Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa oli mies pieni lapsi kärryissä. Hän oli ostanut itselleen isi-leivoksia. Tuli vähän paha mieli

Vierailija
12.11.2021 |

Miksi äiti ei osta isi-leivoksia yllätykseksi? Miksi miehen pitää ostaa itse isänpäivätarjoilu?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko pieni mies lapsikärryissä vai häh? Sellassessa auto-mallisessa?

Vierailija
22/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvettti että ärsyttää aloittajan kaltaiset toisten elämien säälittelijät. "Voi voi kun sillä ja tällä on niin vaikeaa, elämä on kovaa ja rankkaa, ihan tippa linssissä tässä seuraan vierestä." 🤮 Ensinnäkin, sinä et tiedä mitään toisen elämästä ja sen onnellisuudesta. Kyseinen mies saattoi viedä leivoksia omalle isälleen tai miesystävälleen tai ihan kenelle vaan. Se, että ajattelet automaattisesti kyseisen tilanteen negatiivisesti, kertoo vain sinun (suppeista) näkemyksistäsi, ei kyseisen henkilön elämästä. Toiseksi, jos jokin tilanne olisi sinusta oikeasti surullinen, menisit kysymään onko kaikki hyvin, tarvitseeko toinen apua tms. Nyt halusit vain jeesustella tuntemattoman kustannuksella ja tuntea että oma elämäsi on "kuitenkin ihan hyvää kun ei yksin tarvitse leivoksia ostaa". Olet lyhyesti sanottuna tollo.

Olin ostamassa yksin leivoksia. ap

Mutta et sentään "Äiti" -leivoksia! Hyvä sinä, onnellinen ja tasapainoinen yksilö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitää äiskän hoitaa tääkin. 🤦 Ylemmissä kommenteissa hyviä vaihtoehtoja tarjolla. Jätä muiden ostiskärryt rauhaan, ap.

T: äiti joka aina ostaa äitienpäivä kukatkin itse, silloinkin kun ei ollut vielä yh

Vierailija
24/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka lapsi itse halusi, että niitä ostetaan. Jos mun lapsi kaupassa haluaisi ostaa jotain äiti leivoksia, niin pitäisikö kieltäytyä ja sanoa, ei kun isin ne pitää ostaa. Ollaan vieläpä erottu. Joten en kyllä meinannut exää muistaa mitenkään, ei se mun isä ole. Lapset sinne tänään menee ja ovat koulussa jotain tehneet. Saatan viestin laittaa sunnuntaina.

Vierailija
25/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, jo on ihmisillä murjeen ja mietinnän aiheet. Kuten täällä on sanottu, ehkä osti omalle isälleen? Tai leivos vain näytti niin hyvälle, että hotkaisee sen, kun menee kaupasta kotiin. Kyllä minäkin voisin ostaa ihan itselleni (olen nainen, eli en kenenkään isi) tuollaisen leivoksen, jos näyttäisi hyvälle/täytteessä olisi mun lempimakuja. Viis siitä, mitä päällä lukee. 

Vierailija
26/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko pieni mies lapsikärryissä vai häh? Sellassessa auto-mallisessa?

Oletko yhdyssanavammainen?

Vierailija
27/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että nykynaiset tekee mitään miesten hyväksi.

Selvästikin liikaa jos epäilyskin siitä ettei nykynainen ole hankkinut/leiponut kakkua tähänkin juhlallisuuteen aiheuttaa miehissä yällaisen ps kahalvauksen.

Vierailija
28/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halus vaan fiilistellä

Vierailija
29/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija kuopattu tai osti jollekin muulle.

Vierailija
30/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies oli yh, perheessä on kaksi isää tai äiti on vaikka vakavasti sairas tai reissussa. Siinäpä pari vaihtoehtoa ihan aluksi.

Eihän vaimo ole miehen äiti. Eikä myöskään mies ole vaimon isä. Mielestäni noina päivinä voi auttaa pikkuisia kun he ovat pikkuisia ja varata päiväksi jotain hyvää. Sitten kun lapset ovat suurempia niin vastuuta voi kasvattaa kykyjen mukaan.

Vierailija
31/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Mutta pieni mies-lapsi kärryissä. Niin tämän ensin ymmärsin.

Vierailija
32/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ihan oikeasti, että suominaiset antaisivat enemmän kuin ottavat? :D Miehiä ne kaikki vihaa. N21

Vierailija
33/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai vaikka veljen/kamun muksu hoidossa. Päätti yllättää ja ostaa herkkuja.

Mietin, että jos olisin itse muksun kanssa kaupassa ja ostaisin äiti-tekstillä herkkuja, olisinko surua aiheuttava? Varmaan...

Vierailija
34/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄvivät kaupassa ja lapsi valitsi isänpäiväleivokset, se lapsi nyt vaan sattui haluamaan ne joissa luki isi. Olishan se voinut haluta vaaleanpunaiset bebet ja ap:n päivä ei olis mennyt pilalle. Tuhma lapsi.

Vierailija
35/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äiti ostikin, isälleen siis.

Vierailija
36/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan oikeasti, että suominaiset antaisivat enemmän kuin ottavat? :D Miehiä ne kaikki vihaa. N21

t. Katkera M35 hukkumassa kaljatölkkeihin

Vierailija
37/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja pahoittaa mielensä joka asiassa näemmä.

Vierailija
38/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ehkä sinun elämääsi. Meillä kyllä tekee molemmat isoja asioita molempien, ei vain itsensä, hyväksi. Myös yhteiskunnan.

Vierailija
39/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ehkä sinun elämääsi. Meillä kyllä tekee molemmat isoja asioita molempien, ei vain itsensä, hyväksi. Myös yhteiskunnan.

Teette isoja asioita yhteiskunnan hyväksi? Popparit esiin. Mitä asioita?

Vierailija
40/58 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen yh-äiti ja ekana äitienpäivänä, kun lapsen isä oli lähtenyt lätkimään 1,5 kk aiemmin, vanhempani toivat minulla äitienpäiväkakun. Sen jälkeen olen ostanut itse. Että ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Eikä tarvi surkutella. Ihaninta on, että saa olla äiti. Että on lapsi, jonka kanssa sitä äitienpäivää viettää. Sama se, kuka sen leivoksen ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän