Kauanko jaksat odottaa ilman seksiä tapailuvaiheessa?
Tapailet miestä, jonka kanssa ette ikinä harrasta seksiä. Kauanko jaksat odottaa ennen kuin otat rinnalle toisenkin miehen, jolta sitä seksiä saa?
Kommentit (81)
En kovin kauan. Viimeistään kolmansilla treffeillä.
Jos tapaisin baarissa mielenkiintoisen miehen ja molemmat olemme vapaita. Ei ole mitään estettä lähteä yöksi.
Yleensä eka kerta on hauskin. Seksi vaimenee ajan myötä. Uudessa on aina uutuuden viehätys.
En tapaile. Seurustelun alussa 2-3kk on ihan ok tutustumisaika ennen seksiä.
Sellaista päivää ei tule, että minulla olisi kaksi miestä samaan aikaan. Ei ole tapana leikkiä toisten tunteilla.
Unelma olisi seksiä haluamaton mies. Ei voisi vähempää enää kiinnostaa kenenkään kusivehkeiden lutkutus.
Jos ei molemminpuolista vetovoimaa ja himoa ole ilmassa jo ensitapaamisella ja ellei seksi tule luontevasti kuvioihin melko pian, en edes jatkaisi tapailua. Jos naisena joutuisi odottelemaan, että haluaakohan tuo ollenkaan, niin hohhoijaa. Ajattelisin ettei pidä minua haluttavana tai on liian alhainen libido minun makuuni.
Siis jaksan odottaa seksiä pitkään, jos olen todella rakastunut naiseen.
Ja se rakastuminen ei katso pelkkää pärstää tai vartaloa tai muutamia ylikiloja, vaan se rakastuminen on kokonaisvaltaista välittämisestä naisesta itsenään.
Ja olen huomannut, että pitempään olin ollut tietyn naisen kanssa ollut, sitä enemmän rakastun häneen koko ajan lisää
Tottahan se seksi tulee aina mukaan jossain vaiheessa, mutta se ihminen, se persoona, on se juttu, miksi juuri häneen rakastuin.
Sikäli voin sanoa olevani onnellinen mies, kun tämä nainenkin ihastui ja rakastui minuun.
Yhteistä taivalta takana on nyt takana pitkälti toistakymmentä vuotta ja viisivuotias lapsi.
Tälläistä samanlaista onnistumista ja onnellisuutta toivotan kaikille suomaille ihmisille.
Rakkaus on parasta maailmassa, se antaa voimaa ja luottamusta ja hyvää oloa elämään.
Tervehdys ja Onnittelut kaikille isille, su Isäinpäivänä.
M. 40
Se kuinka pitkään kumppani malttaa odottaa ensimmäistä seksikertaa korreloi vahvasti siihen kuinka pitkään kestää ilman myöhemminkin.
Jos haluaa pihtarin kannattaa ottaa se jonka kanssa pitää odotella.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä tutustumisvaihetta useimmat juuri kutsuvat tapailuksi, kun ei toista vielä tunne niin hyvin että voisi puhua sitoutumisesta ja seurustelusta. Joillakin siihen liittyy seksikin.
Voisin elää täysin seksittömässä suhteessakin. Olisi sellainen unikaveri sitten. Kyllä omallakin kädellä pystyy tyydyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista päivää ei tule, että minulla olisi kaksi miestä samaan aikaan. Ei ole tapana leikkiä toisten tunteilla.
Jospa niillä kummallakaan ei olisi tunteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä tutustumisvaihetta useimmat juuri kutsuvat tapailuksi, kun ei toista vielä tunne niin hyvin että voisi puhua sitoutumisesta ja seurustelusta. Joillakin siihen liittyy seksikin.
Tiedän. Tämä toinen osa, johon itse kuulun sitoutuu heti eikä tapaile. Tapailu on niitä varten, joille sitoutuminen ei ole niin iso asia, vaan pysytään tapailussa, koska se ei velvoita mihinkään.
En ole ikinä levitellyt lettua lypsättäväksi alle 4kk tapailussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Tämä toinen osa, johon itse kuulun sitoutuu heti eikä tapaile. Tapailu on niitä varten, joille sitoutuminen ei ole niin iso asia, vaan pysytään tapailussa, koska se ei velvoita mihinkään.
Sitoudut ihmiseen, jota et edes tunne? Mihin se muka "velvoittaa" sinua mielestäsi, että olet tavannut ihanalta vaikuttavan ihmisen, josta et kuitenkaan tiedä vielä läheskään kaikkea? Tapailu voi kyllä vastoin näkemystäsi olla meille realisteille, jotka eivät mene asioiden edelle, vaan katsovat miten tämä lupaavalta vaikuttava suhde tästä kehittyy ja millainen tuo ihminen oikeastaan on.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman viikon, max 2 kuukautta. Jos miestä ei alkuun innosta niin se ei lupaa hyvää jatkossakaan. Olen elänyt seksittömässä liitossa vuosia ja siihen en enää lähde. Haluan kokonaisvaltaisesti hyvän parisuhteen ja siihen kuuluu ehdottomasti laadukas ja runsas seksi.
Toivottavasti siis et ole porsinut.
Jos mies on hyvä tyyppi, josta olen kiinnostunut, niin jaksan kyllä odottaa vaikka kuukausia. Jos seksi ei ala tulla kuvioihin pitkänkään ajan päästä, niin viimeistään silloin ottaisin asian esille ja selvittäisin mistä on kysymys.
Minulle muutenkin sopii paremmin se, että edetään rauhassa ja tutustutaan kunnolla ennen kuin seksi tulee mukaan. Kaikki ”seksiä heti tai muija pihalle” -tyypit nyt muutenkaan ei kiinnosta, monestakaan syystä.
En ottaisi toista miestä sivuun, olen kerrallaan vain yhden kanssa. Muut miehet ei kiinnosta jos olen ihastunut johonkuhun.
Vierailija kirjoitti:
Unelma olisi seksiä haluamaton mies. Ei voisi vähempää enää kiinnostaa kenenkään kusivehkeiden lutkutus.
Miten meneekin aina noin että pihtarimuija ja parittelijaäijä päätyvät yhteen ja pihtariäijä ja parittelijamuija yhteen 🤔
N29, 10v parisuhteita, noin 20krt sex :(
En halua seksiä ellen rakasta miestä aidosti. Siihen menee taas jonkun aikaa ennen kun tunteet syvenevät rakkaudeksi. Eikä se seksi ole mitenkään tärkein asia parisuhteessa, voisin ihan hyvin olla suhteessa myös ilman seksiä. Nykyisessä suhteessani tapailtiin kuukausi ennen kun edes suudeltiin (kiitos koronan) ja seksi tuli mukaan kuvioihin vasta kun seurusteltiin.
Vierailija kirjoitti:
En halua seksiä ellen rakasta miestä aidosti. Siihen menee taas jonkun aikaa ennen kun tunteet syvenevät rakkaudeksi. Eikä se seksi ole mitenkään tärkein asia parisuhteessa, voisin ihan hyvin olla suhteessa myös ilman seksiä. Nykyisessä suhteessani tapailtiin kuukausi ennen kun edes suudeltiin (kiitos koronan) ja seksi tuli mukaan kuvioihin vasta kun seurusteltiin.
Tätä olen ihmetellyt, että miten ihmiset ovat saaneet parisuhteen korona-aikana.
Nyt jo vuosia ilman seksiä.
Muutaman viikon, max 2 kuukautta. Jos miestä ei alkuun innosta niin se ei lupaa hyvää jatkossakaan. Olen elänyt seksittömässä liitossa vuosia ja siihen en enää lähde. Haluan kokonaisvaltaisesti hyvän parisuhteen ja siihen kuuluu ehdottomasti laadukas ja runsas seksi.