Miten paljon te autatte puolisoa joka juo keskimäärin 10 kaljaa illassa?
Kommentit (29)
Kusee varmaankin kohtuullisen paljon?
Millä tavalla auttaa? Siis kysytkö, kantaako tyypit mäyriksiä kaupasta vai?
Auttaisin miestä siirtymään pihan puolelle ulkorakennukseen asumaan ja ottaisin eron. Ei tuollainen mikään mies ole, vaan kurja juoppo rotta.
Auttaa? Hamaan lisää bisseä vai selviytymään ruumiinsa eri toimintojen kanssa?
Toisaalta, en itse lle kohdannut kyseistä ongelmaa, joten olen varmasti aivan väärä henkilö vastaamaan tähän.
Jos sisuskalut ei enää toimi, aika hengetön on kohta kumppanisi. Suosittelen jo varautumaan pahimpaan, ellei hän itse ymmärrä lopettaa. Olen pahoillani puolestasi. Kuulostaa ikävältä.
Olin mahdollistaja kun katselin sivusta vuosikymmeniä. Sitten sanoin, että nyt riitti. Taisi olla miehelläkin juomiskiintiö täynnä.
No juon ne toiset 10 olutta, ei mee kaikki puolison kurkusta alas.
Autoin litran viinaa päivässä juovaa niin että sammuttelin hänen jäljiltään hellanlevyjä ja suljin auki jääneitä vesihanoja, välillä suljin selälleen jääneen ulko-oven. Tällaista apua annoin aikani, sitten lähdin.
Autan avaamalla tölkit valmiiksi.
Eroan ja autan itseäni. En kestä alkoholisteja
Auttaisin etsimään ulko-oven ja siitä ulos. Takaisin ei olisi tulemista.
Siis millä tavalla auttaa, juomaan seurana?
Olen asainnut juomani. Turha nalkuttaa.🍺
Ei se halua apua. Tahtoo juoda itse kaikki.
Ihan sama vaikka juo kunhan juo omia rahojaan ja hoitaa kaikki hommat kuten kuuluukin.
Olin mahdollistaja kun en ymmärtänyt absolutisti perheessä kasvaneena alkoholismista mitään. Luulin tukevani sairasta, mutta olinkin manipuloitu mahdollistaja ja kodinhoitaja.
Mistä osa kommentoijista on saanut päähänsä että kyseessä on mies joka juo?
Omassa kämpässään voi juoda miten haluaa mutta en katsele omassa kodissani jatkuvaa juopottelua enkä kanniskele kaljoja kenellekään.
🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺 🤣🤣