Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA lokakussa 2015

31.01.2015 |

Löytyykö muita? Täällä laskettu lokakuun puolessa välissä, olisi mukava löytää muitakin odottajia :)

Kommentit (136)

41/136 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja laskettu aika 8.10.2015 :)

42/136 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, onnea Lefemme! Säkin pääsit tuolta yrittäjistä tänne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/136 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! :) Niin kuin ylempää huomaa niin tuli tosi yllättäin, koska niin monessa kierrossa oli jo asennoitunut huonoihin uutisiin. Olenkin nyt ihan lumiukkona ulkosalla, kun kaikki on uutta ja opettelun alla, mutta vertaistuki ja muiden kokemukset lienee auttaa. Onnea sullekin Heinähaave vielä!

Vierailija
44/136 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen raskaustesti tehty tänään ja laitoin liittymis pyynnön ryhmään.

45/136 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tervetuloa Sirppana :)

46/136 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin pyynnon ryhmaan. omien laskujen mukaan LA 1.10. eli juuri ja juuri lokakuun puolelle menee

47/136 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täällä mukana ja pyyntö ryhmään jo laitettu. La. 10.10. ja plussa on viikon vanha, nyt vasta alan uskoa, että se on totta! Viides villahousu tulossa, jos kaikki menee hyvin.

48/136 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Minä liittyisin myös mielelläni ryhmään. Plussasin keskiviikkona ja vielä pari päivää odotellut, josko menkat sittenkin vielä alkaa.. :D Ensimmäinen raskaus kyseessä. LA olisi 16.10.

Vierailija
49/136 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin liittymispyynnön. La puolivälissä lokakuuta.

50/136 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips :)

Täällä kanssa plussattu kolmesti maanantaista aloittaen :D Laskettu aika olisi siinä 11.-12.10.

Eilen soitin neuvolaan ja sain ekan ajan 9.3. Terkkari lupas lähettää vinon pinon esitteitä kotiin. :)

Ensimmäinen raskaus kyseessä ja onhan tässä ihan pihalla. Ei ollut suunniteltu juttu, enkä edes ole vakituisessa parisuhteessa. "Vahinko" tapahtui exän kanssa ja hän ei välttämättä tule olee tässä mukana. Itse kuitenkin aina ollut sitä mieltä, että jos paksuks pamahdan, niin ei siinä sitten, sit meille tulee vauva :)

Mulla ei juuri muita oireita ole ollut, kun alavatsa kramppailee vähän väliä, alkoi jo muutama päivä ennen, kuin menkat olisi pitänyt alkaa.

Niin ja olen Keski-Uudeltamaalta ja 23v. :)

51/136 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!
Täällä kans yks tänään plussannut :) tunteet aika sekavat nyt, en oo kyllä vielä ees kunnolla tainnu tajuta et raskaana ollaan :o nettilaskureitten mukaan LA 12.-13.10 paikkeilla.
Laitan myös liittymispyyntöä ryhmään :) Ikää mulla on kohta 22v ja Kymenlaaksossa asustellaan.

52/136 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluisin liittyä ryhmään, mut mistä semmoisen löydän? :O

53/136 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta "ylävalikosta" ryhmät ja sitten siellä Lokakuun vauvat 2015 :)

54/136 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille uusille plussille ja tervetuloa!

55/136 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista uusille ja tervetuloa :)

56/136 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kans liittymispyynnön tonne ryhmään. Kiva kuulla muitten kokemuksia, ja kertoo myös omia. Mulla on nyt viikon ollu etova olo aamuisin, jatkuva nälkä ja väsymys. Raskausviikkoja takana nyt 6. Edelleenkin hämmentyneet tuntemukset, hyvällä tavalla :)

57/136 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa :)

Uskaltaudun kirjoittamaan vaikka tilanne on hieman hämmentävä: sain haalean plussan jo n. 10dpo ja nyt n. 12dpo jo hyvin vahva! Ainoa ihmetyksen aihe on jatkuva kevyt vuoto, valekuukautiset/normaalia runsaampi kiinnittymisvuoto. Onko kellään muulla ollut ns. valekuukautisia? Minua pelottaa että viittaa komplikaatioihin.

Täällähän näyttääkin olevan paljon plussanneita,onnea omasta puolestani kaikille :)!

58/136 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja nettilaskurien mukaan LA pitäisi olla n. 18.10 paikkeilla :)

59/136 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija1984: Mulla on kans lähes päivittäin tullut jonkin verran vuotoa eli n.1,5viikkoa plussasta lähtien. Sen verran että valkovuoto on vähän ruskeaksi värjääntynyttä. Eilen aamusta tuli sitten ihan kunnon verta semmoinen ruokalusikallinen ja ajattelin että sinne meni, mutta sen jälkeen taas jatkunut tosi lievänä. En haluisi vielä näin aikaisin mennä gynelle tän takia, kun ei syke kuitenkaan näin aikaisin näy ja sit joutuisi mennä parin viikon päästä uudelleen, joten mä vaan odottelen ja toivon parasta. On kyllä tosi ärsyttävää tämmöinen epätietoisuus. Toivottavasti sulla olis pikkuisella kaikki kunnossa! :)

60/136 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mä laitoin kanssa liittymispyyntöä tänään :) Vielä aika hämmentynein ja varovaisin mielin kirjoittelen. Olen 34-vuotias ja olemme yrittäneet mieheni kanssa saada lasta viimeiset kuusi vuotta. Mulla PCO ja endometrioosi ja aiemmin sairaalloinen ylipaino. Vuoden aikana laihdutin lähes 50 kiloa ja pääsimme kunnalliselle puolelle hoitoon marraskuussa 2014. Ensimmäinen inssi tehtiin tammikuun loppupuolella. Kp 26 alkoi vuoto ja itkin, raivosin ja surin sitä, että taaskin jouduin pettymään ja kaikki meni mönkään. Kp27 vuoto kuitenkin loppui ja kp 28 tein testin, joka oli positiivinen. Seuraavana päivänä olikin labra-aika ja kävin klinikalla kuulemassa tuloksen, joka sekin oli positiivinen. Sekä kätilö että lääkäri kävivät ihmettelemässä, että "ekasta hoidosta raskaaksi, tämmöistä ei usein tapahdu." :) Kuinka valtavan onnellisia olemmekaan <3 Tosin itsehän olen melko hysteerinen edelleen, joka kerta vessassa käynnin jälkeen pitää tarkistaa, onko paperissa merkkejä vuodosta, kaikki mahan vihlaisut ja nippailut kauhistuttaa. Meillä on klinikalla varhaisultra maaliskuun alussa, joten sitten selviää, onko siellä joku oikeassa paikassa ja sykkiikö pieni sydän.Toivottavasti ja saisimme sitten lokakuun puolivälissä kauan odotetun pienen perheeseemme!