Lue keskustelun säännöt.
Ho, olen kylla pettynyt Cindyyn. Luulin, etta han on fiksuna kimmana jattany botoxit muille holmoille, ja nyt han sitten paljasti kayttaneensa botoxia jo alle 30-vuotiaana.
09.09.2006 |
On tää maailma kummallinen, kun ei ole lupaa vanheta, pitää olla ikuisesti nuori.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta hyvä juttu, että Cindy kertoi asiasta. Tavallinen pulliainenkin tajuaa, ettei hyvät geenit, ruokavalio, hoitotuotteet ja liikunta riitä edes Cindylle. Maailman top 5 malli on joutunut turvautumaan Botoxiin. Elämä on.