Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kallista mattoa käytät?

Vierailija
31.01.2015 |

Meillä on vanha persialainen matto. Perin sen vanhemmiltani. Ne kävivät 70-luvulla Iranissa ja toivat käsintehdyn maton mukanaan. En tiedä maton nykyistä arvoa mutta se oli kallis kun vanhemmat ostivat sen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot.

Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden.

Vierailija
2/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 euroa on tainnut maksaa kallein mattoni, sekin oli puoleen hintaan. Se alkaa jo seitsemän vuoden jälkeen kyllästyttämään joten iso olohuoneen matto olisi hakusessa. Max 150 voisin maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:27"]Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot.

Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden.
[/quote]

Ei ole alkuperäistodistusta. Emme ole muutenkaan mattoa myymässä, siihen liittyy niin paljon tunnearvoa. Ap

Vierailija
4/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kallein matto minkä olen itse ostanut ja joka nyt on lattialla. Maksoi 30€ ja on olohuoneessa. Keittiössä on mummolastani saamani matto. Lastenhuoneessa tällä hetkellä ei mattoa,eteisen aulassa n.10vanha matto jonka hintaa en nyt muista

Vierailija
5/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:27"]Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot. Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden. [/quote] Ei ole alkuperäistodistusta. Emme ole muutenkaan mattoa myymässä, siihen liittyy niin paljon tunnearvoa. Ap

[/quote]

Lähinnä ajattelinkin sen antavan osviittaa mattosi arvosta. Jos se juuri kiinnostaa. 2.

Vierailija
6/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e ikeasta on olohuoneessa :D

Vierailija
7/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4700€

Vierailija
8/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€ vallila matto

Vierailija
9/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:27"]Salin villamatoto maksoivat pari tonnia. Per matto, tosin mä ostin -70% alennuksesta loppuunmyynnistä. Mutta siinä on tämän talon arvokkaimmat matot, itämaiset villamatot. Sun matto voi olla arvokas, riippuu väristä, kuviosta ja kunnosta. Onko alkuperäistodistus tallessa? Semiantiikkimatoista maksetaan ihan kivasti esim. Bukowskilla em. mainitut kriteerit huomioiden. [/quote] Ei ole alkuperäistodistusta. Emme ole muutenkaan mattoa myymässä, siihen liittyy niin paljon tunnearvoa. Ap

[/quote]

Lähinnä ajattelinkin sen antavan osviittaa mattosi arvosta. Jos se juuri kiinnostaa. 2.
[/quote]

Voisihan sen selvittää ihan uteliaisuudesta. Ap

Vierailija
10/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

140€ iso vallila matto

Vierailija
11/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000, bukowski, ollut englannin herttuattaren makuuhuoneessa.

Vierailija
12/12 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villamatto alennuksesta n. 250€.