Mistä Louise10 olet kotoisin?
Vaikutat mukavalle. Meneekö täysin metsään jos arvaan, että olet jostain päin savoa?
Kommentit (41)
Opiskelut eivät aikanaan kiinnostaneet, mikä harmittaa suunnattomasti nyt!
Jatkan nyt lukion opintoja siitä mihin viimeksi jäin.. Mitään ammattiakaan en itselleni loppuun asti lukenut (argh!), mutta onneksi on vielä aikaa!
Miehellä kyllä hyvä vakituinen paikka, mutta palkka on mitä on.
Louise, olitkos sä aika nuori? Muistanko väärin? Ja pari lasta? Onpas jännä (jos nämä meni oikein) miten jää asiat mieleen =)
t. ap
T. kaunis ja rohkea ja varakas.. sekös sua kyrpii..
meniköhän väärään ketjuun vahingossa...
olen aika nuori, muistat oikein, mutta
ei ole paria lasta, vaan yksi! :)
Tottakai, mun pitää mennä kouluun tai duuniin ja siksi opiskelut nyt aloitankin!
Ja kyllä olen välillä vähän kade rikkaille, mutta muuten on omat avut ihan kunnossa minullakin, 8 ;)
kaunis, rohkea, varakas ja ärsyttävä...
t. kaunis, rohkea ja köyhähkö, eikä v....a yhtään
mutta muista olet oman onnen seppä! ja vähälläkin voi saada aikaan onnellisen elämän jos ei energia mene toisten kadehtimiseen.
T. 4
ei tosiaankaan OLE PAKKO mennä kouluun tai töihin, mutta menen koska haluan.
Yhtä hyvin voisin " vain" olla lapsen kanssa kotona seuraavat pari vuotta tekemättä mitään sivujuttuja, mutta nyt käyn " tässä sivussa" jääneitä lukion kursseja.
tollasoia en kyl jaksais tuntea tosielämässä
ai tylyä ja törkeetä juttua? No okei, kiitos, että sen minulle suot :D
te voitte sitä mäyristä hakea lähisiwasta ja miettiä miten paljon joku kaunis ja rikas saa kauniaisissa kun teille ukon kanssa pitää yksi mäyris riittää puokkiin.. HAHHHAHHHAHHHHHAAAAA
Onneksi sinä vaikutat sellaiselta " terveemmältä,viriilimmältä ja " älyllisesti suuntautuneemmalta" !
Ja meillä on sitäpaitsi lähiALEPA :P.
voi kun oikeesti näkisin sut, ruma akka... et taatusti ole yhtään sivistyneempi kuin minä. mulla vaan ei ole tääl tapana koppuroida sivistys sanoilla. ja hutiloin kun kirjotan, ni tulee virheitä.
että silleen..
ihan lähisuvussa muuten näen tota sun " kauniaismeininkiä" ja kuitenkin olen oikeen tyytyväinen omaan tyyliini ( mikä juu on ihan eri juttu kun noi mäyris- jauhamiset)
ja luissi sun masennuksen hoito-ohjeetkin oli niin hanurista (toki nuoresta sellaisesta se olkoon lieventävä asianhaara). Olette aika pelleä ja kokematonta sakkia. ja mun puolesta olette kotoisin sysimetsästä.
Mä alotin ketjun positiivisella mielellä, halusin sanoa että on jäänyt mukava kuva Louise10:stä ja sitten yksi tulee sabotoimaan ketjun.. Pöh!
t. ap
sä olet siis parempi äiti kuin mä? ihan rauhassa voit olla... tulee varmaan hyvä olo sulle. masennusjutusta en muista mitään. ei kannata otta ihan tosissaan kun en ole lääkäri. ootko depiksessä vai?
Nyt kyllä meni ihan metsään!
Parit ensimmäiset vuodet asuin Helsingissä ja sen jälkeen täällä...Keravalla. :)