Nainen - Miksi et halua harrastaa seksiä?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Koska dildo on keksitty.
Ei tuollainen nainen voisikaan saada miestä. Parempi, että pysyt niissä kumipötköissä ja jätät miehet rauhaan.
Samoja syitä kuin muilla. Ruuhkavuodet väsyttää, kannan suurimmaksi osaksi vastuun kodista ja lapsista, kuormittava työ, univaikeudet, kadoneet tunteet puolisoa kohtaan, puoliso käyttää minua työstressinsä purkamiseen, seksi on kaavamaista ja se loppuu miehen laukeamiseen, mies ei osaa tyydyttää minua suulla eikä käsin, joten miksi vaivautua.
tällä hetkellä syön neljää eri mielialalääkettä joten seksihaluja ei todellakaan ole. orgasmiakaan en ole saanut lääkkeiden takia vuosiin niin ei tee edes mieli masturboida kun huippu jää aina saamatta.
Olen yrittänyt pitää seksistä, mutta vastaan tulleet miehet ovat olleet niin onnettoman huonoja siinä, että en vaivaudu enää. On parempaakin tekemistä.
Mies lihonut taas vuoden aikana, vaikka väittää muuta. Kaikki housut kiristää vyötäröltä, ei mikään seksikäs näky.
Miehen mielestä olen löysä ja tämän on myös tietooni saattanut. En ymmärrä miksi haluaa seksiä kun ei se miltään kuitenkaan tunnu.
Mieheni on liian kovakourainen ja laukeaa melkein heti. Koko homma nopeasti ohi. Vastenmielistä eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rumat häpyhuulet
Ei sellaisia olekaan.
Löysä pillu. Ei löydä sellaisia miehiä joilla olisi riittävän iso. Olen synnyttänyt 5 lasta ja valitettavasti se vaikuttanut alakerran kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on kivuliasta, en ilmeisesti osaa rentoutua tarpeeksi tai en osaa kiihottua.
Minulla myös seksi sattui todella paljon. Vasta toisen lapsen myötä yhdyntäkipu hävisi ja kolmannen lapsen jälkeen sain ensimmäisen orgasmin. En tiedä, mitä parisuhteestani olisi tullut, jos emme olisi lapsia tehneet.
Mies melkein aina kännissä, seksielämä kuollut.
Seksi ällöttää. Nainen on siinä pelkässä sivuroolissa. Ei kiinnosta olla pelkkä patja. Sitten joutui käyttämään ikäviä tai kivuliaita ehkäisymenetelmiä, koska mies ei halua käyttää kumia.
Itse en saanut seksistä mitään muuta kuin virtsatietulehduksia.
En vain halua sitä kaikkea ikävää mitä naisena seksielämään liittyy, kun paljon helpommalla ja halvemmalla pääsee elämällä kokonaan ilman seksiä.
En oikeastaan pidä ketään seksuaalisesti puoleensavetävänä, vaikka pidänkin joitain miehiä muuten viehättävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali. Se tarkoittaa, että en näe ihmiskohteissa (tai eläinkohteissa) mitään seksikästä. Miehen kroppa tai mies ei ole minulle seksuaalinen. Hetero kyllä muuten olen ja olen romanttisesti viehättynyt miehistä. En vaan koe mitään syytä olla alasti miehen kanssa saati vaivautua heilumaan jotain outoja seksuaalisia riittejä heidän kanssaan. Epämiellyttävä ajatus työnnellä ihmisosia toisiinsa. Rakentelin kyllä leegoilla pienenä, mutta en ole kovin tekninen ihminen.
Miksi se on epämiellyttävää eikä neutraalia? Tätä olen miettinyt pari kertaa aseksuaaleihin liittyen.
Ei se ole kaikille aseksuaaleille epämiellyttävää. Osalle se on neutraali juttu, osaa ei vaan kiinnosta.
Ei vain kiinnosta. Itse asiassa täysin typerää ja naurettavaa, jopa koomista!
Kun kuvittelee miltä se näyttää ja koko juttua, ei voi muuta kuin nauraa. Omituista poukkoilua ja sätkyttelyä :D
Joskus nuorempana kun luuli että näin kuuluu tehdä ja olla tuli poikien kanssa sitten sitäkin tehtyä.
Koskaan en siitä mitään sellaista ole saanut jota ilman en voisi olla. Onneksi aikuistuminen toi järjen päähän. Enää ei ulkopuolelta tulevat odotukset ja olettamukset ja paineet vaikuta. Elän niinkuin tahdon, ja muut eläkööt tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali. Se tarkoittaa, että en näe ihmiskohteissa (tai eläinkohteissa) mitään seksikästä. Miehen kroppa tai mies ei ole minulle seksuaalinen. Hetero kyllä muuten olen ja olen romanttisesti viehättynyt miehistä. En vaan koe mitään syytä olla alasti miehen kanssa saati vaivautua heilumaan jotain outoja seksuaalisia riittejä heidän kanssaan. Epämiellyttävä ajatus työnnellä ihmisosia toisiinsa. Rakentelin kyllä leegoilla pienenä, mutta en ole kovin tekninen ihminen.
Et ole heteroseksuaali vaan aseksuaali. Heteroromanttinen kenties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on epämiellyttävää eikä neutraalia? Tätä olen miettinyt pari kertaa aseksuaaleihin liittyen.
Se on joillekin aseksuaaleille neutraalia. Joillekin epämiellyttävää, joillekin inhottavaa ja jotkt voivat jopa pitää seksistä jollain tasolla mikäli sitä kumpaninsa vuoksi suostuvat tekemään. Itse vertaisin hammaslääkäriin tai vaikka koronatestiin. Epämiellyttävä ajatus, että hammaslääkärin kädet ovat suussa ja suuhun työnnellään instrumentteja. Tai nieluun testipuikko.
Niin, eikös aseksuaali tarkoita ettei koe seksuaalista halua. Mutta jos seksi on suorastaan vastenmielistä niin eikö ole kyse jo jostain muusta?
Ei.
Aseksuaalisuuden määrittelee vain ja ainoastaan se kokeeko henkilö seksuaalista kiinnostusta ja vetoa muihin ihmisiin.
Aseksuaalisuutta ei määrittele se miten mahtaa suhtautua ajatukseen seksistä.
Pidät miehiä apinoina jotka ajattelee pillullaan? Oletkohan varma että miehet ovat nyt kyseessä?