Aikuisten DIY joulukalenteri
Ajattelin ilahduttaa itseäni ja kumppaniani omatekoisella joulukalenterilla. Ei siis niinkään millään fyysisessä tekeleellä, vaan ihan vain joka päiväksi suunnitelluilla pienillä tehtävillä tms. Saisiko ideointiapua tähän?
Taustaksi, että olemme 4-kymppinen pariskunta etäsuhteessa, mutta vietämme toistemme luona melko paljon aikaa. Pitäisi siis olla tehtäviä sekä niille päiville kun ollaan erillään että niille, jolloin ollaan kahdestaan. Jotain hempeää tai seksikästä... Ollaan siis vielä alkuhuumassa, vaikka seurustelua onkin takana jo kaksi vuotta :D
Tykätään molemmat kulttuurista ja erityisesti musiikista, ja siitä seksistä... Myös hyvästä ruuasta ja hemmotteluista.
Kommentit (11)
Joku resepti yksinkertaiseen herkkuun ja lupaus valmistaa se yhdessä.
Erilläänolopäivinä lähetä alusvaatekuvia
Voisiko siihen sisältyä ihan jouluun liittyviä juttuja, kuten joulukorttien teko/kirjoitus ja postitus, jouluvalojen laitto, kuusen haku/pystytys ja koristelu, kaupungin jouluikkunoiden ihastelua, joululaulujen kuuntelua konsertissa? Ja niistä mitä tekee yksinään, voi toiselle lähettää kuvia tai hoitaa homman videopuhelun kautta.
Kiitos kaikille vinkeistä! Vielä lisääkin ottaisin mielelläni vastaan :)
Onko joku muu toteuttanut itse tämän tyyppistä joulukalenteria?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku resepti yksinkertaiseen herkkuun ja lupaus valmistaa se yhdessä.
Ei hlvetti jos mieheni lupais mulle valmistaa mun kanssa suosikkiruokaani ihan kerran vuodessa 😒
Kyllä mä keksisin mistä mun mies ilahtuisin, mutta mistä kukaan muu tietää mistä sun mies ilahtuisi?
Onko mies ylipäätään sellainen, että lähtee mielellään juttuihin mukaan?
Äkkiseltään joku "tehtävä"joulukalenteri kuulostaa siltä, että nainen tekee sen itselleen.
Siis onko tarkoitus, että sä teet miehelle jotain, mies teke sulle vai yhdessä teette?
En usko, että mun ukko ainakaan katsois hyvällä jos päivittäin alkaisi sadella tehtäviä jotka täytyy suorittaa.
Tarkoitus tehdä ja nauttia kalenterista sekä yhdessä että erikseen. En nyt mitään siivousaskareita ihan hae, vaan jotain kivoja pikku yllätyksiä ja molemmille mukavaa tekemistä. Herkuttelu, seksiin liittyvät jutut, kulttuuritapahtumat, hemmottelut jne. Mieskin näistä tykkää ja innostuu kyllä lähtemään mukaan lähes kaikkeen mitä ehdotan :D
Asutaan tosiaan erillään, ja suurin piirtein puolet ajasta vietetään samassa paikassa.
Ap
Eikä missään tapauksessa niin, että lähettelen miehelle tehtäviä, joita hänen pitää suorittaa tai tehdä pelkästään mulle juttuja. Enemmänkin yhteistä tekemistä, ja erilläänolopäivinä jotain kivaa molemmille erikseen.
Ap
No tietysti joku hiero kumppaniasi puoli tuntia tyyppiset tehtävät.