Näkijä myös paikalla. Kuvaile askarruttava asiasi
mahdollisimman lyhyesti, niin kerron mitä näen. Muuamalle vastaan, en jaksa käyttää näkemistä kovin pitkään.
Kommentit (149)
Onko nykyinen mieheni luottamukseni arvoinen? Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta, talouden paranemista, lapsia? Kiitos!
Vaatitaso ja uusi nimike - onnistuuko?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:51"]
Tuleeko minulla tapailemani miehen kanssa suhde?
[/quote]
Suuri kotikirjasto, golfmaila, kokolattiamatto, seksi ja älykkyys... Symboloi erilaisia lähtökohtia ja henkistä ikää, ette sovi yhteen, vaikka tunne on aito molemmilla. ap
Mikä ois mulla nyt fiksuin tapa edetä elämän polullani? Mihin minun kannattaa suunnata energiavarastojani ja mihin keskittyä jotta tulevaisuuteni saisi hyvän suunnan?
Järjestyykö kaikki vielä loppujen lopuksi hyvin?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:51"]
Pelataanko miehen kanssa yhteen?
[/quote]
Kyllä, kyllä. Olette vanhoja sieluja, että tunnette toisenne kuin vanhat hanskat. Muistakaa missä intohimon lähde on: toisen kunnioittamisessa. ap
Löydämmekö sielunkumppanini kanssa toisemme tässä elämässä?
Saa sen työn missä haastattelussa kävin tällä viikolla. Kannattaako työtarjous ottaa vastaan (epäilyttää pärjäänkö)?
Parisuhde ja sen jatkuminen askarruttaa
Millaisessa työssä näät minut äippälomien ja hoitovapaitten jälkeen?
Pääseekö poikani hakemaansa koulutukseen?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:56"]
En osaa päättää kumpaan kouluun hakisin
[/quote]
Siihen haet, jonne paistaa päivänvalo etuovelle. Tiedätkö... Katso miltä sen etuovi näyttää aamulla. Lähellä on vaaleata tiiliseinää. ap
Miten huominen sujuu?
----
Jättäähän se asian sikseen?
Saanko toisen lapsen, entäs työelämä?
Ohi aiheen, mutta miten te näkijät tuon teette? Koska olette huomanneet tuon kyvyn itsellänne? Miten teihin on suhtauduttu?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:00"]
Hyökkääkö Venäjä Suomeen?
[/quote]
Ei. Käymme hyvin lähellä suurta pelkoa hyvin lähellä rajaa Parikkalan kohdalla, mutta tilanne laukeaa muun maailman ja kansalaistemme tyyneyden ansiosta. Älkää provosoiko lehdistössä. ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:00"]
Järjestyykö kaikki vielä loppujen lopuksi hyvin?
[/quote]
Sinun kohdallasi ehdottomasti kyllä. Tähän liittyy näky uudestavuodesta ja sinisistä valoista. ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:52"]Työasiat meillä, mitäs näkyy?
[/quote]
Vastaapa mullekin!
Pitäisikö minun uskaltautua ehdottamaan poikaystävälleni hall passia? Eli saisimme käydä vieraissa.