Mistä Louise10 olet kotoisin?
Vaikutat mukavalle. Meneekö täysin metsään jos arvaan, että olet jostain päin savoa?
Kommentit (41)
Vierailija:
Huomasin että sulla luissi on tosi pienituloinen perhe, ottaako koville vai miksi tulet vittuilemaan niille jotka pärjää suht pieneilläkin tuloilla?
Eikö sunkin kannattais opetella?
En tiedä miten olen mielestäsi vittuillut, mutta sitähän minä nimenomaan olen itsekin sanonut, että pienituloiset voivat myös tulla toimeen! Myös me pärjäämme vaikka olemme pienituloisia, eli en nyt ymmärrä mitä tarkoitat.
en muista mitä just olen kirjottanut, mutta seison kaiken kirjottamani takana. kun vaan tietäs mitä kaikkee itse olet kirjottanut, ni vois vähän vertailla sun arvomaailmaas..
mutta kun sä olet " vierailija"
kommentteja. Ja luissi teit selväksi yhdessä ketussa, etä " jos sun mies teinaisi enemmän niin.." pitäiskö sun mennä töihin tai hankkia varakkaampi mies jotta tarpeet tulisi tyydytetyksi. Mutta mitä mä 2 kybäsille selittämään pillerit kun pettä niin tässä on tulos : (
Vierailija:
kommentteja. Ja luissi teit selväksi yhdessä ketussa, etä " jos sun mies teinaisi enemmän niin.." pitäiskö sun mennä töihin tai hankkia varakkaampi mies jotta tarpeet tulisi tyydytetyksi. Mutta mitä mä 2 kybäsille selittämään pillerit kun pettä niin tässä on tulos : (
Ps. minulla ei ole pillerit pettänyt.
niin se on ollut. olise sits sun mielestä kuinka noloa tahansa. ei mua hävetä pätkääkään. sullehan ei koskaan käy mitään " noloa"
minkähän osaston mä sulle keksisin..
ois vaan kiva tietää mikä susta tekee niin hyvän? et vaikuta yhtään siltä että sulla olis varaa haukkua muita
ja jos haluu johonkin joskus kuulua niin lopettaa sen katkeroitumisen ja keskittyy olman hyvinvoinnin parantamiseen. ja tällä metalliäipälle sanona, että jos joku aivosolu on virlä terve niin käytä se se perheesi hyvin vointiin eikä musiikin kuunteluun.
Vierailija:
asiattomia ja naurettavan älyttömiä lausuntoja suhteessa masennuksen hoitoon, suhteessa varahiseen vuorovaikutukseen ja perheen toimentuloon.
Huomasin että sulla luissi on tosi pienituloinen perhe, ottaako koville vai miksi tulet vittuilemaan niille jotka pärjää suht pieneilläkin tuloilla?
Sulla taitaa ottaa koville, kun joku osaa olla onnellinen pienituloisenakin?
Ettei vaan olisi käynyt niin, että sulle materia, raha ja kulissit on kaikkein tärkeimmät ja miehesi jätti sut ja jäitkin tyhjän päälle? ;D
Vierailija:
ja jos haluu johonkin joskus kuulua niin lopettaa sen katkeroitumisen ja keskittyy olman hyvinvoinnin parantamiseen. ja tällä metalliäipälle sanona, että jos joku aivosolu on virlä terve niin käytä se se perheesi hyvin vointiin eikä musiikin kuunteluun.
aivosolujen suhteen sun peli on jo menetetty, yhtään ei ole pelastettavissa..
mulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin eläkää elämäänne happyna ja niin ettei tarvii hyppii toisten nenille. Ikä tuo suvaitsuvuutta toisille toivottavasti myös luissille ja metamutsille.
Vierailija:
mulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin eläkää elämäänne happyna ja niin ettei tarvii hyppii toisten nenille. Ikä tuo suvaitsuvuutta toisille toivottavasti myös luissille ja metamutsille.
Ihanko sä tosissasi luulet olevasi fiksu ihminen?!
No, et ole.
ja sisältöä siihen. olkaa oikeasti JOSTAIN kotosin.
niin ja älykkyyteni on testattu ja se ei hävennyt monelle valtakunnan valtaapitävälle. taideetani ja soundejani on myyty yli miljoonan arvosta, joten voipi voi. hankkikaa elämä
niin ja älykkyyteni on testattu ja se ei hävennyt monelle valtakunnan valtaapitävälle. taideetani ja soundejani on myyty yli miljoonan arvosta, joten voipi voi. hankkikaa elämä
ketähän mä en sun mielestä suvaitse? ainakaan sun kaltasia en jaksa.
eikä sun taiteet ja saundit kohota sua mun silmissä millään lailla. oot jo ehtiny tehdä itestäs naurettavan tässä ketjussa. jos edes olet sama tyyppi...
; )))))) Te olette ihan luusereita, 2en tajunnut ollenkaan vauvaani" ja " en hitto vie hyväksy niitä jotka tienaa enemmän kuin meidän köyhä perhe" .
OLETTE LUUSEREITA ; )))))
Minkähän alan taiteesta ja millaisista soundeista mahtaa olla kyse? Niitä ei varmasti ihan jokainen ymmärräkään. Ja vielä ihan miljoonalla myyty. Ja olet jotain peräti kahdelle miljoonalle ihmiselle. Nämä ovat varmaan ostaneet sitten taiteesi ja soundisi...ja kappalehinnaksi jää 50 senttiä...eli 25 senttiä per taide ja soundi.
Nostan hattua. Vautsi.
asiattomia ja naurettavan älyttömiä lausuntoja suhteessa masennuksen hoitoon, suhteessa varahiseen vuorovaikutukseen ja perheen toimentuloon.