Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain tänään rokotuksen

Vierailija
12.11.2021 |

Ihana hoitaja oli vastassa, kun mua jännitti tosi paljon. Oli taitava pistäjäkin. Kiitos sille, vakkkei tätä luekaan. Mitähän tässä on nyt odotettavissa..kuinka pian sivuoireet tulee jos on tullakseen? Ne vielä jännittää, mutta toivon et saan rokotteesta suojaa. Lasten koulussa on täysi koronakaaos. Ja milloin suoja on valmis, kun tänään saatu rokote?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies otti ekan rokotteen. Käsi tuli ihan kamalan kipeäksi ja joutui olemaan monta päivää töistä pois migreenin takia. Ei aio ottaa enempää. 

Mäkin söin kesällä jäätelön ja heti seuraavana päivänä kaveri hukkui uimareissulla. En ikinä enää syö jäätelöä.

Eiku siis...

Vierailija
122/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi surullista seurata miten ihmiset rokotuttavat itseänsä näillä piikeillä, mitkä eivät täytä rokotteen määritelmää. Nämä piikit eivät tehoa koronaan, mikä itse asiassa on patentoitu jo vuonna 2003. Korona"pandemia" on tekaistu siksi kun riittävän moni ei ota vuosittaista influenssarokotetta.

Ja kuten niin monessa muussa asiassa, tämän takana on vain ja ainoastaan raha. Älkää hyvät ihmiset ainakaan lapsianne piikittäkö. Katsokaa tuo ylempänä oleva video rapsodia -sivustolla. Joo, itse sivusto ei ole ajoittain kovin uskottava, mutta ko. videon he ovat siellä tekstittäneet ja iso kiitos siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojan muodostumiseen menee ainakin kaksi viikkoa. Jos jotakin sivuoireita tulee, niin ihan 1-3 päivän aikana suurin osa. Mulla oli vain käsi kaksi päivää vähän kipeä.

Ok eli esim viikon päästä ei enää niin todennäköistä, et tulis jotain, vaan ennemminkin nyt lähipäivinä? Ap

Veritulpat tulee sitten vähän myöhemmin, jos tulee. En halua pelotella vaan toivon, että tunnistat sitten mahdollisesti alkavan tulpan.

Joillain naisilla kuukautisongelmat ilmenneet 1-6 viikkoa rokotuksesta.

Veritulppien riski on kuitenkin vain pieni murto-osa siitä mikä tulee e-pillerien käytöstä tai koronan sairastamisesta.

Vierailija
124/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi surullista seurata miten ihmiset rokotuttavat itseänsä näillä piikeillä, mitkä eivät täytä rokotteen määritelmää. Nämä piikit eivät tehoa koronaan, mikä itse asiassa on patentoitu jo vuonna 2003. Korona"pandemia" on tekaistu siksi kun riittävän moni ei ota vuosittaista influenssarokotetta.

Ja kuten niin monessa muussa asiassa, tämän takana on vain ja ainoastaan raha. Älkää hyvät ihmiset ainakaan lapsianne piikittäkö. Katsokaa tuo ylempänä oleva video rapsodia -sivustolla. Joo, itse sivusto ei ole ajoittain kovin uskottava, mutta ko. videon he ovat siellä tekstittäneet ja iso kiitos siitä.

Kannatko vastuusi, jos joku sinun levittämän väärän tiedon takia sairastuu? Korvaukset voivat olla suuret. Syyksi ei kelpaa se, että et tiennyt.

Vierailija
125/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten voi edes peukuttaa tai alapeukuttaa vastauksia koska propaganda estää sen.

Aivan älytöntä että kansaa aiotaan oikeasti tappaa näillä piikeillä.

Naapurini kuoli viikonloppuna. :( Kun puhuin tästä jollekkin niin hän vastasi että oudon paljon kuolemia on ollut lähiaikoina.

Vierailija
126/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what🤷‍♂️

Vierailija
127/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun keksivät jonkun aidosti tepsivät rokotteen, jota ei tarvitse ottaa 6 kk välein niin sitten minäkin otan. 

Hieman kyllä ärsyttää tämä rokotevastaiseksi leimaaminen. Minulta löytyy kaikki valtakunnalliseen rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet ja niiden päälle punkkirokotukset. 

Miten saatoit ottaa TBE-rokotteen? Sehän vaatii kaksi boosteria eli on omien kriteeriesi mukaan toimimaton rokote.

Vierailija
128/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten voi edes peukuttaa tai alapeukuttaa vastauksia koska propaganda estää sen.

