Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kirppis pk-seudulla?

Vierailija
31.01.2015 |

myyjälle?

ostajalle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran Lanttilassa (Porttipuistossa) ja laadullisesti tavara oli sellaista, etten toiste mennyt. Olisi mielenkiintoista tietää onko paikassa muuttamisen myötä tullut muutosta asiaan vai ei.

Kanuunassa oon vieraillut pari kertaa eikä käsiin sattunut mitään wow-laatuista kamaa. Lisäksi pari artikkelia oli feikkiä.

Samoin Akselissa on alkanut olla useampia esim. Mulberryn ja Michael Korsin feikkilaukkuja (ja hintaakin kuitenkin laukuilla on ollut suolaisesti).

Eikö feikkien myyntiä voi estää milllään?

Vierailija
22/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voiko varkauksia ja roskan myymistä ja ylihinnoittelua ja pöytien sotkemista ja tavaroiden tunkemista vääriin paikkoihin estää millään?

ikäviä lieveilmiöitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselissa tykkään siitä kun siellä kuuleman mukaan ei sallita uuden tavaran massamyymistä, ja siellä ei kyllä koskaan olekaan yhtään sellaista myyntipöytää mikä olisi täynnä uutta kamaa kuten monissa muissa kirppiksissä on (ne sukka/hiuskoru/halpalaukku/halpistyökalu/yms-pöydät)

Vierailija
24/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:30"]

...voiko varkauksia ja roskan myymistä ja ylihinnoittelua ja pöytien sotkemista ja tavaroiden tunkemista vääriin paikkoihin estää millään?

ikäviä lieveilmiöitä :(

[/quote]

Ei, isoilla kirppiksillä tuntuu että varastellaan eniten :(

Vierailija
25/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako hälyttimet yhtään?

Vierailija
26/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:56"]

Auttaako hälyttimet yhtään?

[/quote]

Ei. Eihän ne auta tavallisissa kaupoissakaan mitään.

Vierailija
27/27 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään Helsingin Jäähallin kirppiksellä ja tein hyviä löytöjä. Paljon laadukasta vaatetta lapselle ja teinille ja itselle kaunis uudenveroinen villakangastakki. Supsittelen !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän