Listataan sellaisia joulukarkkeja joita te inhoatte
Tässä ovat omat inhokkikarkkini joita en syö ja joihin en halua edes koskea:
- Vihreät kuulat
- Pihlajakarkit
- liköörikarkit
- piaprminttutangot
- Juliat
- Tonttukarkit
- Enkelisuklaat
- Geishat
Kommentit (41)
Budapest, kaikki ällömakea belgialainen suklaa, vihreät kuulat, Pandan juhlapöydän konvehdit, Fazerin parhain, kettukarkit, Englannin lakut,...
Minulla vihreät kuulat, liköörikonvehdit ja kaikki marmeladia sisältävät konvehdit/suklaat.
Vihreät kuulat. Erityisesti se väri niissä.
Kookos-, kirsikka- ja ananassuklaat. Vihreät kuulat ja kettukarkit.
Liköörikarkit. En ole koskaan saanut syötyä sitä loppuun vaan aina sylkäissyt pois, lapsena aina kokeiltiin. Yök. Toisin en pidä muutenkaan viinan mausta enkä juo alkoholia.
Budabest on ainoa, koska lapsena kerran söin niitä liikaa ja yrjösin. Nyt voisi jo maistua nekin.
Kaikki, joissa on eläimiä. Liivate (siasta), liivate (naudasta), ym.
Minä taas tykkään Julia-karkesita ja vihreistä kuulusta. Liköörikonvehdit on kauheita.
Minä rakastan Budabesteja, mutta oon perso makealle.. xD Liköörikarkit ainoa inhokki, muita voin syödä.
After eight, Budapest Brunberg tryffeli
Kaikki karkit jotka ovat makeita tai kirpeitä.
Kaikki marmelaadit, vaahtokarkit, ananastäytteinen suklaa, banaanitäytteinen suklaa, kaikki missä kookosta, Budabest suklaa. Nämä kaikki eivät nyt olleet varsinaisia joulun ajan herkkuja mutta tulipa listattua ja huomaan olevani nirso.
Tykkääkö joku oikeasti liköörikonvehdeista vai viedäänkö niitä vaan lahjaksi kun luullaan että muut tykkää?
Liköörikonvehdit, marmeladit, kaikki kookosta/ananasta sisältävät.
Miks kaikki kirjoittaa budabest? Budapestejä itsekin inhoan. Muuten olen kaikelle makealle hyvin avarakatseinen, vain marsipaani jää syömättä, ei ehkä aina sekään😁
Kirsikka-, karvasmanteli- ja pistaasiesanssit on just nam, samoin liköörijutskat! Vihreistä kuulista puhumattakaan.
Joo, noita piparminttutankoja en kyllä söisi. Mitäs muuta? En keksi mitään, kaikki kelpaa suunnilleen!