Mikä pitkissä kynsissä viehättää?
Epäkäytännölliset. Muistuttavat jotakin sadun hirviötä.
Kommentit (14)
Tekee töitä jossa kädet voi heittää sivuun. Ei viehätä.
Onhan se siistiä kun on laittautunut. Lyhyemmät laitetut kynnet ovat kyllä nätimmät.
En ymmärrä minäkään. Eivät näytä hyvältä, ovat tiellä ja keräävät bakteereita alle.
Mikä nyt lasketaan tässä tapauksessa pitkiksi kynsiksi?
Pitkäkyntisenä:
En osaa olla lyhyissä. Tuntuu että sormenpäät jäisivät paljaiksi ja suojattomiksi, liian herkiksi. Näillä on hyvä myös kirjoittaa.
Minulla siis luonnostaan pitkät, nopeasti kasvavat, vahvat, ja jotkut väittävät tekokynsiksi.
Ne miehet jotka minua lähestyvät pitävät niitä kauniina ja naisellisina. Naiset luonnonoikkuina.
Eivät kerää bakteereja ainakaan enempää kuin sormuksetkaan, joita useimmat muut käyttävät sormien somisteina.
Pitkät kynnet näytttää joltain hirmuliskojen raatelukynsiltä.
Pitkät kynnet on kissamaiset ja kiihottaa miehiä jotka tykkää kissoista
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkyntisenä:
En osaa olla lyhyissä. Tuntuu että sormenpäät jäisivät paljaiksi ja suojattomiksi, liian herkiksi. Näillä on hyvä myös kirjoittaa.Minulla siis luonnostaan pitkät, nopeasti kasvavat, vahvat, ja jotkut väittävät tekokynsiksi.
Ne miehet jotka minua lähestyvät pitävät niitä kauniina ja naisellisina. Naiset luonnonoikkuina.
Eivät kerää bakteereja ainakaan enempää kuin sormuksetkaan, joita useimmat muut käyttävät sormien somisteina.
Voit totutella lyhyiin kynsiin, niin ei tarvitse olla mikään bakteeripesä.
Minusta ne on todella vastenmieliset.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se siistiä kun on laittautunut. Lyhyemmät laitetut kynnet ovat kyllä nätimmät.
Ei mitenkään siistiä. Epäpuhtaampaa. Mieluummin puhdas ja luonnollinen kuin pakkeloitu ja epäaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkyntisenä:
En osaa olla lyhyissä. Tuntuu että sormenpäät jäisivät paljaiksi ja suojattomiksi, liian herkiksi. Näillä on hyvä myös kirjoittaa.Minulla siis luonnostaan pitkät, nopeasti kasvavat, vahvat, ja jotkut väittävät tekokynsiksi.
Voit totutella lyhyiin kynsiin, niin ei tarvitse olla mikään bakteeripesä.
Sinä voit totutella suvaitsevaisuuteen, niin ei tarvitse olla ilkimys.
Ei mikään, mulla on täysin turn-off naisessa. Ylipaino, tupakointi, tatuoinnit jne ei haittaa.