A-talk juuri nyt: Jussi Niinistö on hot.
Jakaako joku kanssani tämän näkemyksen? Yllätyin itse tästä, mutta nou kän duu. Kuuma on.
Kommentit (66)
Kiitos linkistä. Kuuntelen unilauluksi.
Nostetaanpas tämä vanha hyvä ketju, olisko tässä vaikka meidän tuleva puolustusministeri?
Persujen harvoja asiallisia politikkoja. Ministeriainesta.
Mäkin jotenkin salaa pidän sitä kuumana! Ja samalla vähän pelattavana :D.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:52"]Mäkin jotenkin salaa pidän sitä kuumana! Ja samalla vähän pelattavana :D.
[/quote] siis pelottavana
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:52"]Mäkin jotenkin salaa pidän sitä kuumana! Ja samalla vähän pelattavana :D.
[/quote]
Juuri näin. Silleen kuumottavan uhkaava. ;)
No ei oo! Kilpelän sen sijaan voisin ottaakin ;)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:33"]
Stubb on musta komeampi:D
[/quote]
Kuvia Jussi Niinistöstä ja kirjoitus visiitistä lentotukialukselle.
Yhdessä kuvassa ilman silmälaseja.
http://jussiniinisto.puheenvuoro.uusisuomi.fi/190706-vierailu-lentotukialukselle
41v m
Jotain selittämätöntä karismaa hänessä kyllä on. Ihan fiksun oloinenkin, ja hoitanut nykyistä pestiään myös hyvin. Toista maata kuin vaikkapa itse jytkymies Soini..
Jotain selittämätöntä karismaa hänessä kyllä on. Ihan fiksun oloinenkin, ja hoitanut nykyistä pestiään myös hyvin. Toista maata kuin vaikkapa itse jytkymies Soini..
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:00"]Jotain selittämätöntä karismaa hänessä kyllä on. Ihan fiksun oloinenkin, ja hoitanut nykyistä pestiään myös hyvin. Toista maata kuin vaikkapa itse jytkymies Soini..
[/quote]äläs nyt. On soinikin ihan komea.
Persuilla ei olisi mitään uskottavuusongelmia jos Jussin kaltaisia olisi puolueessa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:00"]
Jotain selittämätöntä karismaa hänessä kyllä on. Ihan fiksun oloinenkin, ja hoitanut nykyistä pestiään myös hyvin.
[/quote]
samaa mieltä
Jussi on persujen asiamiehiä. Ihmettelin tuota ilmeisesti naisen kirjoittamaa kommentia "Pelattava" kun juuri on sellainen mies että saattaa pelaaminen loppua lyhyyen. Pelottavan ymmärrän naisen mielipiteenä, miehille Jussi on asiamies.
terv, eipersu mies
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:13"]http://is13.snstatic.fi/img/978/1417857754388.jpg
[/quote]
oi oi oi
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:02"]
Rumempi kuin Matti-Esko Hytösen ja Harry Harkimon lapsi (ja Tuksun). Tyhmempi kuin Tuksu. Ei jatkoon.
[/quote]
Jealous much...?