Aidosti tasokas mies ei vietä joulua yksin.
Olen aidosti tasokas mies. Olen 192cm ja lihaksikas komistus. Työskentelen suuressa yhtiössä esihenkilönä, palkkaa saan 8000e/kk+lisät. Ajan uudella audilla ja minulla on asunto arvoalueelta. Joulua vietän perheeni kanssa ranskassa juuri.
Minulla on kaunis vaimo joka on 168cm ja painaa 55kg. Vaimoni on kaunis ja kiltti.
Kommentit (11)
Selittämässä vauvapalstalla tasokkuuttaan, aivan varmasti olet 😆
Pertti olet taas päässyt vapaalle.
Aidosti tasokas mies ymmärtää, että reilusti päälle 10k€ tuloihin pääsee ilman esihenkilövastuita. Riittää että on oikeassa silloinkin kun useimmat tykkäävät sen olevan huono juttu. Ja silloin tanssitaan jonkun muun kuin esihenkkilön pillin mukaan.
PS: rouvani on viiskybäisenäkin kuin eräs Samantha Fox kasarin lopulla, tosin punapää.
Aidosti tasokas mies ei ulise naisettomuuttaan vauva.fissä.
Aidosti tasokas mies ei postaile jouluaattoiltana paskaa mammapalstalla.
Aidosti tasokas mies ei tee tuollaisia pöhköpääaloituksia tänne. Hän elää omaa elämäänsä ja on tyytyväinen. Pakko myöntää, että heitä on vain 75% suomalaismiehistä. Te loput 25% olette ihan skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Pertti olet taas päässyt vapaalle.
Mittaillut mittanauhalla vinyyli-Barbaraa.
Aidosti tasokas mies juoksee avantoon mieluummin kuin ulisee jouluaattoiltana yksinäisyyttään. Koska eihän sulla ap mitään seuraa ole, ei ystäviä, ei naista, ei lapsia, ei ketään.
Esinahka