Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko jaksat odottaa ilman seksiä tapailuvaiheessa?

Vierailija
12.11.2021 |

Tapailet miestä, jonka kanssa ette ikinä harrasta seksiä. Kauanko jaksat odottaa ennen kuin otat rinnalle toisenkin miehen, jolta sitä seksiä saa?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja muu läheisyys on minulle iso osa suhdetta. Haluan suht nopeasti tietää synkkaako sillä osastolla. Olisi aika kamalaa ehtiä jo rakastua toiseen ja sitten huomata ettei seksi toimikaan. Nykyisen kanssa juttu alkoi seksisuhteesta. Seksi oli ihan taivaallista ja on toki edelleen. Pikkuhiljaa tutustuttiin muutenkin ja alkoi tulla muitakin tunteita mukaan.

Vierailija
62/81 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuinka pitkään kumppani malttaa odottaa ensimmäistä seksikertaa korreloi vahvasti siihen kuinka pitkään kestää ilman myöhemminkin.

Jos haluaa pihtarin kannattaa ottaa se jonka kanssa pitää odotella.

Noin yksinkertaisesti asia ei mene. Jotkut haluavat tutustua ensin yläpäähän ja alapääasiat tulevat mukaan sitten, kun on jo ihastunut toisen persoonaan. Järjestys ei liity siihen kuinka paljon pitää seksistä. Aika ennen seksiä on kuin persoonien välillä käyty pitkä esileikki, jossa tunnustellan ja tutustutaan toisen mieleen ja koko ajan on sekä mielessä että kehossa voimakas lataus päällä. Mielten esileikkiin tulee vähitellen mukaan keho ja siitä se sitten lähtee. Ihmiset ovat niin hätäisiä nykyisin, ettei osata olla sensuelleja ja eroottisia ja nauttia siitä tunteesta, kun toinen valtaa vähitellen mielen ja sen jälkeen kehon. 

Jaa. Kyllä mulla on koko ajan voimakas eroottinen lataus päällä ja sensuelli olo vaikka seksiä harrastettiin heti toisilla treffeillä.

Puhut ihan niinkuin se kaikki seksuaalinen lataus lopahtais heti kun on ekan kerran seksiä. Itsellä se vaan ruokkii sitä.

Eli joo, aika pian ne sänkyhommat itsellä astuu kuvioon. Seksi on itselle niin tärkeää, että en jaksa odottaa + haluan ehdottomasti tietää millainen mies on sängyssä ja toimiiko hommat vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää hyvin pian ottaa selville toimiiko homma makkarissa vai ei. Seksi on minullekin tosi tärkeää ja edellisessä suhteessa kärsin melko paljon miehen halujen puutteesta.

Uudessa suhteessa toivon mieheltä korkeaa libidoa ja sitä että myös aktiivisesti näyttää sen. Joten jos hommat ei nopeasti etene seksiin niin en ole kyllä kiinnostunut tutustumaan enempää.

Yksikin muuten todella mukavalta vaikuttanut deitti ekoilla treffeillä, jutustelu sujui hyvin ja oli mukavaa. Mutta äh, hän halasi, mikä oli kiva, mutta hän halasi niin että peppunsa kaukana takana, ainoastaan kädet tuli ympärille. Plääh, olisi ottanut edes tiukan otteen.

Ehkä olen nymfo tai jotain, mutta kaipaan tosi paljon seksiä ja kaipaan että mies osaa pidellä käsissään oikealla tavalla.

Vierailija
64/81 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
65/81 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti pitää hyvin pian ottaa selville toimiiko homma makkarissa vai ei. Seksi on minullekin tosi tärkeää ja edellisessä suhteessa kärsin melko paljon miehen halujen puutteesta.

Uudessa suhteessa toivon mieheltä korkeaa libidoa ja sitä että myös aktiivisesti näyttää sen. Joten jos hommat ei nopeasti etene seksiin niin en ole kyllä kiinnostunut tutustumaan enempää.

Yksikin muuten todella mukavalta vaikuttanut deitti ekoilla treffeillä, jutustelu sujui hyvin ja oli mukavaa. Mutta äh, hän halasi, mikä oli kiva, mutta hän halasi niin että peppunsa kaukana takana, ainoastaan kädet tuli ympärille. Plääh, olisi ottanut edes tiukan otteen.

Ehkä olen nymfo tai jotain, mutta kaipaan tosi paljon seksiä ja kaipaan että mies osaa pidellä käsissään oikealla tavalla.

Hän oli siis todella mukava, mutta halasi väärin. #meetoo

Vierailija
66/81 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa sain odottaa 4kk, kun mies ei tehnyt aloitetta ja sanoi haluavansa edetä hitaasti. Tuon 4kk jälkeen tein itse aloitteen kun olin jo epätoivoinen ja siinä uskossa että äijää ei koko homma kiinnosta. Sen jälkeen on seksiä ollut lähes joka kerta kun tavataan (ei asuta yhdessä) eikä ole omasta puolesta montaa aloitetta tarvinnut enää tehdä. Kuukausien odottaminen oli turhauttavaa, mutta toista miestä en edes harkinnut petikaveriksi. Periaatteet ne on minullakin.

-N28

Vierailija
67/81 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtd

Vierailija
68/81 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain yksi ainoa seksikumppani ollut 20v ja suhteessa olemme edelleen, joten voin nyt vain kuvitella ko tilanteen. Luulisin että muutamien viikkojen jälkeen mun alkaisi viimeistään tehdä mieli harrastaa seksiä, ehkä jo ensitapaamisesta alkaen sillä seksi on mulle tärkeää. Odottaisin kuitenkin ehkä pari kk jos mies ei vielä haluaisi. Jos senkään jälkeen ei haluaisi mutta haluaisi jatkaa tapailua niin ajattelisin kyllä, onko sitä seksiä luvassa sitten muutenkaan. En menisi kuitenkaan harrastamaan seksiä toisen kanssa ennen kuin tapailu olisi loppunut.

Vierailija
69/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten kaikki olettaa että miehen pitää olla se aloitteentekijä seksiin.

Oma mies ei tehnyt moneen kuukauteen ja mietin että onko minussa kuitenkin vika ettei halua. Sitten puhuttiin asioista niin selvisi että miehen exä oli haukkunut muehen seksitaidot alinpaan helv…. ja aina motkotti. Se söi miestä pahasti ja vei itsetunnon. No,minun onni että löysin hänet,aivan mahtava mies ja mitään ongelmaa ei ole seksissä ollut sen jälkeen kun avautui tuosta kipeästä asiasta.

Vierailija
70/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni puoli vuotta 30 vuotta sitten.

Vierailija
71/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kuinka kauan menee seurustelun aloituksesta seksiin ei ole se oleellinen juttu. Tai no, en minäkään kuukausisotalla jaksaisi pelkkää kädestäpitelyä. Oleellista on se, kuinka seksi sujuu kun siihen asti on päästy. Ja, jos itselle seksi on tärkeässä osassa parisuhdetta, onko asia samoin myös kumppanilla. Jos seksiä on varsin vähän suhteen alussa (erityisesti nuorilla ihmisillä) niin pitää tiedostaa se että kun vuodet kuluvat niin seksitöntä suhdetta on luvassa. On turha luulo että seksin määrä tulee lisääntymään suhteen vakiinnuttua. Ei lisäänny, vaan vähenee. Seksiä kerran viikossa pari-kolmekymppisillä tarkoittaa noin 5-10 kertaa vuodessa nelikymppisinä, tai harvemmin.

Vierailija
72/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman minuutin. Jos nainen on lämmetäkseen, hän lämpenee heti. Jos ei, niin en jää odottelemaan ja aikaani tuhlaamaan.

Vierailija
73/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman minuutin. Jos nainen on lämmetäkseen, hän lämpenee heti. Jos ei, niin en jää odottelemaan ja aikaani tuhlaamaan.

Tuokin on kyllä totta. Jos naista kiinnostaa, niin hän kyllä sen näyttää. Välinpitämättömyys on suomalainen "Ei", ja sitä pitää kunnioittaa. Jos on homma alusta pitäen kuin tikkua kynnen alle työntäisi, niin mitä suotta! Kumpikin kohti uusia seikkailuja.

Vierailija
74/81 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaatii pitemmän ajan yleensä, koska minulla on luontainen inho toisen ruumista kohtaa. Jotenkin on saatava himo ja kiintymys voimakkaammaksi kuin inho ennenkuin pystyn seksiin.

Vierailija
75/81 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0kk

Vierailija
76/81 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaava mies on huono sijoitus. Ei toisille treffeille.

Pihtaava mies on huono mutta vongata ei saa eikä seksiä haluta tai varsinkaan ehdottaa ensimmäisillä treffeillä. Pettämätön #naistenlogiikka toimii!

Vierailija
77/81 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 sek

Vierailija
78/81 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä pitää saada koeajaa. Jos tämä ei sovi, en näe, että olisi jatkoa.

Vierailija
79/81 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaava mies on huono sijoitus. Ei toisille treffeille.

Pihtaava mies on huono mutta vongata ei saa eikä seksiä haluta tai varsinkaan ehdottaa ensimmäisillä treffeillä. Pettämätön #naistenlogiikka toimii!

Todellakin saa haluta ja ehdottaa, sehän on tosi sytyttävää! Vielä parempi on jos tekee sen ehdotuksen fyysisesti ja alkaa vaan lähennellä.

Vierailija
80/81 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla treffeillä viimeistään täytyy saada.