Kauanko jaksat odottaa ilman seksiä tapailuvaiheessa?
Tapailet miestä, jonka kanssa ette ikinä harrasta seksiä. Kauanko jaksat odottaa ennen kuin otat rinnalle toisenkin miehen, jolta sitä seksiä saa?
Kommentit (81)
En tapaile miestä jos ei ole seksiä.
Pihtaava mies on huono sijoitus. Ei toisille treffeille.
En ala tapailemaan, jos ensiksi ei ole seksiä.
Ensin seksi, sitten tapailu, jos seksi oli hyvää.
Kai siihen jokin syy on, miksi hän ei halua seksiä. Oletteko jutelleet asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Erektiioongelma
10 vuotta ainakin. Olen aseksuaali
En ota toista miestä sivuun vaan yritän selvittää asiaa miehen kanssa. Ehkä niin että kyselen, onko edes kiinnostunut minusta muuten kuin kaverina. Tämä ehkä jossain viidennen tapaamisen kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiioongelma
Siinä tapauksessa ei taida olla seksiä tiedossa jatkossakaan.
Mulla kolme suhdetta on alkanut sängystä.
Parin kanssa olen hengaillut muutaman kuukauden. Toinen niistä oli nuoresta iästään huolimatta vanhan ajan herrasmies ja halusi, että oon varma asiasta ennenkuin mennään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kolme suhdetta on alkanut sängystä.
Parin kanssa olen hengaillut muutaman kuukauden. Toinen niistä oli nuoresta iästään huolimatta vanhan ajan herrasmies ja halusi, että oon varma asiasta ennenkuin mennään sänkyyn.
No menittekö?
Jaksan odottaa. Ei seksi päällimmäisenä mielessä ole, ja vielä vähemmän hyppäisin toisen miehen kanssa harrastamaan vaakamamboa.
Tämä on kuitenkin mielipidekysymys. Toiset ovat taipuvaisempia tekemään päätöksiä alapäällään, ja toiset yläpäällä. Aina löytyy kannattajia kumpaankin päähän.
Kuolemaamme saakka.
Seksi ei kiinnosta ollenkaan.
En alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa joka pakottaa minut seksiin.
Seksi on minulle täysin yhdentekevää, joten jos viihdyn miehen seurassa, voin odottaa vaikka maailmanloppuun asti. Toivoisin kyllä löytäväni täysin aseksuaalin miehen, niin ei tarvitsisi harrastaa seksiä enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiioongelma
Siinä tapauksessa ei taida olla seksiä tiedossa jatkossakaan.
Vähänpä taidat erektio-ongelmista tietää. Niihin on kyllä apua tiedossa, ja fiksut niihin apua rohkeasti hakevatkin, jos kokevat tähän muutosta haluavan. Et taida myöskään tietää että kuinka yleisiä erektio-ongelmat ovat? Sen verran yleistä, että tulet tähän itsekin suhteissa törmäämään, ja huomaat että se ei ole minkään loppu. Asioille voi monesti tehdä jotain, kunhan halua vaan muutokselle löytyy.
Juttu on niin tapailen vain miestä jonka kanssa on heti ytheinen kemia! Kun yhteinen kemia on, rakastellan heti! Eikä viikojen päästä.Siinä ei mitään hävettävävä,elämme 2021 ja pian olaan jo 2022.
15 minuuttia