Aivan älytöntä että kansaa aiotaan oikeasti tappaa näillä piikeillä.

Naapurini kuoli viikonloppuna. :( Kun puhuin tästä jollekkin niin hän vastasi että oudon paljon kuolemia on ollut lähiaikoina.

Kyllä, kyseessä on avaruusjuutalaisreptiliaanien salaliitto. Naapurisi päätyivät liskojen ruoaksi.

Vierailija
129/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää variantit on todennettu kun virustakaan ei ole eristetty?

Virus on itse asiassa eristetty jo v. 2003 ja sille on olemassa useita patentteja. Koronavirus ei ole uusi. Tosiasia kuitenkin on, että nykyiset rokotteet eivät täytä rokotteen määritelmää ja koronavirus "keksittiin" nyt uudeksi, koska ei oltu tyytyväisiä siihen, että kaikki ihmiset eivät ottaneet influenssa -rokotteita. Tämän "uuden ja vaarallisen" viruksen myötä ns. rokotteita on saatu myytyä paljon enemmän ja myydään jatkossakin kun niitä tulee ottaa puolen vuoden välein. Toivottavasti ihmiset kuitenkin jossain kohtaa herää tähän huijaukseen - viimeistään sitten kun otetaan sitä kymmenettä piikkiä. Tämä "rokote" levittää tautia hyvin tehokkaasti.

Vierailija
130/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatko vastuusi, jos joku sinun levittämän väärän tiedon takia sairastuu? Korvaukset voivat olla suuret. Syyksi ei kelpaa se, että et tiennyt.

Ja sinäkö nyt "tiedät" että rokotteet ovat turvallisia eikä niistä tule myöhemmin erittäin ikäviä ja peruuttamatonta vahinkoa. Tutkikaa itse asiaa älkääkä sokeasti luottako iltapäivälehtien otsikoihin. Media on hyvin voimakas taho vaikuttamaan ihmisiin, ja se on juurikin valjastettu tähän tehtäväänsä.

Vierailija
131/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nää variantit on todennettu kun virustakaan ei ole eristetty?

Virus on itse asiassa eristetty jo v. 2003 ja sille on olemassa useita patentteja. Koronavirus ei ole uusi. Tosiasia kuitenkin on, että nykyiset rokotteet eivät täytä rokotteen määritelmää ja koronavirus "keksittiin" nyt uudeksi, koska ei oltu tyytyväisiä siihen, että kaikki ihmiset eivät ottaneet influenssa -rokotteita. Tämän "uuden ja vaarallisen" viruksen myötä ns. rokotteita on saatu myytyä paljon enemmän ja myydään jatkossakin kun niitä tulee ottaa puolen vuoden välein. Toivottavasti ihmiset kuitenkin jossain kohtaa herää tähän huijaukseen - viimeistään sitten kun otetaan sitä kymmenettä piikkiä. Tämä "rokote" levittää tautia hyvin tehokkaasti.

Russki botski painelee nyt borssikeiton js votkan äärelle. Työvuoro on ohi.

Vierailija
132/135 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö nyt "tiedät" että rokotteet ovat turvallisia eikä niistä tule myöhemmin erittäin ikäviä ja peruuttamatonta vahinkoa. Tutkikaa itse asiaa älkääkä sokeasti luottako iltapäivälehtien otsikoihin. Media on hyvin voimakas taho vaikuttamaan ihmisiin, ja se on juurikin valjastettu tähän tehtäväänsä.

Valtio on varannut 30 miljoonaa rokotehaittakorvauksiin ja vastaa niistä. Otatko sinä vastuun levittämistäsi valheista oli kysymys.

Vierailija
133/135 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKKO ROKOTUKSET KÄYTÄNTÖÖN SUOMESSA

Vierailija
134/135 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prizer 1 käsikipeä ,imusolmukkeet turposi niska ja kaulasta niska jäykkä, puutumista poskessa,kädessä ,pää tuntui kuin olisi ruuvipenkissä.. Käsi kylmä . Etova olo. Etova olo jatkuu vieläkin ,luulin että loppu . Yskää.

Päivä 5menossa piikistä.

Muilla samoja?

Vähä ku ois krapula

Vierailija
135/135 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sitä rokotetta tule ottamaan. Henkilökohtainen päätös. Myrkkypiikkiä en tule ikinä ottamaan.

Toivottavasti kuolet sitten koronaan ennen kuin tartutat niitä variantteja meihin.

Hämmästyttää ihan oikeasti, että millainen ihminen toivoo tällaista.

Typerä kommentii ansaitsee tietyn laatuisen vastauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän