Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA lokakussa 2015

31.01.2015 |

Löytyykö muita? Täällä laskettu lokakuun puolessa välissä, olisi mukava löytää muitakin odottajia :)

Kommentit (136)

1/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Malo! Täällä toinen lokakuun odottaja. Positiivisen testin tein torstaina ja laskettuaika olisi näillä näkymin 8-10.10.15 :) Olitteko yrittänyt pitkään vauvaa?

Me ollaan marraskuusta lähtien yritetty, mutta tämä kierto jäi välistä sairasteluiden ja väsymyksen vuoksi. En yhtään osannut odottaa olevani raskaana, en vaikka minulla alkoi saman tien pahoinvointi! Viime torstaina sitten havahduin ja aloin miettimään outoja oireita ja päätin kokeilla...ja plussahan sieltä pärähti! <3 

Toivottavasti saadaan tänne pian muitakin lokakuun masusia :)

2/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä yksi lokakuun vauvaa odottava :) Mulla sama tilanne kuin Baby3:sella, eli torstaina pärähti plussa ja laskettu aika pitäisi olla juurikin 8-10.10 :) Ensimmäinen lapsi ja toisella yrityskerralla tärppäsi. Aloitettiin yritys kyllä jo lokakuussa, mutta opiskeltiin syksyllä eri paikkakunnilla ja kaksi kiertoa oltiin ovulaation aikaan eri kaupungeissa. 

Olen 26v. ja naimisissa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby3, siis miten raskauduit tästä kierrosta jos tämä kierto jäi välistä? En oikein ymmärtänyt :D

4/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Heinähaave15 ja teretulemast! :)

Joo, mä ilmasin sen vähän hassusti, et jäi kierto välistä. Tarkotin siis, että tässä kierrossa jäi välistä se ns. yrittäminen :D Me tosiaan molemmat ollaan miehen kanssa vuorotellen sairasteltu ja on tän vuoksi sänkypuuhatki jääny vähän unholaan. Mutta niinku nähdään, niin se kertakin riittää :D <3

Onko teillä vielä ollut mitään ahh, niin ihania raskausoireita? :)

5/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi. Eilen tein testin ja olo on vähintäänkin hämmentyny :D Laskettu aika lokakuun alkupäivinä.

6/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ovulaation jälkeisellä viikolla tajuton väsymys. Nukuin lähes joka päivä päikkärit :D Seuraavaksi iski turvotus. Nyt perjantaista lähtien on tuntunut vatsassa nippailua aina välillä. On vähän erilaista kuin menkkojen aikaan eli tunnen että tää on jotain ihan uutta ja mullistavaa.. Lauantaista lähtien on ollut hirveä jano kokoajan.. Vettä pitää saada aika usein :D

7/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ovulaation jälkeisellä viikolla tajuton väsymys. Nukuin lähes joka päivä päikkärit :D Seuraavaksi iski turvotus. Nyt perjantaista lähtien on tuntunut vatsassa nippailua aina välillä. On vähän erilaista kuin menkkojen aikaan eli tunnen että tää on jotain ihan uutta ja mullistavaa.. Lauantaista lähtien on ollut hirveä jano kokoajan.. Vettä pitää saada aika usein :D

8/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tupla!

9/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te ootte ja mistäpäin Suomea? Mä 26 ja pk-seutu :)

10/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikki :)

Positiivinen testi tuli tehtyä tämän viikon maanantaina. Menkkojen piti alkaa siinä keskiviikko-perjantai akselilla, mutta tuli tunne, että pitää tehdä testi aikaisemmin. Ja sieltähän se plussa tuli :) Voi sitä ilon ja pelon tunnetta! Ovulaation pongasin tammikuun alussa, josta sitten tämä ihanuus "syntyi" <3 Laskettu aika netti laskurin mukaan olisi siinä 10.10 :) Varhaisultra varattu 25.pvä ja ensimmäinen neuvolakäynti 2.3.

Olen 25v. Espoosta. Menin mieheni kanssa naimisiin syyskuun alussa ja siitä lähtien "aloimme" yrittämään ensimmäistä lastamme.

Ihana löytää keskustelu, missä lähes samoilla viikoilla eletään. Ihanaa odotus kaikille!

11/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Espoon mama! Tervetuloa :) Hei ollaan saman ikäisiä ja samasta kaupungista ja mäkin naimisissa :D olis kiva vaihtaa ajatuksia kyllä kanssas :)  
Mulla on vasta huomenna soitto neuvolaan.

