Mies vain 1-2 cm pidempi, onko liian vähän?
Olen tavannut ihanan miehen. Rehellinen, kohtelias, huumorintajuinen ja toki komea. Tavattiin yhteisen juoksuharrastuksen kautta ja treenataan samassa porukassa.
Kun esittelin miehen kavereilleni, he sanoivat että aika lyhyt ja etsisit pidemmän. Olen itse 170cm, mies 172cm. Ennen en edes ajatellut asiaa, nyt alkoi vaivata. Tiedän että turhamaista :( sanokaa mulle, että ei mitään hiton väliä!
Kommentit (23)
"Mies vain 1-2 cm pidempi, onko liian vähän?"
Miehenä minua tuo enemmän haittaisi. Olisi noloa tietää että naisen klitoris on vain 1-2 cm lyhyempi kuin pippelini.
Kiitos ihanan piikikkäistä kommenteista.. Niitä mä oikeasti tarvin! Niinpä, mitä väliä. :) muutenkin kaikki natsaa kohdalleen.. Taidan jättää kommentit pituudesta omaan arvoonsa. Muut asiat niin paljon tärkeämpiä.
-ap
Se on sinusta itsestäsi kiinni. Mies tuntui ensiksi täydelliseltä, mutta ystäviesi kommentti pituudesta muutti mielesi miehestä? Kuulostaa siltä, että sinulla on huono itsetunto, kun et pysty omia mielipiteitä muodostamaan eli suhde on varmasti tuomittu. Tee palvelus ja jätä mies, hän ansaitsee paremman naisen.