Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen - Miksi et halua harrastaa seksiä?

Vierailija
13.11.2021 |

Kerro se tässä ketjussa!

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin etsiä mies. Se on oikeasti tosi typerää harrastaa seksiä ennen kuin tuntee miehen. Persoonallisuushäiriöt ja muut viat paljastuu parissa kuukaudessa. Miehet haluaa hypätä sänkyyn heti kun mahdollista. Pidän niitä apinoina, jotka ajatteleee pillullaan.

Pidät miehiä apinoina jotka ajattelee pillullaan? Oletkohan varma että miehet ovat nyt kyseessä?

Vierailija
22/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska dildo on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska dildo on keksitty.

Ei tuollainen nainen voisikaan saada miestä. Parempi, että pysyt niissä kumipötköissä ja jätät miehet rauhaan.

Vierailija
24/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja syitä kuin muilla. Ruuhkavuodet väsyttää, kannan suurimmaksi osaksi vastuun kodista ja lapsista, kuormittava työ, univaikeudet, kadoneet tunteet puolisoa kohtaan, puoliso käyttää minua työstressinsä purkamiseen, seksi on kaavamaista ja se loppuu miehen laukeamiseen, mies ei osaa tyydyttää minua suulla eikä käsin, joten miksi vaivautua.

Vierailija
25/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä syön neljää eri mielialalääkettä joten seksihaluja ei todellakaan ole. orgasmiakaan en ole saanut lääkkeiden takia vuosiin niin ei tee edes mieli masturboida kun huippu jää aina saamatta.

Vierailija
26/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rumat häpyhuulet

Vierailija
27/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pitää seksistä, mutta vastaan tulleet miehet ovat olleet niin onnettoman huonoja siinä, että en vaivaudu enää. On parempaakin tekemistä.

Vierailija
28/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihonut taas vuoden aikana, vaikka väittää muuta. Kaikki housut kiristää vyötäröltä, ei mikään seksikäs näky.

Vierailija
29/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä olen löysä ja tämän on myös tietooni saattanut. En ymmärrä miksi haluaa seksiä kun ei se miltään kuitenkaan tunnu.

Vierailija
30/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on liian kovakourainen ja laukeaa melkein heti. Koko homma nopeasti ohi. Vastenmielistä eikä mitään muuta.

Vierailija
31/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rumat häpyhuulet

Ei sellaisia olekaan.

Vierailija
32/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä pillu. Ei löydä sellaisia miehiä joilla olisi riittävän iso. Olen synnyttänyt 5 lasta ja valitettavasti se vaikuttanut alakerran kuntoon.

Vierailija
33/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on kivuliasta, en ilmeisesti osaa rentoutua tarpeeksi tai en osaa kiihottua.

Minulla myös seksi sattui todella paljon. Vasta toisen lapsen myötä yhdyntäkipu hävisi ja kolmannen lapsen jälkeen sain ensimmäisen orgasmin. En tiedä, mitä parisuhteestani olisi tullut, jos emme olisi lapsia tehneet. 

Vierailija
34/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies melkein aina kännissä, seksielämä kuollut.

Vierailija
35/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ällöttää. Nainen on siinä pelkässä sivuroolissa. Ei kiinnosta olla pelkkä patja. Sitten joutui käyttämään ikäviä tai kivuliaita ehkäisymenetelmiä, koska mies ei halua käyttää kumia.

Itse en saanut seksistä mitään muuta kuin virtsatietulehduksia.

En vain halua sitä kaikkea ikävää mitä naisena seksielämään liittyy, kun paljon helpommalla ja halvemmalla pääsee elämällä kokonaan ilman seksiä.

Vierailija
36/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan pidä ketään seksuaalisesti puoleensavetävänä, vaikka pidänkin joitain miehiä muuten viehättävinä.

Vierailija
37/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali. Se tarkoittaa, että en näe ihmiskohteissa (tai eläinkohteissa) mitään seksikästä. Miehen kroppa tai mies ei ole minulle seksuaalinen. Hetero kyllä muuten olen ja olen romanttisesti viehättynyt miehistä. En vaan koe mitään syytä olla alasti miehen kanssa saati vaivautua heilumaan jotain outoja seksuaalisia riittejä heidän kanssaan. Epämiellyttävä ajatus työnnellä ihmisosia toisiinsa. Rakentelin kyllä leegoilla pienenä, mutta en ole kovin tekninen ihminen.

Miksi se on epämiellyttävää eikä neutraalia? Tätä olen miettinyt pari kertaa aseksuaaleihin liittyen.

Ei se ole kaikille aseksuaaleille epämiellyttävää. Osalle se on neutraali juttu, osaa ei vaan kiinnosta.

Vierailija
38/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kiinnosta. Itse asiassa täysin typerää ja naurettavaa, jopa koomista!

Kun kuvittelee miltä se näyttää ja  koko juttua, ei voi muuta kuin nauraa. Omituista poukkoilua ja sätkyttelyä :D

Joskus nuorempana kun luuli että näin kuuluu tehdä ja olla tuli poikien kanssa sitten sitäkin tehtyä.

Koskaan en siitä mitään sellaista ole saanut jota ilman en voisi olla. Onneksi aikuistuminen toi järjen päähän. Enää ei ulkopuolelta tulevat odotukset ja olettamukset ja paineet vaikuta. Elän  niinkuin tahdon, ja muut eläkööt tavallaan.

Vierailija
39/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali. Se tarkoittaa, että en näe ihmiskohteissa (tai eläinkohteissa) mitään seksikästä. Miehen kroppa tai mies ei ole minulle seksuaalinen. Hetero kyllä muuten olen ja olen romanttisesti viehättynyt miehistä. En vaan koe mitään syytä olla alasti miehen kanssa saati vaivautua heilumaan jotain outoja seksuaalisia riittejä heidän kanssaan. Epämiellyttävä ajatus työnnellä ihmisosia toisiinsa. Rakentelin kyllä leegoilla pienenä, mutta en ole kovin tekninen ihminen.

Et ole heteroseksuaali vaan aseksuaali. Heteroromanttinen kenties.

Vierailija
40/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on epämiellyttävää eikä neutraalia? Tätä olen miettinyt pari kertaa aseksuaaleihin liittyen.

Se on joillekin aseksuaaleille neutraalia. Joillekin epämiellyttävää, joillekin inhottavaa ja jotkt voivat jopa pitää seksistä jollain tasolla mikäli sitä kumpaninsa vuoksi suostuvat tekemään. Itse vertaisin hammaslääkäriin tai vaikka koronatestiin. Epämiellyttävä ajatus, että hammaslääkärin kädet ovat suussa ja suuhun työnnellään instrumentteja. Tai nieluun testipuikko.

Niin, eikös aseksuaali tarkoita ettei koe seksuaalista halua. Mutta jos seksi on suorastaan vastenmielistä niin eikö ole kyse jo jostain muusta?

Ei.

Aseksuaalisuuden määrittelee vain ja ainoastaan se kokeeko henkilö seksuaalista kiinnostusta ja vetoa muihin ihmisiin.

Aseksuaalisuutta ei määrittele se miten mahtaa suhtautua ajatukseen seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi