Soitatko huomenna onnittelupuhelun omalle isällesi?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on järkyttävää, että jotkut eivät edes soita omalle isälleen.
Mielestäni on järkyttävää, että oma isä kertoo tyttärelleen, ettei halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Miten on, olisiko siihen joku selitys parempi kuin se, ettei selitä hänelle mitään ja vaan katkaisee yhteyden?
Mukavaa viikonloppua just sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä sinua järkyttää? Sekö kun kaikki eivät ole eläneet ihanassa ydinperheessä, jossa kaikki on kivaa ja isäkin lämmin nallekarhu, jonka sylissä oli turvallista olla?
Kynttilän sytytän isän kuvan eteen <3
En kumpaakaan. Olisi kiusallista. Lapset saavat laittaa isoisälle tekstarit.
Soitan. Muuten kahviteltaisiin yhdessä mutta olen flunssainen :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi soittaisin miehelle, joka ei ikinä ole ollut kiinnostunut siitä, mitä minulle kuuluu? Ei edes silloin, kun olin pieni.
Vierailija kirjoitti:
En, ei halua olla tekemisissä kanssani.
Sama. Laitan yleisemmän onnitteluviestin suvun wa-ryhmään, niin asia on sillä kuitattu.
Meillä meni välit poikki, kun lapseni oli kiukutellut koti-ikäväänsä heillä yökylässä ollessaan. Omasta mielestäni tämä ei ole 5v lapsen kohdalla mitenkään ennenkuulumatonta, heille taas jotain täysin anteeksiantamatonta, lapsi liian kiinni äidissään ja pilalla.
Tämä mustavalkoinen suhtautuminen ihmisiin on tietysti ollut aina olemassa, mutta se, että tällaisessa asiassa loppuu koko kiinnostus olla isoisä, niin asia on sillä selvä. Suren, koska sillehän ei voi mitään, ettei aikuisiälläkään pysty pyyhkimään pois ikävää vanhempiinsa, olivat nämä millaisia tahansa. Isänpäivä on minulle aina pieni pisto ja suru sydämessä, mutta hyvää juhlapäivää sinne jonnekin kuitenkin.
En ole tekemisissä hänen kanssaan, viimeksi puhuttu puhelimessa n.10v sitten ja nähty ehkä 20v sitten.
Voisihan sitä soittaa, jos olisi joku käsitys edes sen miehen nimestä. :D Nyt ainut, mitä tiedän, on että hänen siittiönsä ansioista minä olen olemassa.
Soitetaan lapsen kanssa videopuhelu. Lapsi on 2v. Emme voi mennä käymään, koska isä on toisella puolella maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä soittaa, jos olisi joku käsitys edes sen miehen nimestä. :D Nyt ainut, mitä tiedän, on että hänen siittiönsä ansioista minä olen olemassa.
Tämä veti hiljaiseksi. Hyvin olet pärjännyt.
Vietän isoisän päivää huomenna. hänen poikansa on ollut aika huono isä minulle, mutta pappa oli ihana turvallinen ja rakastava pappa minulle. Hyvää isoisänpäivää pilven reunalle, rakas Leevi-pappani.
Pakollisesti käyn viemässä jonkun suklaarasian mutta eipä tuo välitä. Tuskin on kotonakaan kun ei ole aiempinakaan vuosina ollut. Ei osaa olla luonnollisesti edes omien lasten seurassa.
Lapsenlapset saavat soittaa ja voin jotain huikata taustalta. En koe että hän on minulle isä, kun muutti pois kun olin vielä lapsi ja itsekseni sain pärjätä. Eipä hänkään minua merkkipäivinä muista, on sitten kyse valmistumisesta tai tasakymmenistä. Mutta lapsilleni hän on isoisä.
Menetin isäni kun löysi uuden vaimon, ja jätti äitini ja meidät lapset sekä lastenlapset.
En. Isäni ei pidä minusta, joten en näe syytä teennäisesti juhlistaa häntä.
En soita enkä mene käymään. Isä on ollut 40 vuotta kirkkomaalla ja äitikin kuoli lähes 20 vuotta sitten. Meillä vietetään isänpäivää oman perheen kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä veti hiljaiseksi. Hyvin olet pärjännyt.
Kiitos kannustavista sanoista, Mutta ei sellaista osaa kaivata, mitä ei koskaan ole ollut. Minulla on loistava äiti ja se riittää. Koulussa tein aina isänpäiväkortin äidilleni. Ensimmäiseen, johon itse osasin kirjoittaa kirjoitin: "Hyvää isänpäivää paras äiti. Rakasta sinua tänäänkin."
Varmaan laittaisin viestin jos tietäisin numeron.