Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ho, olen kylla pettynyt Cindyyn. Luulin, etta han on fiksuna kimmana jattany botoxit muille holmoille, ja nyt han sitten paljasti kayttaneensa botoxia jo alle 30-vuotiaana.

Vierailija
09.09.2006 |

On tää maailma kummallinen, kun ei ole lupaa vanheta, pitää olla ikuisesti nuori.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä juttu, että Cindy kertoi asiasta. Tavallinen pulliainenkin tajuaa, ettei hyvät geenit, ruokavalio, hoitotuotteet ja liikunta riitä edes Cindylle. Maailman top 5 malli on joutunut turvautumaan Botoxiin. Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän