Soitatko huomenna onnittelupuhelun omalle isällesi?
Kommentit (75)
29 lisää, että isäpuolelleni voisinkin onnittelut antaa, mutta hänkin lopetti yhteydenpidon ja mielenkiinnon minua kohtaan n.1v äitini, eli vaimonsa, kuoleman jälkeen, olin silloin 31v ja hän oli ollut isäpuoleni siitä asti kun olin 9v.
Että sellaista, aina ei voi voittaa, siittiön antaja TS biologinen isä väkivaltainen juoppohullu ja isäpuolikin osoittautui viimekädessä mul kuk si.
Eniten satuttaa se, että lapseni ehtivät tottua "vaarin" olemassaoloon, olivat n.5v ja 3v kun hra päättikin lakata olemasta meille.
-29-
Tämä on vähän erikoista, mutta niinhän se on kun oma isäni kyseessä, hän on erikoinen mies. osittain myös sairas ja toisaalta jotenkin nero.
joka tapauksessa, tuo mies ( isä vielä silloin) hoiti minua lapsena melkein kuin kukkaa kämmenellä. luki iltasadut, leikitti joka ilta, piti sylissä ja kertoi rakastavansa minua. Hänelle toivotan erinomaista Isänpäivää, ja kiitos isä silloisesta tuestasi.
Sairastunut isäni ei nuorena enää välittänytkään minusta ja aikuisena katkaisi välit ja jopa kerran ahdisteli minua omassa kodissani. tapa se on sekin katkaista välit ainoaan lapseensa. Häntä en halua juhlia millään tavalla. miten paljon pitäisi ymmärtää sairautta? mihin asti
toivottavasti en järkyttänyt tällä ketään. paljon on hyviä isejä maailmassa, terveitä ja epätäydellisiä
Heistä jokaiselle, mitä parasta isänpäivää ja kiitos kasvatustyöstänne ja rakkaudesta lastenne hyväksi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä soittaa, jos olisi joku käsitys edes sen miehen nimestä. :D Nyt ainut, mitä tiedän, on että hänen siittiönsä ansioista minä olen olemassa.
Tämä veti hiljaiseksi. Hyvin olet pärjännyt.
Kiitos kannustavista sanoista, Mutta ei sellaista osaa kaivata, mitä ei koskaan ole ollut. Minulla on loistava äiti ja se riittää. Koulussa tein aina isänpäiväkortin äidilleni. Ensimmäiseen, johon itse osasin kirjoittaa kirjoitin: "Hyvää isänpäivää paras äiti. Rakasta sinua tänäänkin."
Oi, upea asenne Sinulla! Arvostan! ja ihan samaa mieltä olen siitä, että yksikin Rakastava vanhempi riittää, olipa hän äiti tai isä.
Kaikkea hyvää sulle ja hyvää huomista äidin(isän)päivää! <3
Vierailija kirjoitti:
On haudassa ja liki 300 000 € perintö on tililläni, verotkin jo maksettu. Pelkäsin, että on tehnyt testamentin ja saan vain lakiosani, mutta ei vissiin osannut tehdä, tollo faija.
Lämpimät onnittelut sinulle. Minun faija on onneksi jo vainaa myös, sain perintöä vain n. 32 000 €, onneksi ei ehtinyt juoda kaikkea kurkustaan alas, p.askaukko.
Käyn lähes päivittäin. Tänäänkin. Ja näen huomenna. Viihdyn vanhan isäni kanssa. Maski kasvoilla tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä soittaa, jos olisi joku käsitys edes sen miehen nimestä. :D Nyt ainut, mitä tiedän, on että hänen siittiönsä ansioista minä olen olemassa.
Tämä veti hiljaiseksi. Hyvin olet pärjännyt.
Kiitos kannustavista sanoista, Mutta ei sellaista osaa kaivata, mitä ei koskaan ole ollut. Minulla on loistava äiti ja se riittää. Koulussa tein aina isänpäiväkortin äidilleni. Ensimmäiseen, johon itse osasin kirjoittaa kirjoitin: "Hyvää isänpäivää paras äiti. Rakasta sinua tänäänkin."
Sinulla on varmasti upea mutsi, kun noin hienon ihmisen on kasvattanut.
itselläni ei ole äitiä, siis en muista hänestä mitään oikeastaan. isä joutui äidinkin hoivaa antamaan. ja kiitos isä siitä<3
Ei kun meen käymään, vanhemmat ovat kutsuneet syömään.
Vierailija kirjoitti:
Käyn lähes päivittäin. Tänäänkin. Ja näen huomenna. Viihdyn vanhan isäni kanssa. Maski kasvoilla tietenkin.
Ihana kuulla. Olette molemmat onnekkaita, hyvää juhlapäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei halua olla tekemisissä kanssani.
Sama. tai virallinen selityksenä kuuluu, " emmä vaan osaa " siis olla isä. En viitsi enää opettaa kun passasin ja hoidin häntä lapsena, ja kohteli vaan huonosti. ei sitten niin ei.
Sillä lailla.
Sama täällä. Isä ei halua olla tekemisissä kanssani.
En ole turbolammas enkä lähde mukaan näihin kaupallisiin hyvesignalointijuttuihin. Käyn tapaamassa joskus isääni huvikseni, välillä saan sellaisen vastaanoton, että en ole tervetullut, niin harvennan käyntejä. Kysysymättä autan raskaissa kiinteistönhoitotöissä kyllä.
Nähdään huomenna :) Lahjaksi ostan samat asiat kuin joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei halua olla tekemisissä kanssani.
Sama. tai virallinen selityksenä kuuluu, " emmä vaan osaa " siis olla isä. En viitsi enää opettaa kun passasin ja hoidin häntä lapsena, ja kohteli vaan huonosti. ei sitten niin ei.
Sillä lailla.
Sama täällä. Isä ei halua olla tekemisissä kanssani.
Tsemppiä meille <3 <3 <3
Sytytän kynttilän <3
Toinen isänpäivä ilman isää
En soita kun kuoli jo 80-luvulla.
Taidan sytyttää kynttilän huomenna tuomaan valoa päivään, muistellen myös isää.
Hän elää toki, mutta meidän välimme eivät enää elä.
Elämä on luopumista. Kaikki te, jotka olette tekemisissä isienne kanssa, onnittelut ja muistakaa olla kiitollisia siitä mitä elämä on antanut. se ei ole itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Taidan sytyttää kynttilän huomenna tuomaan valoa päivään, muistellen myös isää.
Hän elää toki, mutta meidän välimme eivät enää elä.
Elämä on luopumista. Kaikki te, jotka olette tekemisissä isienne kanssa, onnittelut ja muistakaa olla kiitollisia siitä mitä elämä on antanut. se ei ole itsestäänselvyys.
Kaunis ajatus, että haluat muistella hyviä hetkiä isäsi kanssa, vaikka yhteyttä häneen ei enää ole <3
En todellakaan. Väkivaltainen, lapsiaan rääkkäävä narsisti ei puhelua ansaitse.
Soitan. Pidetään mahdollisesti ensi viikolla myöhästyneet isänpäivä kakkukahvit.