Saako mies kommentoida yleisesti naisista
... että "en kyllä hyi vittu mitään läskiä muijaa panisi"? Eli ei siis kenellekään naiselle henkilökohtaisena viestinä, vaan ihan yleisesti, esim. kun ei ole lihavia naisia paikalla?
Kommentit (61)
Suurin osa naisista on lapsellisia.
Siis missä yleisesti haukut ihmisiä, ja käytät vielä noin rumaa kieltä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:08"]
Siis missä yleisesti haukut ihmisiä, ja käytät vielä noin rumaa kieltä?
[/quote]
No rumaa kieltä tai ei, mitä väliä sillä on? Viestistä oli kyse. Ja paikka voi olla vaikka työpaikan kahvihuone.
Saahan toki. Tietenkin 90% ihmisistä toteaa sinut ö-luokan ihmiseksi tuon perusteella. Mutta eihän siitä vankilaan joudu. Varmaan se kaipailemasi 10%:n yleisö löytyy jostain lähiöbaarista klo 14:stä eteenpäin.
En mäkään mitään läskejä muijia panis en varmaan mut se on vaikeeta saada muutakaan kun naiset ne on vaan vaikeita on ne kyl miehetki välillä vaikeita hankalii ei tiiä mitä vastais kysymyksiin miten osallistus keskusteluun ei kuitenkaan kannata haukkua ketään vaikka ketään ei ois paikalla voi olla että olis paikalla tai ainakin voi aatella niin jos puhuu tosi ilkeesti itekseen niin voi sitten ruveta puhuun ilkeesti muillekin kun tottuu siihen tyyliin eikä ne kaikki osaa ottaa yleisesti useimmat voi ottaa henkilökohtasesti ainakin jos ylipainoa itelläki yms.
Ja heitetään tähän vielä esimerkki: joku selaa älypuhelimella iltalehteä ja siellä puhutaan jossain uutisessa "kauniista kurvittaresta", joka on kuitenkin selvästi ylipainoinen. Minä vastaisin, kaikkien herkkänahkaisten vuoksi, vielä korrektilla kielellä: "Ai että kaunotar? En kyllä voisi koskea noin lihavaan naiseen pitkällä tikullakaan! Ton kasvotkin on jo ihan muodottomat kaiken laardin takia."
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:17"]
Ja heitetään tähän vielä esimerkki: joku selaa älypuhelimella iltalehteä ja siellä puhutaan jossain uutisessa "kauniista kurvittaresta", joka on kuitenkin selvästi ylipainoinen. Minä vastaisin, kaikkien herkkänahkaisten vuoksi, vielä korrektilla kielellä: "Ai että kaunotar? En kyllä voisi koskea noin lihavaan naiseen pitkällä tikullakaan! Ton kasvotkin on jo ihan muodottomat kaiken laardin takia."
[/quote]
Aika kaukaa haettu esimerkki. En ole kyllä ikinä nähnyt iltapäivälehdissä kehuttavan kenenkään ylipainoisen ulkonäköä... Jos on jotain todellista pohjaa niin linkkiä.
[/quote]
Ö-mappiin. Käsittämätöntä, että joku luulisi että aloituksen ongelma on vain kielenkäyttö.
Joskus voi olla jopa suositeltavaa kommentoida kriittiseen sävyyn naisten olemusta ihan naisen itse ollessa paikallakin, ettei liikaa pääse kusi nousemaan päähän ja ala tulla liikoja luuloja itsestään.
Saahan mies kommentoida vaikka että olen ääliö ja haluan kaikkien tietävän sen. Eihän sitä kukaan kiellä. Eri asia että kuinka fiksua se on.
Henkilökohtasesti en ymmärrä niitä ihmisiä joilla on tapana kommentoida mitä tahansa rumaa/negatiivista toisista ihmisistä. Miellellään kyllä kommentoin positiivisia asioita kuten, onpas ihana pusero tai onpas hyvännäköiset hiukset.. En tykkää negatiivisuudesta ollenkaan. Pyrin kaikessa näkemään vain positiiviset asiat.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:22"]
[/quote]
Ö-mappiin. Käsittämätöntä, että joku luulisi että aloituksen ongelma on vain kielenkäyttö.
[/quote]
Luulinko tosiaan?