12/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Heinähaave15! Kiva kuulla että samaa ikäluokkaa ja vielä samasta kaupungista :)

Minä olin niin hätähousu, että seuraavana päivänä soitin neuvolaan ja yks. lääkäriasemalle varhaisultraan. Mielellään vaihdan ajatuksia ja kuulumisia kanssasi. Ja tottahan toki muidenkin kanssa :) Ihana päästä vähän purkamaan ajatuksiaan/mietteitä tänne teille. Ettei tarvitse olla ihan täysin yksin niiden kanssa. Raskausaika on täysin uusi asia mulle, niin en tiedä mitkä tuntemukset kuuluvat raskauteen ja mistä tulisi huolestua.

13/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tosiaan torstaina haamun ja perjantaina digin.. niin maltoin sitten ja ajattelin että odottelen vkl yli ja soitan vasta maanantaina :) Ootteko viel kertonut kellekkään raskaudesta? Mä kerroin heti yhdelle ystävälle, joka saa vauvan 2kk ennen mua, sekä parille muulle keiden kanssa oltiin nyt vkl Virossa. Vanhemmille aiotaan kertoa ensi vkl.. Ei siis odoteta mitään 3kk, en vaan pystyisi :D

14/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menkkojen piti siis alkaa vasta la-su joten en kehdannut soittaa neuvolaan ennen kuin menkat oli myöhässä :D

15/136 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki parhaalle ystävälleni (kaaso) kerroin samantien kun plussan tein. Ja parille muulle ystävälle kerroin. Ja tottahan toki äidilleni! Puhuttiin vähän, että miehen vanhemmille kerrottaisiin vasta varhaisultran jälkeen, ettei tulisi sitten niitä pettymyksiä, jos sattuisi jotain.

Minulla näytti hyvin vahvan plussan jo maanantaina vaikka menkkojen piti alkaa ke-pe. Ja sitten digitestissä näytti maanantaina myöskin raskaana 1-2. Ja minä hullu myös tein seuraavana aamuna KOLME uutta testiä ihan vaan varmuudella, ettei aikaisemmissa testeissä ole jotain häikkää :D

Ai tekin olitte viikonloppuna Virossa :) Me myös :D

Vierailija
16/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yks 22-vuotias kera masuasukin :) Mies on 24v ja asutaan Jyväskylässä :)

Ollaan yritetty viitisen kuukautta. Menkat ois pitänyt alkaa tiistaina, haalea mutta selkeä plussa torstaina ja tänään sunnuntaina paljon vahvempi. Olo on jotenki epätodellinen, vihdoin saadaan se mitä ollaan pitkään haluttu, toivottavasti kaikki menee hyvin :)

Mä kuvittelin olevani hirveeen ajoissa, ku suunnittelin soittavani huomenna neuvolaan mutta näköjään muutkin on jo alottanu joten ehkä mäki saan :D Meillä siis LA 6.10 :) 

17/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, täällä kanssa kaks viivaa ilmestyi tikkuun ja nettilaskurilla la olis 6.10.Olen 27v ja asun espoossa, yksi lapsi on ennestään. Nyt ehdittiin puolisen vuotta yrittää ennenkun tärppäsi :) Pitäisi neuvolaan soitella aikaa ja myös sinnen varhaisultraan. Ootteko mistä varaillut varhaisultra-aikaa? Aika isoja eroja hinnoissa taitaa olla ja googlesta löysin vaan ihan ikivanhoja keskusteluja asiasta.

18/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Emilllia ja Hemuli27 :)

Hemuli27, minä varasin Femeda nimisestä lääkäriasemalta varhaisultran. Lääkäreillä omat palkkionsa Femedassa. Mutta minulta ihan kysyttiin että haluanko ns. "edullisemman" lääkärin. Vaikka kaikki he siellä ovat päteviä :)

19/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin, unohdin kertoa hinnan ultralle :) Hinnaksi kertoivat n. 130€. Ja lääkäri kenelle menen on Johanna Tapper.

20/136 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä on ruvennut kuhina käymään, onnea vaan kaikille plussista :) Täällä ei ole kuin hiukan "krapulainen" olo, eli sellainen nuhjuinen olo ilman pahoinvointia :D Kiinnostaako teitä kokoontua tuolla ryhmien puolella tai muualla? Ryhmissä Lokakuun vauvat 2015. Ei näe kaikki keskusteluita :)