A-talk juuri nyt: Jussi Niinistö on hot.
Jakaako joku kanssani tämän näkemyksen? Yllätyin itse tästä, mutta nou kän duu. Kuuma on.
Kommentit (66)
Taidan nähdä Jussista unta ensi yönä.
Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin?
[/quote]
Nuo rillit on aika törkeät, mutta toisaalta se tekee vielä uhmakkaamman vaikutelman. Mies, joka kulkee omia polkujaan eikä hipsteritelkkarit päässä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin?
[/quote]
Nuo rillit on aika törkeät, mutta toisaalta se tekee vielä uhmakkaamman vaikutelman. Mies, joka kulkee omia polkujaan eikä hipsteritelkkarit päässä.
[/quote]Timppa Soinihan päivitti (silmälasi)lookinsa komeaksi.
Milloin tää olis tapahtunut? Mihin se kuoli?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin?
[/quote]
[/quote]Timppa Soinihan päivitti (silmälasi)lookinsa komeaksi.
[/quote]
joo. mut ei voi puhua samana päivänäkään näistä kahdesta seksiobjektimielessä. rilleillä tai ilman.
Minusta Soini on komeampi. Nallekarhumainen ja rento. Jussi näyttää liian älykkötyyppiseltä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin? [/quote] Nuo rillit on aika törkeät, mutta toisaalta se tekee vielä uhmakkaamman vaikutelman. Mies, joka kulkee omia polkujaan eikä hipsteritelkkarit päässä.
[/quote]
Joo totta, ei missään nimessä telkkareita. Mä en vaan koskaan ole tykännyt rilleissä mallista Kusipää. Anteeks vaan kaikki joilla on sellaset. Enkä mä kyllä osaa sanoa mimmoset olis paremmat, että ehkä noi on sit kuitenkin ihan hyvät.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin? [/quote] Nuo rillit on aika törkeät, mutta toisaalta se tekee vielä uhmakkaamman vaikutelman. Mies, joka kulkee omia polkujaan eikä hipsteritelkkarit päässä.
[/quote]
Joo totta, ei missään nimessä telkkareita. Mä en vaan koskaan ole tykännyt rilleissä mallista Kusipää. Anteeks vaan kaikki joilla on sellaset. Enkä mä kyllä osaa sanoa mimmoset olis paremmat, että ehkä noi on sit kuitenkin ihan hyvät.
[/quote]
Ymmärrän pointtisi. Minusta nuo lasit sopivat Niinistölle, ja on mahtavaa, että se on Mies eikä mikään Metro Sexuaali.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:33"]Stubb on musta komeampi:D
[/quote]
No ei helvetissä ole. :D Pyhäinhäväistystä tämä nyt.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin? [/quote] Nuo rillit on aika törkeät, mutta toisaalta se tekee vielä uhmakkaamman vaikutelman. Mies, joka kulkee omia polkujaan eikä hipsteritelkkarit päässä. [/quote] Joo totta, ei missään nimessä telkkareita. Mä en vaan koskaan ole tykännyt rilleissä mallista Kusipää. Anteeks vaan kaikki joilla on sellaset. Enkä mä kyllä osaa sanoa mimmoset olis paremmat, että ehkä noi on sit kuitenkin ihan hyvät. [/quote] Ymmärrän pointtisi. Minusta nuo lasit sopivat Niinistölle, ja on mahtavaa, että se on Mies eikä mikään Metro Sexuaali.
[/quote]
Kyllä joo, k-päät sopivat hänelle ehdottomasti mutta mä yritin vaan kuvitella josko mies vois olla vielä kuumempi toisenlaisilla laseilla. Ehkä ei. Mmhhhh.
Persujen karismaattisin. Sairasteleva Soini vilttiketjuun letkautuksineen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin? [/quote] Nuo rillit on aika törkeät, mutta toisaalta se tekee vielä uhmakkaamman vaikutelman. Mies, joka kulkee omia polkujaan eikä hipsteritelkkarit päässä. [/quote] Joo totta, ei missään nimessä telkkareita. Mä en vaan koskaan ole tykännyt rilleissä mallista Kusipää. Anteeks vaan kaikki joilla on sellaset. Enkä mä kyllä osaa sanoa mimmoset olis paremmat, että ehkä noi on sit kuitenkin ihan hyvät. [/quote] Ymmärrän pointtisi. Minusta nuo lasit sopivat Niinistölle, ja on mahtavaa, että se on Mies eikä mikään Metro Sexuaali.
[/quote]
Kyllä joo, k-päät sopivat hänelle ehdottomasti mutta mä yritin vaan kuvitella josko mies vois olla vielä kuumempi toisenlaisilla laseilla. Ehkä ei. Mmhhhh.
[/quote]
Jussi Niinistö on kuuma vaikka kokonaan ilman laseja.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:29"]Minusta Soini on komeampi. Nallekarhumainen ja rento. Jussi näyttää liian älykkötyyppiseltä.
[/quote]Teuvo Hakkarainen on komea..
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:31"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:21"]Olisi vielä parempi jos vaihtais noi kusipää-rillit toisenlaisiin? [/quote] Nuo rillit on aika törkeät, mutta toisaalta se tekee vielä uhmakkaamman vaikutelman. Mies, joka kulkee omia polkujaan eikä hipsteritelkkarit päässä. [/quote] Joo totta, ei missään nimessä telkkareita. Mä en vaan koskaan ole tykännyt rilleissä mallista Kusipää. Anteeks vaan kaikki joilla on sellaset. Enkä mä kyllä osaa sanoa mimmoset olis paremmat, että ehkä noi on sit kuitenkin ihan hyvät. [/quote] Ymmärrän pointtisi. Minusta nuo lasit sopivat Niinistölle, ja on mahtavaa, että se on Mies eikä mikään Metro Sexuaali. [/quote] Kyllä joo, k-päät sopivat hänelle ehdottomasti mutta mä yritin vaan kuvitella josko mies vois olla vielä kuumempi toisenlaisilla laseilla. Ehkä ei. Mmhhhh. [/quote] Jussi Niinistö on kuuma vaikka kokonaan ilman laseja.
[/quote]
Oletko nähnyt?!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:29"]Minusta Soini on komeampi. Nallekarhumainen ja rento. Jussi näyttää liian älykkötyyppiseltä. [/quote]Teuvo Hakkarainen on komea..
[/quote]
Miten sen sais kampaamaan sen tukkansa?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:29"]Minusta Soini on komeampi. Nallekarhumainen ja rento. Jussi näyttää liian älykkötyyppiseltä.
[/quote]Teuvo Hakkarainen on komea..
[/quote]
Hakkaraiselta puuttuu sisäinen kauneus.
Emmä tiiä tosta Jussista, mutta Pekka Ervasti saa aina pysähtymään tv:n ääreen B-)