AP
Ei saa. Tekee itsestään tyhmän. Ei vaikka en ole erikoisen läski tai ruma.
Miksi ap haluaisi heittää tuollaisen kommentin? Harvaa kuitenkaan kiinnostaa, ketä toiset ihmiset haluavat panna ja ketä ei.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:26"]
Joskus voi olla jopa suositeltavaa kommentoida kriittiseen sävyyn naisten olemusta ihan naisen itse ollessa paikallakin, ettei liikaa pääse kusi nousemaan päähän ja ala tulla liikoja luuloja itsestään.
[/quote]
Joskus voi olla ihan suositeltavaa nousta ylös sanaakaan sanomatta ja jättää kriittinen kommentoija itkemään yksin tuoppiinsa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:29"]
[/quote]
[/quote]
Luulinko tosiaan?
AP
[/quote]
Sanoin "joku", en "AP".
No kertoo ehkä sanojastaan jotain. Ja jos oikeat ihmiset kuulee, niin taitaa jäädä vosujenkin saanti vähäiselle ;) Mutta toki saa sanoa, minä en läskinä menetä asiassa mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:34"]
[/quote]
[/quote]
Luulinko tosiaan?
AP
[/quote]
Sanoin "joku", en "AP".
[/quote]
Se oli mun kommentti, jota tuossa lainasit.
AP
Nyt kun lienee jo aika selvää mikä on mammojen suhtautumine asiaan, niin pistetäänpä tähän vähän toisenlaisia asioita pöytään. Lueskelin tässä kilpakehonrakentaja Mika Nyyssölän blogia. Hän tässä kertoo, mitä tapahtui hänelle kerran:
Muistan erään kerran, kun olin syömässä taukotilassa ja kuuntelin, kun erään toisen firman naiset selasivat jotain cosmopolitanin mieskalenteria läpi ja arvostelivat miehiä melkoisen värikkäästi. Mitä lihaksikkaampi malli oli kalenterissa sitä ennemän se sai ällötyshuutoja ja hirvityksiä. Pitää huomioida vielä, että nämä arvostelevat naiset eivät itse olleet ulkonäöltään siis lähelläkään mallia Miss Venezuela saatikka edes tasoa Miss Peräseinäjoki. Eikä meikäläisen läsnäolo huoneessa näyttänyt häiritsevän heitä lainkaan.
(http://www.mikanyyssola.fi/lihaksikkaat-ihmiset-ovat-vapaata-riistaa-kommentoinnille/)
Itselleni on tullut vastaan monia tämäntyyppisiä tapauksia yliopistossa opiskelevien naisten suusta. Kerran tuntemani opiskelijanaiset puhuivat ketä pitivät kiinnostavina ja eräs heitti: "Mites Heikki", johon toinen heti: "Hyi, salisika." Ja tuo kaveri ei ollut missään nimessä sellaisissa mitoissa, että voisi epäillä steroidien käyttöäkään.
Kaljuus on myös eräs asia, josta naiset katsovat voivansa täysin vapaasti sanoa, että "hyi, ei kiinnosta". Sitten oli eräs toinen yliopisto-opiskelija, jonka kanssa keskustelimme politiikasta. Hän totesi ettei pidä Nicolas Sarkozysta tyyppinä. Heitin ihan läpällä, että lyhyet miehet ovat ärsyyttäviä. Hän vain totesi että "niin ovat". Totesin siihen että: "Sanoitsä ihan oikeesti noin." Vastauksena hiljaisuus ja ei merkkejäkään että nainen edes häpeäisi heittoaan.
Lihavuus on terveysriski. Lyhyys, kaljuus tai lihaksikkuus eivät sitä ole. Jälkimmäinen jopa päinvastoin. Silti naisille on aina täysin sallittua arvostella miesten ulkonäköä ja tehdä omat kriteerinsä tiettäviksi. Mutta menepä miehenä tekemään sama, niin olet sika, juntti ja mitä lie.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:34"]
[/quote]
[/quote]
Luulinko tosiaan?
AP
[/quote]
Sanoin "joku", en "AP".
[/quote]
Se oli mun kommentti, jota tuossa lainasit.
AP
[/quote]
Joten?
Saa tietysti, myös liian vanhoja naisia on ihan ok haukkua vanhoiksi kurpiksi.