Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku jääluistelija joka tekee elämässään 400 maalia on sankari, mutta koulun keittäjätär 10 000 ateriallaan on luuseri?

Vierailija
13.11.2021 |

Selittäkääpäs tämä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan naisena tuota keittäjää 1000% enemmän. Minulle joku kiekon tai pallon perässä hönkivä aikuinen mies ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
62/63 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan naisena tuota keittäjää 1000% enemmän. Minulle joku kiekon tai pallon perässä hönkivä aikuinen mies ei ole mistään kotoisin.

Käy kuukauden kurssi ja liity arvostamaasi eliittijoukkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ja kaikki osaavat kokata. Kuka tahansa voisi keittää siellä, jos pää vain kestäisi olla elämässään etenemätön muiden palvelija.

Itse asiassa läheskään kaikki eivät pärjää. Se on totta, että valtaosa tulee valmiina, mutta siinä kun 500 lapselle keität perunat, paistat kalapuikot, teet salaatit, tilaat ruoat, otat tilaukset vastaan,  huolehdit erityisruoat ja linjastot niin voin sanoa, että ei se ole niin helppoa kuin kuvittelisi. Ongelmana on nimittäin se, että nykypäivänä keittiöllä on 1 (ainakin täällä) työntekijä, joka huolehtii tästä kaikesta. Aiemmin oli erikseen kylmäköt jne. Tiskissä on sitten siistijöitä muutaman tunnin ajan. 

Ja hei, töiden ohella voi ihan opiskella! Itse suoritan tällä hetkellä amk. En siksi, etteikö pää kestäisi olla "elämässä etenemätön" vaan ihan puhtaasti p##kan palkan takia.