoin liittymispyynnön ryhmään

69/136 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, 

täällä koettiin eilen mahtava ystävänpäiväyllätys, kun testit näytti plussaa. Viimeinen kierto alkoi 10.1., joten sen mukaan viikkoja olisi 5+2, digitaalitesti taas näytti viikoiksi 2-3. LA kai joskus 17.-21.10. No, eiköhän tämä selviä. Olen ihan noviisi näissä raskaus- ja vauvajutuissa, kun ei läheisessä ystäväpiirissä ole ketään samassa tilassa ollut, enkä ehtinyt kauaa haaveilla, kun ekasta yrityskierrosta plussasin. Täältä on toiveissa saada tietoa ja vertaistukea :) laitoin ryhmään myös pyynnön. 

Ihanaa sunnuntaita kaikille :)

70/136 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vickan08 ja onnea!
Meillä varmaan la melko samoihin aikoihin. Mulla alkoi kierto 12.1. Eli olen nyt rv 4+6. Testasin plussan jo keskiviikkona, joten mulla on ollut tässä jo aika totutella ajatukseen vauvasta. :) Meillekin tämä on ensimmäinen lapsi, joten pikkuhiljaa mennään ja opetellaan.

71/136 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa! täällä myös yks plussailija. plussasin ekan kerran jo viikko sitten oikean haamujen haamun :D eilen sitten kokeilin taas ja viiva ilmestyi heti <3 omien laskujen mukaan la 15.10 :) nakkasin pyyntöä liittyä lokakuu ryhmään :)

72/136 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hihhulihi, paljon onnea teille myös! Täällä kiivas googlailu meneillään :D en melkein vielä usko, että tämä on totta! No, huomenna soittoa lääkäriin ja KELA:n kv-osastolle, jotta saan jotain tietoa :)

onnea Köllelle myös (& kaikille muillekin tietty!)

73/136 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi :) Mulla näytti plussaa jo reilu viikko sitten <3 Entisen aviomieheni kanssa yritimme kolme vuotta pienokaista tuloksetta ja nyt kun vuoden verran olin sinkkuna ja tapasin nykyisen mieheni niin eipä mennyt kuin muutama kuukausi ja *poks* ihme on tapahtunut <3 emme edes sen enempää olleet suunnitellut mutta voitte vaan kuvitella kuinka onnellinen olen, tunteita ei saa sanoiksi <3 LA laskurilla näytti 16.10 :)

74/136 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi lokakuiset! Minäkin laitoin liittymispyynnön ryhmään, la 19.10. Raskautta toivottu 6 vuotta ja nyt eka IVF tärppäsi! Ikää mulla jo 37v.

75/136 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Neljä positiivista raskaustestiä tehtynä tällä viikolla, joten uskallan nyt laittaa liittymispyynnön tähän ryhmään :) Laskettu aika näyttäisi olevan 25.10.

76/136 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä rv6+2 ja laskettu aika 14.10. Ensimmäistä ootellaan, syyskuussa ehkäisy lopetettu ihan sillä että lapsi tulee jos tulee. Siltikin aina kuukautisien alkaessa harmittanut. Hämillään ja ihmeissään olen, netistä olen lukenut raskausoireista että pahoinvointi jne normaalia. Oma olo on kyllä jotain muuta kun normaali. Pe 13pvä testin tein, siinä vaiheessa edellisistä menkoista oli muistaakseni 37 päivää. Kiertoa en osaa sanoa sillä ehkäisyn jättämisen jälkeen ollut ja mennyt miten sattuu. Seuraavana päivänä alkoi pahoinvointi, uskoihin että johtui siitä että en enään polttanut tupakkaa ja netin mukaan tupakoimattomilla "enemmän" pahoinvointia. 

Nyt viikossa lähtenyt painoa reilu kaksi kiloa. Mikään ei maistu, jos maistuu niin samantien tulee ylös. Viikkoon en oo saanut mitään aikaseks, makaan vaan sängyssä ja "puklailen". Syljen eritys todella kovaa. Onko muita kenellä samaa "vikaa"? Toistaiseksi en tiputuksessa ole ollut enkä sinne haluaisikaan, oma diaknoosi siis hyperemeesi. 

Saa ajattelemaan, haluaako tätä enään ikinä. Juttuja olen netistä lukenut, että seuraavan kohdalla olisi vaikeampaa. Masentaa kun ei jaksa tehdä mitään. Tänään sain jopa pyykkikoneen päälle, vielä pitäisi kuivumaan laittaa. Olen lukenut kaikki mahdolliset sivut joilla kikkakolmosia helpottamaan mutta mikään ei auta. Pahoinvointirannekkeista ei apua, tai sitten ovat vaan huonosti, en tiedä. 

Jaffa on juomista ainut mikä menee alas, sitäkään ei paljoa kerralla. Syönyt olen tänään mandariinin ja vähän omenaa mutta sekin tuli ylös heti. Ukkeli lupas tuoda mehujäitä ja karjalanpiirakoita kun käy kaupassa. Jotenkin kroppa tän varmaan ties, ennen plussaamista söin, söin ja söin kokoajan, ihan kokoajan. Varmaan moni tätä nyt vähättelee, mutta ei tälle ololle mitään vaan pysty. 

Lisäksi alavatsa kipuilee päivittäin, neuvolasta vain sanottiin "jos kipu on toispuoleista niin raskaus on varmaankin väärässä paikassa" Aha, joo, helpotti tuo tieto muute. Sain vasta tietää, että minulla on kohdunkaulan tulehdus, sain lääkkeen, paikallinen. Apteekista kehotettiin odottamaan kuukautiset tai mahdollinen raskaus ja jos raskaana niin kysyä lääkäriltä saako lääkkeen käyttää. Neuvola täti sanoi maanantaina, että tiistaina lääkäri soittaa, eipä soittanut. Piti tänään soittaa neuvolaan mutta soittoaika 8-9 enkä ollut tuohon aikaan tolpillani. Maanantaina uudelleen. 

Teksi on varmasti todella sekavaa, en oikein tiennyt mistä aloittaa mutta halusin avautua johonkin. Tänne on niin paljon helpompi kun jollekkin tutulle. 

Täällä siis tuleva mamma 19v ja isi 20v Jyväskylästä

77/136 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laitoin pyynnön ryhmään. Alustava la on 26.10, mutta antaa neuvolan vielä laskea tuo uudelleen ensi kuussa. Raskausmerkkejä ei oikein vielä ole herkistymistä ja rintojen arkuutta lukuunottamatta. Saan vauvan kolmekymppis lahjaksi. Loppu vuodesta nimittäin kertyy vuosi lisää ikää. :) Pk-seudulla minäkin asustelen mieheni kanssa. Ryhmältä toivoisin löytävän jonkun, jonka kanssa voisi tavarakontin joskus, sillä raskaana olevia tai lapsitoiveisia kavereita minulla ei oikein ole.

78/136 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä myös yksi äiti. Miulla on ennestään neljä lasta: 13v, 10v, 9v ja 3v. Kierukka lähti pois 20.1. Menkat alkoi 22.1. Ajattelin kp 19 tehdä raskaustestin. Plussa pärähti näyttöön kunnolla.. Olin kummissani. Kierto on yleensä 28-30pvä. Soitin neuvolaan. Pääsin tämän viikon ma ultraan. Siellä näkyi sikiöpussi. Hcg otettiin ja se oli 2200. Se vastasi kp 33.

Kävin eilen uudestaan ultrassa. Th sanoi, että ehkä näki sykkeen ja alkoi etsi sykettä uudestaan. Kohta se löytyi. Mies sanoi, että tuossa on toinenkin. Th meni vaikeaksi ja kysyi, että on miulla suvussa kaksosia. Äidin siskolla on. Huh! Kahden vko päästä uudestaan ultraan..

Näinkö tulee viides ja kuudes <3 ovat siis samassa pussissa.. Tuntuu hurjalla et miten voi käydä kaikki näin ällöä?! Menkkojen piti alkaa vasta toissa päivänä!

La on joskus puolen välin jälkeen lokakuussa :)

79/136 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sanakirja :D ei siis ällöä vaan äkkiä :D niin ja oireet oli vahvat jo ennen Ku tein testin "vaan huvikseni". Voiko oikeasti olla kaksi <3 parasta olis <3

80/136 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEi!

Laitoin itsekin tuonne liittymispyynnön.

Täällä siis laskettu-aika olisi laskurin mukaan 15.10. Toinen lapsi ois tulollaan. Perjantaina soitin neuvolaan ja ensimmäinen neuvola ois 6.3. Samalla sain varattua ajan kunnalliselle puolelle pienten viikkojen varhaisultraan vaihtelevan kierron takia (30-40pvä).