Kuinka kallista mattoa käytät?
Meillä on vanha persialainen matto. Perin sen vanhemmiltani. Ne kävivät 70-luvulla Iranissa ja toivat käsintehdyn maton mukanaan. En tiedä maton nykyistä arvoa mutta se oli kallis kun vanhemmat ostivat sen.
Kommentit (12)
75 euroa on tainnut maksaa kallein mattoni, sekin oli puoleen hintaan. Se alkaa jo seitsemän vuoden jälkeen kyllästyttämään joten iso olohuoneen matto olisi hakusessa. Max 150 voisin maksaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:27"]Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot.
Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden.
[/quote]
Ei ole alkuperäistodistusta. Emme ole muutenkaan mattoa myymässä, siihen liittyy niin paljon tunnearvoa. Ap
Tällä hetkellä kallein matto minkä olen itse ostanut ja joka nyt on lattialla. Maksoi 30€ ja on olohuoneessa. Keittiössä on mummolastani saamani matto. Lastenhuoneessa tällä hetkellä ei mattoa,eteisen aulassa n.10vanha matto jonka hintaa en nyt muista
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:27"]Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot. Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden. [/quote] Ei ole alkuperäistodistusta. Emme ole muutenkaan mattoa myymässä, siihen liittyy niin paljon tunnearvoa. Ap
[/quote]
Lähinnä ajattelinkin sen antavan osviittaa mattosi arvosta. Jos se juuri kiinnostaa. 2.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:27"]Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot. Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden. [/quote] Ei ole alkuperäistodistusta. Emme ole muutenkaan mattoa myymässä, siihen liittyy niin paljon tunnearvoa. Ap
[/quote]
Lähinnä ajattelinkin sen antavan osviittaa mattosi arvosta. Jos se juuri kiinnostaa. 2.
[/quote]
Voisihan sen selvittää ihan uteliaisuudesta. Ap
5000, bukowski, ollut englannin herttuattaren makuuhuoneessa.
Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot.
Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden.