Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa oli mies pieni lapsi kärryissä. Hän oli ostanut itselleen isi-leivoksia. Tuli vähän paha mieli

Vierailija
12.11.2021 |

Miksi äiti ei osta isi-leivoksia yllätykseksi? Miksi miehen pitää ostaa itse isänpäivätarjoilu?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies oli yh, perheessä on kaksi isää tai äiti on vaikka vakavasti sairas tai reissussa. Siinäpä pari vaihtoehtoa ihan aluksi.

Vierailija
2/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten osti omalle isälleen (tai mistäs sitä tietää että vaikka seurusteleekin miehen kanssa, jolla on lapsia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että nykynaiset tekee mitään miesten hyväksi.

Vierailija
4/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle taitaa tulla paha mieli aika herkästi?

Vierailija
5/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ostikin niitä omalle isälleen?

Vierailija
6/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no itse olen aina äitisienpäivät järjestänyt. Ei mies tajunnut, osannut, halunnut.

Vierailija
7/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on yksinhuoltaja. Vaimo kuoli. Tykkää juhia järjestellä ja myös isänpäivä kuuluu niihin, itse järkkäilee vielä kun lapset ovat niin pieniä. Isänpäivä on hänelle tärkeä päivä. 

Vierailija
8/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että mies leipoo kakut ja herkut kun on äitienpäivä? :)

Vierailija
9/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään väliä kumpi käy ostamassa.

Vierailija
10/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän vaan tykkää kovasti leivoksista. 

Vierailija
11/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monet äitienpäivätarjoilut olen itse joutunut tekemään, kun lapset oli pieniä?

Vierailija
12/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne oli parhaan näköisiä leivoksia mitä oli ja olisi ostanut niitä, vaikka niissä olisi lukenut lepää rauhassa mummo?

Vierailija
13/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että nykynaiset tekee mitään miesten hyväksi.

Voihan se nainen olla raskauden vuoksi vuodelevossa tai kotona vastasyntyneen kanssa. Kävikö mielessä tällaiset vaihtoehdot?

Vierailija
14/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kummaa, kun kauppakyylälle tulee ihan kaikesta mielipaha. Miksei miehetkin saa ostaa herkkuja , vaikka on kersa mukana?Kyttää vaan omat ostokses ja maksa kanssa ne.

Vierailija
15/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Random mies käy kaupassa ja AP:n itkuntuhruiset silmät.

Vierailija
16/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvettti että ärsyttää aloittajan kaltaiset toisten elämien säälittelijät. "Voi voi kun sillä ja tällä on niin vaikeaa, elämä on kovaa ja rankkaa, ihan tippa linssissä tässä seuraan vierestä." 🤮 Ensinnäkin, sinä et tiedä mitään toisen elämästä ja sen onnellisuudesta. Kyseinen mies saattoi viedä leivoksia omalle isälleen tai miesystävälleen tai ihan kenelle vaan. Se, että ajattelet automaattisesti kyseisen tilanteen negatiivisesti, kertoo vain sinun (suppeista) näkemyksistäsi, ei kyseisen henkilön elämästä. Toiseksi, jos jokin tilanne olisi sinusta oikeasti surullinen, menisit kysymään onko kaikki hyvin, tarvitseeko toinen apua tms. Nyt halusit vain jeesustella tuntemattoman kustannuksella ja tuntea että oma elämäsi on "kuitenkin ihan hyvää kun ei yksin tarvitse leivoksia ostaa". Olet lyhyesti sanottuna tollo.

Vierailija
17/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti isälleen tai apelleen tai isoisälleen?

Vierailija
18/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvettti että ärsyttää aloittajan kaltaiset toisten elämien säälittelijät. "Voi voi kun sillä ja tällä on niin vaikeaa, elämä on kovaa ja rankkaa, ihan tippa linssissä tässä seuraan vierestä." 🤮 Ensinnäkin, sinä et tiedä mitään toisen elämästä ja sen onnellisuudesta. Kyseinen mies saattoi viedä leivoksia omalle isälleen tai miesystävälleen tai ihan kenelle vaan. Se, että ajattelet automaattisesti kyseisen tilanteen negatiivisesti, kertoo vain sinun (suppeista) näkemyksistäsi, ei kyseisen henkilön elämästä. Toiseksi, jos jokin tilanne olisi sinusta oikeasti surullinen, menisit kysymään onko kaikki hyvin, tarvitseeko toinen apua tms. Nyt halusit vain jeesustella tuntemattoman kustannuksella ja tuntea että oma elämäsi on "kuitenkin ihan hyvää kun ei yksin tarvitse leivoksia ostaa". Olet lyhyesti sanottuna tollo.

Olin ostamassa yksin leivoksia. ap

Vierailija
19/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon ap.

Vierailija
20/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti homopuolisolleen ylläriksi kun kumpikaan ei osaa leipoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi