Miehet kovin passiivisia tinderissä
Yhden kanssa sain sovittua päiväönkin millon nähdään, nyt ei kuulukkaan mitään :D Vaikuttivat kiinnostuneilta..en usko että yhdellä muita naikkosia löytyy, ei ole mikään adonis..ehkä iski rimakauhu..? Ei ole kyse siitä että nyt ei-oman tasoisia olisin iskemässä, vaan ihan perus ukkoja!
Kommentit (12)
Siis kaksi henkilöäö kenen kanssa sovin pe, yhden piti tulla kotikaupunkiin perjantai mut näen vaan että hän on edelleen siellä työkaupungissaan 100km päässä eikä viestin viestiä :D Että sellainen ukkeli.. noin paljon jaksoi nähdä vaivaa. Sori mutta vähän ihmetyttää..
En minä ole se hoikin mutta kauniiksi saan kuulla kyllä , mutta ehkä sekin on vaan känniläisten puhetta seksin toivossa :D mistä tuosta tietää. Kun itse kuitenkin nähnyt vaivaa ja lähestynyt, mutta kai se on turhaa. Pitää varmaan istua kotona kaukosäädin kädessä kun tämä on miesten näkemä vaiva :) ei yhtikäs mittään. Ja itse olen kuitenkin perinteisempi ja haluaisin miehen lähestyvän. Itse olen kanssa ottanut koppia ja lähestynyt rohkeasti..Tämä nyt oliv aan tällanen purkaus, vittuakos onko oikein kirjoitettua..
Ihan hyvä ettet tapaa miestä, jota pidät niin alempiarvoisena että "hän tuskin tolla naamalla ketään muutakaan saa".
Se onki höpöhöpösovellus. Älkää käyttäkö sitä.
Mies ei voi heti lähteä treffeille, koska kessi pitää ensiksi sulattaa VHH:llä ennen kuin kehtaa mennä treffeille.
Runkkauksen jälkeen yleensä kiinnostus häviää, kun on ollut kiinnostunut pelkän panetuksen takia
Naiset poistaa heti jos on vähänkään kiinnostuneen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis kaksi henkilöäö kenen kanssa sovin pe, yhden piti tulla kotikaupunkiin perjantai mut näen vaan että hän on edelleen siellä työkaupungissaan 100km päässä eikä viestin viestiä :D Että sellainen ukkeli.. noin paljon jaksoi nähdä vaivaa. Sori mutta vähän ihmetyttää..
No höh... Hän on ollut siellä 100km:n päässä viimeksi Tinderin avatessaan. Hän voi olla silti tällä hetkellä seinäsi takana tai tuhannen km:n päässä.
Minä kuin mies, sanon suora - en etsi tinderistä ”naista”. Katson niitä naisia siellä kuin halpoja seksikumppaneita. Ei kuka normaali mies etsi sieltä parisuhdetta. Eli naiset - jos ette etsi yö:n juttuja, poistakaa tinder.
Ne perusukotkin haluaa jannihusseja.
Ei niille tavisnainen kelpaa.