Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA lokakussa 2015

31.01.2015 |

Löytyykö muita? Täällä laskettu lokakuun puolessa välissä, olisi mukava löytää muitakin odottajia :)

Kommentit (136)

21/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viime kerralla just femedassa ja taisi olla tämä sama Johanna vielä lääkärinäkin :D nyt olen miettinyt Tapiolassa olevaa adenovaa, olisi helpompi matka, mutta täytyypi vaik soitella ja kysyä hinnoista

22/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malo, laitoin ryhmään pyynnön :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jo näin paljon plussia! :) Onnea kaikille!! <3

Mulla tuli n. viikko ennen plussaa tippa verta ja luulin, et jahas, menkat alkaa. Mutta taiskin olla kiinnittymisvuotoa :) Viikko sitten alkoi myös kauhea jano ja suun kuivuus. Keskiviikkona iski paha olo ja oksensin kerran. Huono olo jatkuu edelleen...joskin se on huomattavasti helpottanut! Hankin nimittäin heti viikonloppuna Seaband- rannekkeet ja joko se johtuu näistä tai sitte jostain muusta :D Töissä tuli tänään myös pieniä vihlasuja...

Mutta siis edelleen _tosi_ epäuskonen olo! Ei vaan pysty käsittää <3

P.S. Laitoin kans ryhmään liittymispyynnön :)

24/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heii! Täällä plussattu tänään :). LA laskurilla näyttää 12-14.10. Ensimmäinen lapsi kyseessä ja oon 28-v Helsingistä. Onnea kaikille <3 

25/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kanssa liittymispyynnön :) tänään varattiin neuvola-aika kolmen viikon päähän. Meille on siis tulossa ensimmäinen pienokainen, kaikki on niin uutta ja ihmeellistä <3 mua vähä haluttais mennä varhaisultraan mutta ainakaan vielä ei sinne aikaa varattu..

26/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meneekö monikin yleensä tohon varhaisultraan? Vauva on meillekin ensimmäinen, ja ollaan pihalla ku lumiukot. Työt ei jaksa kiinnostaa yhtään, mieluummin googlettaisin vauvapalstoilla :)

27/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Onnea kaikille!

Täällä myös lauantaiaamuna testiin saatu hailura viiva. Eilen ja tänään aamulla sama homma. Kovin on vain viellä vaalea. Toivottavasti kuitenkin olisi tärpännyt. Edellisten kiertojen perusteella menkkojen olisi pitänyt alkaa lauantaina, mutta jos oviksen bongasin oikein niin sitten vasta huomenna tai ylihuomenna. Kovin on epävarma olo voiko testit pitää paikkansa? Kuinka nopeasti viivan pitäisi alkaa vahvistumaan? Osaako kukaan sanoa? :-) Meille tämä olisi ensimmäinen!  

28/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josna, teitkö jollain halppistestillä? Itse tein torstaina sillä haamun ja tänään kokeilin huvin vuoks uudestaan niin yhtä haalea viiva siihen tuli vaikka digillä ihan selvä "raskaana".. Joten suosittelen ostamaan digin niin ei tarvitse arpoa.. Mutta siis jos se olis nega niin ei siihen mitään haamua edes tulisi :)

Liityin tuonne suljettuun, odottelen hyväksyntää..

29/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen tod näk pääsemään suhteilla ultrailemaan, (kunhan nyt kerrotaan tästä raskaudesta).. en tiedä menisinkö jos joutuisi maksamaan.. luultavasti säästäisin rahani 4D-ultraan. Toki mieli voi muuttua kun muutama viikko kuluu ja haluaa tietää onko kaikki kohdallaan :)

30/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähaave15 joo! Tein rfsu:lla. Kaapissa olis kyl yks digi mut jotenki vaan pantannu sitä vielä.. :D Polttelee kyl kovasti. Ehkäpä huomenna uskallan kokeilla! :-)

Missä päin asustelette? Itse pirkanmaalla! 

31/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä oon kans rfsu:lla saanut tähän asti vaan haaleaa viivaa.. mutta digillä kaunis raskaana 1-2 viikkoa :) Suosittelen sua tekemään digillä niin saat varmasti tuon ihanan tekstin näkyviin :) Asun Espoossa.

32/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, laitoin myös pyynnön liittyä ryhmään. Tänään aamulla positiivinen tulos, ensin halvassa liuskatestissä haalea viiva, perään digitaalisella raskaana 1-2. En voi uskoa todeksi, ja pelkään että tää onni viedään meiltä pois. Huh, jännää ja ihanaa!!

33/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Snow ja tervetuloa :)

34/136 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla sitten digiin "raskaana 1-2"! Niin onnellinen olo!! :)) pakko oli tulla ennen töihin lähtöä laittamaan viesti! Pistän myös ryhmään liittymispyynnön! Mukavaa tiistaita kaikille! :)

35/136 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Josna! :) Varmasti helpottunut ja onnellinen olo! :)

36/136 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh ouh.. Yli 10kuukautta ja kaksitoista kiertoa on raskautta yritetty. Enää en edes kuukautisten alkua piinaillut, koska homma tuntui tosi epätodennäköiseltä. Tänään kuitenkin piirtyi kaksi viivaa testiin (tai noh, kolmeen testiin, en meinannut uskoa jo mahdottomaksi ajateltua todeksi) ja olen ihan pöllämystynyt. Vielä en uskalla liittyä ryhmään, koska sulattelen vielä hetken. Liityn sinne siis vähän myöhemmin, kun olen ensin vähän enemmän sinut asian kanssa. Huh, huh, kuin nainen voi ollakkaan näin hämmentynyt.. 

37/136 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tervetuloa joukkoomme Josna & Snow :)

38/136 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lefemme :) Niin se elämä yllättää :)

39/136 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa minäkin liittymispyynnön, kun viivat vain vahvistuu. Laskettuaika osuisi noin 15. lokakuuta. :)

40/136 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin liittymispyynnön minäkin! 

Viime torstaina sain digiin yllätykseksi raskaana 1-2 ja huomenna on viikko ihmetelty. Raskaus ei ole vielä todellaan varmaa. Tämä meille ensimmäinen jota on yritetty häistä asti vuosi ja 8kk. Yksi keskenmeno takana ja nyt kierto ennen inssiä raskauduinkin todella yllättäen. Ollaan oltu myös yksityisella viime syksynä hoidoissa. Vuodan jonkun verran ja kipuilen, joten voi olla että tää tästä keikahtaaa taas nurin. Aika näyttää. On kiva kuitenkin yrittää pitää positiivista mieltä yllä joten liityn tänne :) Espoosta mekin ollaan, toistaiseksi. Kovasti oma kämppä hakusessa.