Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
siis voiko yksinäinen nainen saada lapsettomuushoitoja, vaikka
29.01.2015 |
olisi bipolaarihäiriö, anoreksiatausta eikä koulutusta?
http://yksipienielefantti.blogspot.fi/
Ihmettelen tätä blogia. Bipojuttuja tuolla on paljonkin ollut, mutta en nyt löytänyt niitä vanhoja. onkohan poistanut.
Rahaa jos on niin hoitoja tehdään kyllä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En lukenut blogia mutta bipo pysyy kurissa oikealla lääkityksellä. Ei vaikuta normaaliin elämiseen.