Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vihaavat sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole kehittyneet tarpeeksi ikäisekseen?

Vierailija
13.11.2021 |

Minä olen lapsekas kolmekymppinen, mutta en paha ihminen. Miksi minua halveksutaan siksi, etten tiedä asioita, joita ikäiseni yleensä tietävät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä vihaat ei tarkoita, että muut vihaisivat.

Vierailija
2/6 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vihaavat. Itse en kyllä viitsi alkaa aikuiselle selittämään itsestäänselvyyksiä, kun kuitenkin tietoa on helposti saatavilla, kunhan vain viitsi edes vähän nähdä vaivaa. Lapsekas saa olla, tyhmät ja aikaansaamattomat on eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan aikaisemminkin avannut keskustelua tästä aiheesta? Oletko se, joka on puhelimella koko ajan?

Vierailija
4/6 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se joka ei tiennyt mikä on sosionomi, en vihaa sinua, sanoin vaan, että useimmilla ihmisillä on kys. termi hallussa.

Vierailija
5/6 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaaminen on varmaan vähän liioittelua, kyse lienee ärsyyntymisestä ja väheksymisestä. Viha on kumminkin vähän isompi asia. Tai ainakin pitäisi olla, ei joka asiasta pitäisi sentään vihaa tuntea. 

Vierailija
6/6 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan otsikosta itseni. Juuri noin se on.

Olen päälle viisikymppinen, mutta en yhtään sen oloinen. En ole jäykistynyt kurttuinen käppänä, joka kuulisi olla että olisi uskottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi