Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla pelkissä urheilurintsikoissa??

Vierailija
29.01.2015 |

Treenaako nää "julkkis"naiset (miksei muutkin) oikeasti pelkissä urheilurintsikoissa? 

http://instagram.com/p/yX7xI7I_b5/?modal=true

http://instagram.com/p/yUrJzhyNSb/?modal=true

Tossa pari esimerkkiä, mutta onhan noita instassa näkynyt. Oon luullut aiemmin kun olen jotain pukuhuonekuvia urheilurintsikat päällä nähnyt, että pukkarissa ottavat paidan pois ja ottavat sitten kuvan, mutta että salilla oltaisiin kuitenkin joku paita päällä. Mutta ilmeisesti ei, vai? Ihmettelen vain.. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan siinä miten muutenkin kuljetaan puolialasti pelkissä rintsikoissa, joiden päällä mahdollisesti jokin ohut läpinäkyvä paita.

Vierailija
2/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain kerran naisen pelkässä rintsikkatopissa. Ikää hänellä oli noin 50 ja painoindeksi melkein saman verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa jos eivät käytä laitteita ja nojaile hikiselällä mihinkään. Jos vaan kyykkää niin why not.

Vierailija
4/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkissä rintsikoissa? Siis ilman housuja ja alkkareita vai?

Vierailija
5/29 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:56"]

[/quote]

"Heh"

Vierailija
6/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:58"]

[/quote]

"Heh"

[/quote]

Ketä siteeraat?

Vierailija
7/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:53"]Ei kai se haittaa jos eivät käytä laitteita ja nojaile hikiselällä mihinkään. Jos vaan kyykkää niin why not.
[/quote] niin minä ainakin suihkutan salilla olevista desinfiointipulliista laitteisiin jos jäävät hikisiksi ja pyyhin kuivaksi. Voi käydä näin vaikka olisikin paita päällä.

Vierailija
8/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:05"]

[/quote]

"Heh"

[/quote]

Ketä siteeraat?

[/quote]

Täytyy olla aika viisas ajattelija, joka eli kauan sitten. Noin ytimekkäitä ja selkeitä viisauksia ei kukaan ole enää vuosisatoihin keksinyt tyhjästä.

Vierailija
9/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:05"]

[/quote]

"Heh"

[/quote]

Ketä siteeraat?

[/quote]

Täytyy olla aika viisas ajattelija, joka eli kauan sitten. Noin ytimekkäitä ja selkeitä viisauksia ei kukaan ole enää vuosisatoihin keksinyt tyhjästä.

[/quote]

Sokrates murjaisi vitsin, joka kirvoitti Aristoteleen lausahtamaan kuolemattoman viisautensa: "Heh!"

Vierailija
10/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla pari neitiä käy pelkissä urheilurintsikoissa treenaamassa. En voi mitään, mutta kun ovat voimakkaasti meikattuja ja napakorut vaan kiiltää, niin niistä tulee kyllä todella pinnallinen, tyrkky ja kanamainen olo. Enkä ole siis mikään katkeroitunut nelikymppinen kotirouva, vaan ihan menevä 25-vuotias nainen, jolla on itselläänkin ihan ok kroppa.

Vierailija
11/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pilatesopettajan sijainen tuli täydessä tällingissä, päällään urheilurintsikat, matalat legginssit ja sukat. Meni tunti päin persettä kun mietin vaan miten se kehtaa. Oli vielä se viilein sali, mulla tuli 2/3-hihaisessa kylmä..

Vierailija
12/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ohut toppi siinä urheilurintsikoiden päällä haittaa... Ei ymmärrä, ite en ainekaa kehtais.

Vierailija
13/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tota, huomio on parasta huumetta. :D

Vierailija
14/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:56"]

Mun pilatesopettajan sijainen tuli täydessä tällingissä, päällään urheilurintsikat, matalat legginssit ja sukat. Meni tunti päin persettä kun mietin vaan miten se kehtaa. Oli vielä se viilein sali, mulla tuli 2/3-hihaisessa kylmä..

[/quote]

Tossa on nyt parikin isompaa ongelmaa tossa sun treenauksessa, kuin sijaisen urheilurintsikat ja leggarit, jotka toisaalta ratkeaa kyllä samalla kertaa. Keskittyisit siihen treenaamiseen, niin ei tulis kylmä.

Vierailija
15/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi hieman häiritsevää, jos oletetaan että he käyttävät laitteita joissa iho on laitetta vasten. Toki kunnolla treenatessa voi hikoilla paidan läpi, mutta paidan käyttö auttaa ainakin vähän.

En itse menisi salille pelkissä urheilurintaliiveissä, mutta jos se hikoilu unohdetaan, en pidä sitä mitenkään häiritsevänä paljasteluna. Urheilurintaliivit ovat kuitenkin ihan normaali lenkkivaate ainakin lämpimämmissä maissa.

Vierailija
16/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on treenannut pelkkiä tissejä.

Vierailija
18/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:31"]

Mun salilla pari neitiä käy pelkissä urheilurintsikoissa treenaamassa. En voi mitään, mutta kun ovat voimakkaasti meikattuja ja napakorut vaan kiiltää, niin niistä tulee kyllä todella pinnallinen, tyrkky ja kanamainen olo. Enkä ole siis mikään katkeroitunut nelikymppinen kotirouva, vaan ihan menevä 25-vuotias nainen, jolla on itselläänkin ihan ok kroppa.

[/quote]

Sama mun salilla, käydäänköhän samalla salilla? Jotenkin nolottaa heidän puolestaan, kun muut yrittävät treenata rauhassa niin nämä menevät vielä tunkemaan itseään hyvännäköisten miesten lähelle tekemään pakaraliikkeitä. Poikaystäväni on pari kertaa siirtynyt kauemmas :D ja vaikutelma on todellakin kuin sketsihahmoilla, ei paitaa päällä, itseruskettavaa niin paljon että ihoon ei enää imeydy vaan tulos on läikikäs, kotitekoisia tatuointeja ja suorastaan pelottavat irtoripset. Pahinta on kuitenkin se, että aina kovaan ääneen julistavat, miten "olkapäähän tulee sit uus kuva kesällä kun lihakset on tullut kunnolla esiin ja voi lähteä rannalle." Sitten kuitenkin viettävät saliaikansa laitteissa istuskellen, ettei vaan tule hiki ja meikit leviä ja kunto on aika kaukana siitä mikä minun mielestäni on rantakunto.

Tulee kauhea stalkkeriolo kun puhun tästä, mutta en vaan voi olla huomaamatta. Vähän sama kuin olisi juoksulenkillä, ja joku tulisi vastaan alusvaatteissa ryömien ja talomaalia naamassa.

Vierailija
19/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:31"]

[/quote]

Kateellinen!!! Suomalaiset on aina niin kateellisia!! Ihan mihin tahansa menen niin kaikki on AINA mulle kateellisia!! Myös ne, ketkä ei tiedä musta mitään eikä ole koskaan kuullutkaan on mulle kateellisia!!

Vierailija
20/29 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:31"]

Toi on treenannut pelkkiä tissejä.

[/quote]

Jep, klinikalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän