Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Rakastatko sinä Jeesusta?

Vierailija
31.01.2015 |

Tiesitkö, että Jeesus Kristus kuoli sinun syntiesi edestä? Haluatko, että rukoilen sinun tai perheesi puolesta?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:48"]Pari kysymystä: 1) Jeesus siis rääkkäsi itsensä kuoliaaksi ja sanoi, että kuolenpa tässä sen takia, että minun isäni teki teistä kaikista syntyjännekin niin tuhmia. Onko tuollainen syyllistäminen a) reilua b) täysjärkistä c) masokistin hommaa? 2) Jeesuksen kuoliaaksi rääkkääminen oli maksu ihmisten tuhmuuksista. Maksu kenelle? No jumalallepa tietenkin. Mikä siinä kiduttamisessa jumalaa niin miellyttää? Vastaus sitten omin sanoin, ei ulkoa luetuilla tai kirjasta kopioiduilla loitsuilla. [/quote] Jumala loi ihmisen hyväksi ja antoi myös vapaan tahdon. Syntiinlankeemus oli ihmisen oman vapaan tahdon seurausta ja perisynti astui kuvaan vasta sen jälkeen. Syntiinlankeemuksen takia ihminen joutui synnin valtaan ja suhde Jumalaan turmeltui. Sen vuoksi Jeesus tuli maan päälle ja kuoli kaikkien puolesta jotta Häneen uskovat saisivat pelastuksen ja ikuisen elämän.

[/quote]

Sinä siis et ymmärtänyt tai edes halunnut ymmärtää kumpaakaan kysymystä, ja sitten vielä rupesit loitsuja lukemaan, vaikka nimenomaan kehotin olemaan tekemättä sitä.

Kerro nyt omin sanoin, kenen munaskuita tuo kuoliaaksi rääkkääminen kutkutti! Jollekullehan tuon tempun piti höpöä tehdä, muuten se olisi ollut pelkkää silmänlumetta. Olisiko ollutkin, mitäs sanot..?

[/quote]

Jaha, selittäjä häipyi vähin äänin. Haluaisiko joku toinen vastata noihin kysymyksiin?

Vierailija
2/56 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 07:05"]

Syökää jeesuksen lihaa ja juokaa jeesuksen verta.

[/quote]

Nyt kyllä voisin. Pitseria avautuu vasta klo 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/56 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:28"]

Tiesitkö, että Jeesus Kristus kuoli sinun syntiesi edestä? Haluatko, että rukoilen sinun tai perheesi puolesta?

[/quote]

Huomenta!

Kuule, ei tarvitse. Tajusin näet jo lapsena että uskonnot ovat höpöhöpöä.

Vierailija
5/56 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta mutta meillä on seksisuhde.

Vierailija
6/56 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko Facebook keskustelu aiheesta:

Original post: Long Day... Jesus makes things so hard on me.

Response: Doesn't he? But it's for the best, just keep him in your heart and keep praying gurl... It will get better. Jesus works in mysterious ways....

OP response: Beth, Jesus is my 14 year old son, he was suspended from school for punching a janitor again.

Vierailija
7/56 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:28"]

[/quote]

etäsuhteet on perseestä. pelkään että sillä on joku toinen 

Vierailija
8/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:17"]Miksi minun pitäisi rakastaa Jeesusta? Mihin Jeesus tarvitsee ihmisten rakkautta ja palvontaa? 
[/quote] Ei tarvitsekaan, mutta Jeesus rakastaa sua ja teki todella paljon sun eteesi. Jos sisäistäisit sen mitä Hän teki puolestasi niin et voisi olla rakastamatta.

Vierailija
9/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella outoa, että joku voi kuvitella rakastavansa 2000 vuotta sitten kuollutta juutalaista opettajaa. Miten sellainen voi olla muuta kuin harhaista - jopa mielisairasta?

Vierailija
10/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala muka uhrasi itsensä itelleen itsensä lepyttämiseksi, jotta ihmiskunta voisi pelastautua Jumalan vihalta, Jumalan rakkaudesta. Posketonta p***aa.

Vierailija
11/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! En rakasta Jeesusta. Rakastan siskoani ja poikaystävääni. Kummankaan nimi ei ole Jeesus.

Vierailija
12/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan Jeesusta niin paljon että olen päättänyt elää nyt ilman miestä ja keskittyä vain pelkästään Häneen...
Kaksi miestä on rakastunut muhun ja vaikka tää onki vaikea tilanne tai just sen takia, oon päättänyt odottaa mitä Jeesus tahtoo että teen...

Vierailija
13/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskossa. Saa mielellään rukoilla puolesta. On kovin vaikeaa ja pelastus ois kiva.

Vierailija
14/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus=Ukko Ylijumala=Zeus

Mutta kysymykseen, niin tietenkin rakastan ehdottomasti Jeesusta ja kaikkia muita Mestareita.

Vierailija
15/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja hammaskeijua ja röllipeikkoa myös!

Vierailija
16/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja ei kiitos, en usko jumalaan.

Vierailija
17/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja olisin kiitollinen jos rukoilisit minun ja mieheni puolesta. On kriittistä aikaa nyt. Siunausta Sinulle itsellesi ap :)

Vierailija
18/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:37"]

On todella outoa, että joku voi kuvitella rakastavansa 2000 vuotta sitten kuollutta juutalaista opettajaa. Miten sellainen voi olla muuta kuin harhaista - jopa mielisairasta?

[/quote]Se olisikin todella outoa. Mutta ylösnousseeseen ja elävään Jeesukseen uskominen ja Hänen tuntemisensa onkin jotain aivan muuta :)

Vierailija
19/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, jeesus on kyllä ihan mukava, mutta, kyllä mä nyt mieluummin Saatanan kanssa vietän laatuaikaa

Vierailija
20/56 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:57"]

En ole uskossa. Saa mielellään rukoilla puolesta. On kovin vaikeaa ja pelastus ois kiva.

[/quote]

Ajattelin vain kirjoittaa sen rukouksen, jonka kautta sain itse armon, syntyä uskossa uudelleen:

SYNTISEN RUKOUS!
RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ!

Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.
Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.
Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä. Pane minuun kalliin veresi merkki.

Haluan antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.
Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.

Mm. Patmos lähettää maksutta hengellistä matskua kotiisi (http://www.patmos.fi/tunnetko_jeesuksen) sivun alalaidassa.

Rukoilin puolestasi, ja toivon koko sydämestäni että sinä (ja muut ketjun ihmiset) ottaisivat Jeesuksen sydämeesi. Muista, että Jeesus itse on sanonut, että se joka Hänen luokseen tulee Hän ei aja pois. Kaikkea hyvää ja siunausta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme