Kaupassa oli mies pieni lapsi kärryissä. Hän oli ostanut itselleen isi-leivoksia. Tuli vähän paha mieli
Miksi äiti ei osta isi-leivoksia yllätykseksi? Miksi miehen pitää ostaa itse isänpäivätarjoilu?
Kommentit (58)
Vaimo ja lapsen äiti saattoi jopa olla samassa kaupassa hakemassa kärryyn jotain muuta tuotetta vai seurasitko miestä ja lasta kassalle asti?
Ja loppujen lopuksi, eikö sulla ole parempaa täytettä elämääsi, kuin pohtia mitä toisten ostoskärryissä on? Ota vastaan onnitteluni; harvalla on niin paljon omaakin kannettavaa, ettei jää vääntämään itkua muuten kuin ehkä oman elämänsä vuoksi. S#it.
Se on varmaan jo sen verran iso poika, että tietää etukäteen tän jutun.
Tai sit se osti niitä omalle isilleen?
onks toi isis? pidätsä keltasii lenkkareit?
Kaupassa muuten yllättävän moni kyttää toisten ostoksia.
Me joskus pokkana kaupassa kinastellaan, että "taasko tota olutta/makkaraa/lihaa/mitä vaan, eikö olla sovittu ettei sitä osteta! Nyt viet sen heti takaisin" jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että nykynaiset tekee mitään miesten hyväksi.
Voihan se nainen olla raskauden vuoksi vuodelevossa tai kotona vastasyntyneen kanssa. Kävikö mielessä tällaiset vaihtoehdot?
Tarvitseeko edes olla mitään tällaisia erityisiä syitä.
Itse en saanut ex-mieheltä liiton aikana juuri koskaan merkkipäivinä yhtään mitään muistamista, niin lakkasin muistamasta häntäkään.
Nyt eron jälkeen autan toki lasta ostamaan isänpäiväksi jotain, mutta muutoin en osallistu.
Miksi ei tule jokainen joulu paha mieli, kun äidit ostavat omilla rahoillaan lahjat kaikille. Itse eivät saa yhtään lahjaa joulu toisensa jälkeen. Joulun jälkeen on palsta täynnä kirjoituksia, kuinka ei olisi halunnutkaan yhtään mitään. Miksi ei saisi puolisona olla surullinen, kun toinen ei halua edes pienesti muistaa ja arvostaa saati olla kiitollinen toisen panostuksesta. Oli kyse sitten isäinpäivästä, joulusta, syntymäpäivästä, hääpäivästä ja siitä palstalaisten kiroamasta äitienpäivästä. Isän- ja äitienpäivänä juhlistetaan ja muistetaan nimenomaan vanhemmuudesta. Eli omaa puolisoa myös muistetaan, eikä todeta tylysti, että ei ole mun isä/äiti. Eihän syntymäpäiviäkään kumota sanomalla, etten ole syntynyt tuolloin, joten en halua juhlia sinun syntymääsi, juhlin vain omaani.
On naisen alistamista, jos nainen joutuu ostamaan isi-leivoksia! Isänpäivän viettäminen pitäisi lopettaa. Ensiksi poistettava ainakin kalenterista. Nainen ei ole mikään miehen palvelija!
Mullekin tuli vähän paha mieli. Ymmärrän sua, ap.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli vähän paha mieli. Ymmärrän sua, ap.
Minullekin tuli paha mieli sinun pahasta mielestä. Tuetaan toisiamme tässä surussa.
Ehkä hän tykkää konditionaaleista?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan oikeasti, että suominaiset antaisivat enemmän kuin ottavat? :D Miehiä ne kaikki vihaa. N21
No on se hyvä että tasapainon vuoksi sinä vihaat naisia.
No, jos ei se sitä miestä niin tuntunut vaivaavaan, niin ehkä hän osti niitä isi-leivoksia vaan sitä varten, että lapsen kanssa voi isänpäivää juhlistaa. Ehkei itseään vaivannut yhtään, vaikka ostelikin itse leivoksensa.
Ei jokainen yksin jäänyt isäkään ole joku itkupilli. Kyllä mies kestää... siinä kuin nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Noin miljoona kertaa enemmän kuin mitä miehet tekee naisten hyväksi.
mutta kuinka moni nainen ostaa/tekee oman äitienpäiväkakkunsa ja syntymäpäiväkakkunsa ja ja ja vuodesta toiseen. eikä kellään ole siitä paha mieli
Vierailija kirjoitti:
Minä leivoin täytekakun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leivoin täytekakun.
Kannattaa ottaa ruoanlaittotaitoinen nainen niin ei tarvitse työpäivän aikana tuhlata rahaa lounasravintolaan.
Luuletsä että kaikilla iseillä on nainen??? Miten tämmönen aloitus voi olla totta...