Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kyllä tuli mitta täyteen, niin petetty olo :(

Vierailija
31.01.2015 |

Ystävään siis. Tähän asti oon katsonut ja anteeksi antanut kaikki sen tempaukset. On keksinyt omasta päästään minusta uskomattomia tarinoita ja koittanut saada ihmiset uskomaan että olen hirveä ihminen. Hänellä on nykyään pakonomainen tarve puhua kaikista pahaa ja valehdella. Jos hän itse tekee väärää, hänestä on mukavampi selittää jonkun muun tehneen juuri niin että itse näyttäisi hyvälle ihmiselle muiden silmissä.

Nyt sain tietää, on sabotoinut minun ja erään miehen välejä pitkään. Olimme toisiimme ihastuneita ja juttumme loppui hassusti. Siitä lähtien hän on ollut molempien kanssa tekemisissä ja esittänyt rauhantekijää. Todellisuudessa puhunut ja keksinyt kummallekkin toisistaan tarinoita ja tehnyt kaikkensa ettei välejämme selvittettäisi jne. Hauskinta on, että seurustellut jo silloin (ja vieläkin) tämän miehen parhaan kaverin kanssa ja oli tunnustanut yhteiselle ystävällemme olevansa ihastunut tähän toiseen mieheen.

Tekisi mieli kertoa tuolle kaverin miehelle koska olemme hänen kanssan hyvät ystävät. Ystäväni on myös pettänyt tätä miestä ja puuhaillut muutakin tämän seläntakana. Myös kertonut muille, että on yhdessä koska mies maksaa hänen elämisensä. Puhuu myös miehestään pahaa kaikille, vaikka kyseessä on oikeasti hyvä tyyppi.

Tämän naisen kanssa on vain mahdoton selvittää mitään asioita, koska alkaa heti syytellä muita ja mitä hän tekeekin ei ole väärin ja hänellä on kuulemma oikeus. Kaikki on aina muiden syy.. Suututtaa. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro 'ystäväsi' miehelle, hän ansaitsee tietää.

Vierailija
2/2 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan, tollaisia kuspäitä on turha suojella. "Kaveri" olisi varmasti narauttanut sinut jo moneen kertaan jos tilanne olisi toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla