Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amisnaiset parhaita

Vierailija
13.11.2021 |

Itse olen 45-vuotias akateeminen mies. Olen tullut siihen tulokseen että tapaamani amisnaiset ovat mitä parhainta kamaa, eikä yksikään tapailemani ns. "akateeminen" nainen vedä heille vertoja. Kokemusteni mukaan:

1) Akateemisilla naisilla on jatkuvia itsetunto-ongelmia ja masennusta. Pitää olla jo 22-vuotiaana aikuinen jakkupukumutrusuu, kun taas amisnaiset haluavat 45-vuotiaanakin näyttää teineiltä
2) Ikäero on kuuminta hottia amisnaisilla, miehet vakiona +10 v. Akateemiset puumat 50v jahtaavat nelikymppisiä sporttisia miehiä yhteisiin mökkiharrastuksiin
3) Amisnaiset ovat yleensä tosi upeita sängyssä, akateemiset miettivät yleensä koko ajan että minkälaisen signaalin antavat jos suostuvat tähän tai tekevät tätä (ja siksi eivät yleensä suostu mihinkään paitsi peruslähetyssaarnaajaan), amisnaiset eivät mieti vaan toimivat
4) Tämä on karkeaa, myönnetään, mutta amisnaiset kieltämättä tuijottavat vähän materiaalisia asioita enemmän- helppoa kuin mikä, jos on hiukan onnistanut työelämässä. Akateemiset haluaa avioehdon, rupeavat heti ruotimaan onko psykologisia mahdollisuuksia onnistua, (sitä vähemmän on, mitä enemmän asioita spekuloi), analysoivat sukutaustan ja lähtevät muutaman vuoden kuluttua lipettiin kun eivät enää tunne itseään onnelliseksi jne, ja rahalla ei tietenkään ole mitään väliä, mutta otetaan kultainen kädenpuristus silti. Onneksi sain huippupalkkaisen työn vasta avioeron jälkeen.
5) Amisnaisilla ei ole noloa pätemisen tarvetta. Lisäksi ihailevat sitä että miehellä on sujuva englannin kielen taito tai osaavat käyttää tietokonetta sujuvasti.
6) Yleensä melko fyysinen työ pitää fyysisesti kuosissa ja kunnossa. Akateemiset kärsivät selkä- ja päänsärystä niin usein, ettei seksiä jaksa edes ehdottaa eivätkä lähde edes lähikauppaan ilman autoa. (okei, sitten on jotain fitness no life-tyyppejä, muttei nekään kauhean seksuaalisilta vaikuta).
7) Eivät suunnittele juuri tulevaisuutta- paradoksaalisesti tämä on hyvä puoli, vaikka siltä ei tuntuisi. Akateemiset vajoavat itsetoteutettuun epäonnistumiseen kun katsovat liikaa tilastoja ja alkavat joka välissä mietiskellä että kuitenkin tässä erotaan jossain vaiheessa.
8) Amisnaiset käyvät oikeissa töissä ja ansaitsevat oikeaa palkkaa, toisin kuin monet täysin tarpeettoman, mutta erittäin mielenkiintoisen maisterintutkinnon bulgarialaisesta filologiasta tai vertailevasta taiteentutkimuksesta tehneet naiset. Tosin varsin alhainen palkkataso, mutta että itsensä saa elätettyä, se on pääasia.

Olisipa tiennyt tämän ennen kuin menin nuorena onnettomiin akateemisiin naimisiin, jotka päättyivät eroon naisen tahdosta, tietysti. Onneksi nyt päälle nelikymppisenä on alkanut uusi elämä vähän päälle kolmekymppisten amisnaisten kanssa. Nuorin, mitä olen deittaillut oli 28 ja jonka kanssa ollut "oikeassa" suhteessa 30. Nyt asiat ovat vakiintumassa 34-vuotiaan nätin siivoojan kanssa. Sitoutumiskyky ja -halu ihan eri tasoa kuin akateemisilla ahdistujilla.

Mitä mieltä olette itse?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen miettinyt. Nyt ollaan toisella kierroksella amiksen kanssa ja kaikki toimii. Seksiä on edelleen paljon, eikä mikään ole epäsopivaaKaikenlisäksi nainen on älykäs ja pesee nolkeluudessa nämä itsensä hehkuttamat akateemiset naiset.

Mitä se kertoo ihmisestä joka nostaa itsensä koulutuksen vuoksi muita ylemmäs ihmisenä? Treffeillä kannattaa miettiä onko tämä ihminen sellainen.

Vierailija
2/15 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vertailukohtaa päässyt syntymään kun olen yli 25 vuotta ollut kimpassa DI-ekonominaisen kanssa. Hyvin on toisiamme siedetty ja panettanutkin on koko taipaleen ajan. Ei oikein näytä siltä että pääsisin avauksen aiheesta muodostamaan kokemuspohjaisen mielipiteen, joten pitänee vain sanoa, että tätä paremmasta en mitään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sellaista päivää että haluaisin vaihtaa akateemisen  50v vaimoni amisnaiseen. Sivistynyt, naisellinen mutta ei turhan tarkka joka hiuskiehkuran asennosta tai vaatemerkeistä, johtotehtävissä, peto köyrimään... Ei kylläkään säväytä enkuntaitoni tai it- osaaminen, ollaan vertaisia niissä ja monissa muissa asioissa joissa heikommat miehet kokee ylemmyyttä... Vähättelemättä amisnaisia mitenkään, opistotasolla itsekin edelleen...

Vierailija
4/15 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on näppärähköä ja lievästi huvittavaa yleistystä ja kärjistystä, samanlaisen mutta päinvastaiseen lopputulokseen päätyvän tekstin pystyisi hyvin kirjoittamaan jollakin kouvolatukka-karjalalippis-tribaalitatska-lähtökohdalla.

Oiskohan se kuitenkin niin, että ihmisten yhteensopivuudella on liitossa enemmän merkitystä kuin vain toisen osapuolen koulutustaustalla? Ap:n omat kulmat ilmeisesti loksahtavat keskimäärin hyvin yhteen amistaustaisten naisten kanssa, ja sehän on ihan jees. Kunhan vain muistaa, että se yhteensopivuus on yhtä paljon itsestä kuin siitä toisesta kiinni, palapelissäkin kahden palan pitää molempien sopia toiseen jotta pysyvät yhdessä.

Vierailija
5/15 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nimenomaan en tahdo yleistää. Kerron vain oman kokemukseni, koska aikaisemmin kun olen ollut sitä mieltä että v-tuttaa kaikki kouvolatukat jotka osaa lukea korkeintaan Ilta-Sanomia.

Tapasin sitten pari amisnaista,jotka olivat ihan 5/5 niin juttujen kuin harrastusten ja ulkonäön osalta, mutta ajattelin että heidän on pakko olla poikkeuksia, koska amisnaiset vain oletusarvoisesti olivat minulle "vain todellisen naisen puutteessa"- kastia. (Okei, ei todellakaan kiva ajattelutapa ja myönnän olleeni törkeä. Mutta kai sitä ihminen voi muuttuakin).

Tapasin oman valittuni treffipalstalla, ja hän sanoi jo alkajaisiksi että hän on ihan tavallinen duunari, että haittaako. Olin että taas joku äo 80, mutta suostuin vastentahtoisesti tapaamaan kun "parempaakaan"ei ollut tarjolla, mutta sitten huomasin että hän oli paras nainen ikinä! Sitten aloin miettimään että miten noin upea nainen edes huolii minut! Nyt jo puoli vuotta ollaan oltu yhdessä!

Ap

Vierailija
6/15 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Besser Wisser naiset ovat kiinnostuneita vain itsestään.

Vierailija
7/15 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset naiset ovat usein pätemisenhaluisia ja mieleltään feminismin myrkyttämiä. Heille kaikessa pitää tiedostaa sukupuolten välinen konflikti samaan tapaan kuin ennen kommunistien piti nähdä kaikki luokkataistelun näkökulmasta. En kuitenkaan ymmärrä ongelmaa tässäkään asiassa. Jättäkää hyvät miehet nämä tällaiset akateemiset naiset mehustumaan keskenään. Kaikenlaista mielen sairautta tai pohjimmiltaan sosioekonomiseen asemaan perustuvaa kiukuttelua ei kannata edes yrittää ymmärtää. Maailmaan mahtuu myös järkeviä, suhteellisuudentajuisia ja naisellisia naisia, jotka sekä ovat mukavia että osaavat nauttia seksistä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Heistä useimmat ovat kieltämättä jotain muuta kuin akateemisesti suuntautuneita.

Vierailija
8/15 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset ovat usein pätemisenhaluisia ja mieleltään feminismin myrkyttämiä…

… Kaikenlaista mielen sairautta tai pohjimmiltaan sosioekonomiseen asemaan perustuvaa kiukuttelua ei kannata edes yrittää ymmärtää.

Justiisa juu.

Vierailija
9/15 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki koulutustaustat ovat täysin yhdentekeviä.

Älykkyys ja epäsovinnainen ajattelutapa - jotka kulkevat usein käsi kädessä - ovat tässä asiassa tärkeitä. Yksioikoiset vanhoillisten perinteiden, sääntöjen, käskyjen ja määräysten ystävät, joilla saattaa vieläpä olla epäluuloinen persoonallisuus ja vihainen luonteenlaatu, ovat harvoin hyviä siinä touhussa.

Vierailija
10/15 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaan suoraan että tykkäätte tyhmistä naisista :D

Vierailija
11/15 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tyhmä ja kaunis kuin viisas ja ruma.

Vierailija
12/15 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä ja osuva ulostulo AP:ltä!

Voin itse (suunnilleen samassa tilanteessa olevana miehenä) allekirjoittaa lähes jokaisen pointin.

Akateemiset ja myöskin hyvin monet amiksen käyneet naiset ovat fiksuja ja valveutuneita - mutta toisin kuin akateemiset siskonsa, amisnaiset kuitenkin osaavat välillä päästää irti "tiedostavasta minästään" ja häpeilemättä nauttia omasta naiseudestaan!

Vierailija
13/15 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttavat tupakkaa useat näistä myös, hyi helkkari.

Vierailija
14/15 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi ihailevat sitä että miehellä on sujuva englannin kielen taito tai osaavat käyttää tietokonetta sujuvasti."

Tämä kyllä vähän nauratti. Mutta muutoin, kiva kuulla, että olet löytänyt kivoja naisia.

Vierailija
15/15 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttavat tupakkaa useat näistä myös, hyi helkkari.

Ei ole pakko valita sellaista.