Haluan perustaa hippiyhteisön! Kuka lähtee mukaan??
Rock, rauha, rakkaus!♥ Yhteisössä aika kuiluisi rakastellen, pilveä poltellen ja psykeä kuunnellen. Välillä joku valmistaisi dyykattua vegeruokaa. Idea on vielä kehittelyvaiheessa, joten kehitysideoita voi heitellä vapaasti.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:41"]
Entä kovat aineet? Kai lsd olis kans käytössä?
[/quote]
Vahvoja huumeita ei sallittaisi, sorry.
[/quote]
No selvä. Jos ei kerta ryyppyhommia tarvitse katsella, niin tulen mukaan. :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:09"]
Mun arvoja sotii vastaan tuo tuet kelasta ja sossusta. Muuten kuulostaa hyvältä
[/quote]
Sama homma. En ruve olemaan KELAn ja sossun armoilla. Jos paiskitaan kunnolla hommia, nussitaan ja vedetään huumeita, niin sitten olen mukana.
[/quote]
Voit tietysti vaihtoehtoisesti olla kommuunin ainut työssäkävijä ja rahoittaa muiden jäsenten elämisen ja maksaa juoksevat kulut, jos tämä rauhoittaa mieltäsi. ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:19"]
Mä von lähteä, jos kissatkin saa tulla.
[/quote]
voi ei! mä olisin myös halunnut mukaan, mut en vaan pysty elää kissojen kanssa. saanko tulla käymään muutamaksi kuukaudeksi vuodessa, kun maailma alkaa ahdistaa?
Eikö olisi parempi odottaa että kannabis on laillista ja vasta sitten ettei tule sakkoja ja vankeustuomioita?
Vähän riskialtista mielestäni tuollainen hulluttelu ilman kondomseja ja silleen.
-huolestunut
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:15"]
[/quote]
Voit tietysti vaihtoehtoisesti olla kommuunin ainut työssäkävijä ja rahoittaa muiden jäsenten elämisen ja maksaa juoksevat kulut, jos tämä rauhoittaa mieltäsi. ap
[/quote]
tai no, kuulostaa ehkä kuitenkin vähän turhan passiiviselta menolta jopa mulle ja tällä hetkellä elätän vain itseni, joten kissoja tai ei, jätän väliin. -26
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:18"]
[/quote]
voi ei! mä olisin myös halunnut mukaan, mut en vaan pysty elää kissojen kanssa. saanko tulla käymään muutamaksi kuukaudeksi vuodessa, kun maailma alkaa ahdistaa?
[/quote]
Perustetaan oma. Olen kissoille allerginen. :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:19"]
Eikö olisi parempi odottaa että kannabis on laillista ja vasta sitten ettei tule sakkoja ja vankeustuomioita?
Vähän riskialtista mielestäni tuollainen hulluttelu ilman kondomseja ja silleen.
-huolestunut
[/quote]
Olet oikeassa. Sähkö ja vesi on paljon parempaa, kuin joku humpuunki yhteisö, jota poliisi ratsaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 23:44"]
Onko pakko rakastella?
[/quote]
Kukaan ei pakota mihinkään. Eletään vapaata kukkaiselämää. :) ap
[/quote]Hienoa, sittenhän mä voisin pitää kasvisruokablogia ja viljellä yrttejä laatikossa :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:28"]
Onko pakko rakastella?
[/quote]
[/quote]Hienoa, sittenhän mä voisin pitää kasvisruokablogia ja viljellä yrttejä laatikossa :)
[/quote]
Miks laatikossa jos voi viljellä maassa?
Mä tulen, jos saan ottaa mun hamsterin mukaan ja harmonikan.
Kelpaa rock, rauha ja rakkaus, tosin sitä rauhaa ei ole jos minä joudun asumaan ihmisten kanssa saman katon alla. Joten jätän yhteisöt väliin, kiitos kuitenkin tarjouksesta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:28"]
Onko pakko rakastella?
[/quote]
[/quote]
Miks laatikossa jos voi viljellä maassa?
[/quote]Laatikossa ne kasvaa paremmin kun on paksumpi multakerros ja enemmän valoa.
Olen keski-ikäinen pankkitoimihenkilö, tämä kuulostaa mielenkiintoiselta ajatukselta, tulen mielelläni mukaan! Mieheni on kiinteistönvälittäjä ja harrastamme vapaa-aikanamme tennistä. Voisimme vuokrata talon jonka pihassa on tenniskenttä!
Terveisin Mirja
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:18"]
[/quote]
[/quote]
Tottakai, kaikki ovat tervetulleita! ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:19"]
-huolestunut
[/quote]
Suunnitelmissa olisi hankkia luvat hampun kasvatukseen "jatkojalostustarkoituksessa". Kannabis on sitten jokaisen omalla vastuulla. Taudit testataan ja rakastellaan oman talon väen kesken. ap
Mitäs te sitten meinaatte kun tun pillerikännissä huutamaan kirves kädessä teidän pihaan?
Soitatte poliisit ja jäätte samalla kiinni kaikista laittomuuksista?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:33"]
Mä tulen, jos saan ottaa mun hamsterin mukaan ja harmonikan.
[/quote]
Tervetuloa! Saadaan kissoille seuraa ja voit soittaa harmonikkaa psyken tahtiin. ap
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:54"]
Olen keski-ikäinen pankkitoimihenkilö, tämä kuulostaa mielenkiintoiselta ajatukselta, tulen mielelläni mukaan! Mieheni on kiinteistönvälittäjä ja harrastamme vapaa-aikanamme tennistä. Voisimme vuokrata talon jonka pihassa on tenniskenttä! Terveisin Mirja
[/quote]
Kuulostatte jo talon vakiokalustolta! Tervetuloa! ap