Onko mun kortilta velotettu liikaa vai mitä ihmettä?
Olin viime viikonloppuna lauantaina baarissa. Ostin muistaakseni kortilla vain itseni sisään ja pari juomaa. Tililtä on veloitettu heti maanantaina 26.1 sisäänpääsymaksu ja yksi juoma (molemmissa lukee visa electron -osto).
Yhtäkkiä tililtäni on veloitettu 30.1 yhteensä 4 juomaa ja kahdessa niistä lukee vihreällä, että "visa electron-osto kor". Kaikissa muissa lukee sinisellä pelkästään se visa electron.
Mulla meni muistaakseni n. 30-40 euroa rahaa sillon kun viimeksi siellä olin ja 1-2 drinkkiä ostin käteisellä. Siis mitä ihmettä.. Voiko noi olla jotain "vanhoja" ostoja jostain kuukauden ihan alusta? Jos joku tietäis niin päästä mut pliis paniikista :D
Ja jos se ketään hyödyttää, niin mulla on Nordea.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:49"]Up.
[/quote]
Kiitos lahjaupista :) -ap
Saatoin ehkä itse ratkaista tämän :D eli tililtä oli mennyt 7 e ja 7,20 e mutta näiden jälkeen näkyy vihrellä, että summat olisi ilmeisesti palautettu takaisin. Mutta miksi ja MITEN ne ottais mun tililtä vahingossa jonkun maksun? -ap
Kävitkö eri baareissa vai ainoastaan tässä. Lukeeko siinä firman nimeä joka on laskuttanut ja onko ne samat. Eri baarit laskuttaa eri aikaan
Sisäänpääsy ja yksi juoma edellisen vuorokauden puolella, seuraavat sit myöhemmin. Ota ens kerralla vaan käteistä niin ei tarvii muistella juomisia.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:56"]Kävitkö eri baareissa vai ainoastaan tässä. Lukeeko siinä firman nimeä joka on laskuttanut ja onko ne samat. Eri baarit laskuttaa eri aikaan
[/quote]
Sama baari ja lukee kyllä :) mutta ilmeisesti ne vaan oli ottanut summan ja sitten laittaneet takaisin. Ihmetyttää vaan, että miksi -ap
No jos ne on vahingossa ottanut jonkun maksun ja korjannut virheen
No oliko kyseessä s-ketjun paikka? Ovat taas veloittaneet tuplia.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:57"]Sisäänpääsy ja yksi juoma edellisen vuorokauden puolella, seuraavat sit myöhemmin. Ota ens kerralla vaan käteistä niin ei tarvii muistella juomisia.
[/quote]
Sitä mäkin ajattelin aluks että oisko näin.. Mutta joo, selvis tämäkin juttu -ap
Kysy pankista, älä täältä, ei olla (kaikki ainakaan) Nordealla töissä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:58"]No oliko kyseessä s-ketjun paikka? Ovat taas veloittaneet tuplia.
[/quote]
Joo, s-ketjun, tai siis Seinäjoen Karma. Ainakin muistaakseni kuuluu s-ketjuun -ap
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 01:58"]Kysy pankista, älä täältä, ei olla (kaikki ainakaan) Nordealla töissä.
[/quote]
Niin mä ajattelinkin kysyä jos tää ei olis ratkennut ;D mutta siis veloittivat näköjään tuplasti ja korjasivat virheen. -ap
Vastauksia!