Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Louise10 olet kotoisin?

Vierailija
09.09.2006 |

Vaikutat mukavalle. Meneekö täysin metsään jos arvaan, että olet jostain päin savoa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattomia ja naurettavan älyttömiä lausuntoja suhteessa masennuksen hoitoon, suhteessa varahiseen vuorovaikutukseen ja perheen toimentuloon.

Huomasin että sulla luissi on tosi pienituloinen perhe, ottaako koville vai miksi tulet vittuilemaan niille jotka pärjää suht pieneilläkin tuloilla?

Eikö sunkin kannattais opetella?

Vierailija
22/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huomasin että sulla luissi on tosi pienituloinen perhe, ottaako koville vai miksi tulet vittuilemaan niille jotka pärjää suht pieneilläkin tuloilla?

En tiedä miten olen mielestäsi vittuillut, mutta sitähän minä nimenomaan olen itsekin sanonut, että pienituloiset voivat myös tulla toimeen! Myös me pärjäämme vaikka olemme pienituloisia, eli en nyt ymmärrä mitä tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista mitä just olen kirjottanut, mutta seison kaiken kirjottamani takana. kun vaan tietäs mitä kaikkee itse olet kirjottanut, ni vois vähän vertailla sun arvomaailmaas..

mutta kun sä olet " vierailija"

Vierailija
24/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja. Ja luissi teit selväksi yhdessä ketussa, etä " jos sun mies teinaisi enemmän niin.." pitäiskö sun mennä töihin tai hankkia varakkaampi mies jotta tarpeet tulisi tyydytetyksi. Mutta mitä mä 2 kybäsille selittämään pillerit kun pettä niin tässä on tulos : (

Vierailija
25/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kommentteja. Ja luissi teit selväksi yhdessä ketussa, etä " jos sun mies teinaisi enemmän niin.." pitäiskö sun mennä töihin tai hankkia varakkaampi mies jotta tarpeet tulisi tyydytetyksi. Mutta mitä mä 2 kybäsille selittämään pillerit kun pettä niin tässä on tulos : (

Ps. minulla ei ole pillerit pettänyt.

Vierailija
26/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on ollut. olise sits sun mielestä kuinka noloa tahansa. ei mua hävetä pätkääkään. sullehan ei koskaan käy mitään " noloa"

Vierailija
27/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähän osaston mä sulle keksisin..

ois vaan kiva tietää mikä susta tekee niin hyvän? et vaikuta yhtään siltä että sulla olis varaa haukkua muita

Vierailija
28/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos haluu johonkin joskus kuulua niin lopettaa sen katkeroitumisen ja keskittyy olman hyvinvoinnin parantamiseen. ja tällä metalliäipälle sanona, että jos joku aivosolu on virlä terve niin käytä se se perheesi hyvin vointiin eikä musiikin kuunteluun.

Vierailija
29/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh. mun perhe voi ihan hyvin

Vierailija
30/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ammattiauttaja.

Vierailija
31/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asiattomia ja naurettavan älyttömiä lausuntoja suhteessa masennuksen hoitoon, suhteessa varahiseen vuorovaikutukseen ja perheen toimentuloon.

Sulla taitaa ottaa koville, kun joku osaa olla onnellinen pienituloisenakin?

Ettei vaan olisi käynyt niin, että sulle materia, raha ja kulissit on kaikkein tärkeimmät ja miehesi jätti sut ja jäitkin tyhjän päälle? ;D

Vierailija
32/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja jos haluu johonkin joskus kuulua niin lopettaa sen katkeroitumisen ja keskittyy olman hyvinvoinnin parantamiseen. ja tällä metalliäipälle sanona, että jos joku aivosolu on virlä terve niin käytä se se perheesi hyvin vointiin eikä musiikin kuunteluun.

aivosolujen suhteen sun peli on jo menetetty, yhtään ei ole pelastettavissa..

Vierailija
33/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin eläkää elämäänne happyna ja niin ettei tarvii hyppii toisten nenille. Ikä tuo suvaitsuvuutta toisille toivottavasti myös luissille ja metamutsille.

Vierailija
34/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin eläkää elämäänne happyna ja niin ettei tarvii hyppii toisten nenille. Ikä tuo suvaitsuvuutta toisille toivottavasti myös luissille ja metamutsille.

Ihanko sä tosissasi luulet olevasi fiksu ihminen?!

No, et ole.

Vierailija
35/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sisältöä siihen. olkaa oikeasti JOSTAIN kotosin.

Vierailija
36/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja älykkyyteni on testattu ja se ei hävennyt monelle valtakunnan valtaapitävälle. taideetani ja soundejani on myyty yli miljoonan arvosta, joten voipi voi. hankkikaa elämä

Vierailija
37/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja älykkyyteni on testattu ja se ei hävennyt monelle valtakunnan valtaapitävälle. taideetani ja soundejani on myyty yli miljoonan arvosta, joten voipi voi. hankkikaa elämä

Vierailija
38/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketähän mä en sun mielestä suvaitse? ainakaan sun kaltasia en jaksa.

eikä sun taiteet ja saundit kohota sua mun silmissä millään lailla. oot jo ehtiny tehdä itestäs naurettavan tässä ketjussa. jos edes olet sama tyyppi...

Vierailija
39/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

; )))))) Te olette ihan luusereita, 2en tajunnut ollenkaan vauvaani" ja " en hitto vie hyväksy niitä jotka tienaa enemmän kuin meidän köyhä perhe" .

OLETTE LUUSEREITA ; )))))

Vierailija
40/41 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän alan taiteesta ja millaisista soundeista mahtaa olla kyse? Niitä ei varmasti ihan jokainen ymmärräkään. Ja vielä ihan miljoonalla myyty. Ja olet jotain peräti kahdelle miljoonalle ihmiselle. Nämä ovat varmaan ostaneet sitten taiteesi ja soundisi...ja kappalehinnaksi jää 50 senttiä...eli 25 senttiä per taide ja soundi.

Nostan hattua. Vautsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä