Vihaan yli kaiken ilkeitä ja lihavia pikkupoikia! :(
Heittelevät lumipalloja, huutelevat ilkeyksiä ja kiusaavat muita lapsia. Sellaiset tosielämän Eric Cartmanit ovat pahinta mitä tiedän! Pakenenvat posket punaisina tihutöistään "juosten". Onneksi eivät jaksa juosta, kun kotona pelaavat pleikkaa, syövät sipsiä ja juovat limppaa. Todella ärsyttäviä olentoja!
Kommentit (12)
No ne sentäs saa kiinni ja kun itse on vielä isompi niin saa niille housunpuntin tutisemaan. Siinä vaiheessa kun nämä ilkeät lihavat pikkupojat ovat ilkeitä lihavia kaksimetrisiä niin sitten sitä vihattavaa onkin. He nimittäin koostaan ja iästään riippumatta kiusaavat lapsia. Ja jos heidän käytökseen yrität puuttua niin saat turpaan.
Mitä potkuja ne oli mitä jonkun av-mamman mies jakeli aina?
On todella ÄRSYTTÄVIÄ! Onneksi eivät pullukoina sentään kovin vikkeliä. Pistävät tosin muita lapsia tekemään puolestaan "likaisia hommia". Kasvaessaan näistä tulee niitä liivijengiläisiä, Bull Mentuloita jne. :(
Minä vihaan lihavien perheiden paksuja, hikisiä, punaposkisia ja kiukuttelevia poikia!!! :( T: Asiakaspalvelija
PILLUISTA niitä putkahtelee.... syytä pilluja!
Pahimmillaan jäävät loppuiäkseen vauvankasvoisiksi paksukaisiksi tyyliin Janne Kataja ja Sami Hedberg. Mikä on kyllä niille aivan helvetin oikein! XD
Tuleeko niitä pulleita poikia myös viivapilluista?
Olen lihava poika ja tykkään nuolaista appoavointa majavaa. Sitten pitää paeta posket punaisina "juosten".
Pyöreät poikaset poukkoilevat. :-)
Vie niiltä jätskin kädestä, niin pillahtavat itkuun. :D
On!