Talvilomalla Thaimaahan
Oletteko varanneet matkoja Thaimaahan talvilomalla? Tekisi kovasti mieli, mutta rajoitukset ym. mietityttää. Olisiko Dubai tai Kanaria kuitenkin varmempi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun siellä on alkoholikielto.
Ei ole. Ruokaravintoloissa saa myydä esim. Bangkokissa ja muilla "sinisillä ja keltaisilla" alueilla.
Okei, varmasti tärkeä tieto monille suomithaimailijoille
Suomalaisethan onkin niitä ainoita kansallisuuksia, jotka tykkäävät ottaa lomalla bissen silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ympäristöteko tuo Thaimaan lento.
Ei sinne mitään ympäristöä mennä tekemään, vaan lomalle!
Thaimaa ei kiinnosta minua rantalomakohteena. Olen viettänyt jo pitkään kaikki talvilomani, kuten muutkin lomani Espanjassa. Juuri palasin syyslomalta sieltä ja takaisin suuntaan talvilomallekin.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole ilmastonmuutoksesta kuullut?
Ollaan kuultu, siellä on paremmat ilmat.
Säästövinkki Thaimaan matkalle: ota oma lapset mukaan.
Onko joku thaimaassa juuri nyt ? Onko järkeä lomassa, vai onko rajoitukset edelleen liian kovat?
Kalliiksi tulee rajoitukset. Kaikenlaisia lomakkeita täytettävä. Koronatesti Suomessa ja Thaimaassa. Ensimmäinen yö pakollinen kalliissa karanteenihotellissa, josta pääsee pois testin ollessa negatiivinen.
Maksulliset pakolliset koronatestit, kalliimpi pakollinen matkavakuutus, sikakallis pakollinen karanteenihotelli (=rahastavat tällä törkeästi). Eli EI kannata. Tulee vaan liian kalliiksi , ainakin tällaiselle tavalliselle keski/pienituloiselle 4 henkiselle perheelle. Lapset 12 v ja 14 v. Thaimaa on ihana maa, mutta nyt se on no no...
Ja minä en edes kehtaa tulla täältä Kaakkois-Aasiasta Suomeen jouluksi. Menee liiaksi säätämiseksi testien ym. kanssa, vaikka olenkin rokotettu. Eikä tuo Suomen (tai muunkaan Euroopan) tämän hetkinen tilanne taida edes näyttää niin hyvältä, että sinne päin olisi järkeä edes lähteä vain reiluksi viikoksi.
Onko joku thaimaassa juuri nyt , eli jouluna. Olisi kiva kuulla paikanpäältä faktaa. Onko kuinka paljon väkeä, onko kaikki ravintolat täynnä,
miten korona vaikuttanut, . Itse olemme 4 joulua ja uutta vuotta siellä viettäneet.
Okei, varmasti tärkeä tieto monille suomithaimailijoille