Salilla pelkissä urheilurintsikoissa??
Treenaako nää "julkkis"naiset (miksei muutkin) oikeasti pelkissä urheilurintsikoissa?
http://instagram.com/p/yX7xI7I_b5/?modal=true
http://instagram.com/p/yUrJzhyNSb/?modal=true
Tossa pari esimerkkiä, mutta onhan noita instassa näkynyt. Oon luullut aiemmin kun olen jotain pukuhuonekuvia urheilurintsikat päällä nähnyt, että pukkarissa ottavat paidan pois ja ottavat sitten kuvan, mutta että salilla oltaisiin kuitenkin joku paita päällä. Mutta ilmeisesti ei, vai? Ihmettelen vain..
Kommentit (29)
Juu, ja jalkaan vielä mikroshortsit niin avot.
http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2014/01/skandali29012014b.jpg
En harrasta mitään etäisestikään trendikästä ja sosiaalista liikuntaa, niin en tiedä miten ihmiset pukeutuu. Mutta täytyy sanoa että en olisi noita vaatteita tunnistanut urheilurintsikoiksi ja jos vaikka kesällä joku lenkkeilijä tulisi vastaan tuollaisessa niin en ihmettelisi yhtään. Oon luullut että tuolleen salilla pukeudutaan, varsinkin jos vatsa on kunnossa... Joksikin urheilutopiksi olisin nuo mieltänyt.
Enemmänhän nuo peittää mitä perusbikiniyläosa vaikka, korkeat housutkin tai mitkä lie nuo on jalassa. Enkä myöskään olisi ikinä arvannut että joku teknistä kuitua oleva paita miellettäisiin hien kannalta hygieenisemmäksi, nehän on suunniteltu kuljettamaan kosteus iholta. Vai miten, oonko tänkin ymmärtänyt ihan väärin, ettei siellä salilla oikeesti hiki kuulu tulla :).
Keskittysitte siihen treenaamiseen ja antakaa ihmisten pitää ihan mitä tahtovat..Miten se teiltä on pois?Kiusaajia ootte kaikki.
Olihan sillä housutkin jalassa. :(
Julksilla paikoilla yleensä pruukataan pukeutua asiallisesti. Sillä tavoin huomioidaan myös muut kanssaeläjät. Uimahalleissakin on pääsääntöisesti hyvin selkeät ohjeistukset pukeutumisesta, saleille voisi laittaa samanlaiset. Esim. ethän käytä liikaa hajusteita, pitkät hiukset kiinni, mikroshortsit ja muutenkin liian lyhyet tai asiattomat housut (farkut tmv)kieltoon. Ja paita päälle, ei pelkässä lyhyessä topissa treenaamista. Ja mun mielestä karvojen sheivaamiset ja muut systeemit kuuluu kotiin. Ei saleille eikä uimahalleihin.. Ymmärrän hyvin että joitakin ihmisiä häiritsee epäasiallinen pukeutuminen ja hajusteet ym ovat jo sellainen asia, että joku saattaa saada niistä allergiakohtauksen. Ja meikit ovat todella epähygieenisiä.. Ällöttää ihan tyypit jotka treenaa kauheissa meikeissä. Tai käyvät uimahallissa.. yök.
Millä salillä Helsingissä olis tällänen meno? Haluisin ihan ite tulla kattoon et kuinka hirveetä se on ku timmikroppaset nuoret naiset kyykkää mikroshortseissa ja pelkis rintsikois? Saleja missä tää on yleistä?
t: Mies 40v
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:56"]
Mun pilatesopettajan sijainen tuli täydessä tällingissä, päällään urheilurintsikat, matalat legginssit ja sukat. Meni tunti päin persettä kun mietin vaan miten se kehtaa. Oli vielä se viilein sali, mulla tuli 2/3-hihaisessa kylmä..
[/quote]
Tossa on nyt parikin isompaa ongelmaa tossa sun treenauksessa, kuin sijaisen urheilurintsikat ja leggarit, jotka toisaalta ratkeaa kyllä samalla kertaa. Keskittyisit siihen treenaamiseen, niin ei tulis kylmä.
[/quote]
Ei pilates aina ole mitään hikijumppaa vaikka raskasta onkin.
Taitaa riippua daamien motiivista oleskella kuntosalilla. Tulivat ko sinne jumppaamaan vai vamppaamaan? Joillekin tyypeillehän on tärkeintä tulla nähdyksi ja varoa, ettei meikki suttaannu. Ja ei kun miehet kuolaamaan!
Ei hitto miten nolo tuo kyykkäysvideo! :D